Mies joka ei jätä mitään cliffhangereita keskusteluissa mihin tarttua, jatkaisitko juttelua? Miten?
Eli oikein tartu omiinikaan vaikka laittelee kyllä viestiä, tosin harvemmin kuin aluksi.
Kommentit (12)
Jos ei juttu luista, mies tutustumisen polulta suista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tietää mikä on cliffhanger ja miten se liittyy keskusteluihin?
En nyt osaa suomenkielistä termiä, mutta jonkinlainen täky mihin toisen on helppo tarttua jatkaakseen aiheesta. Kaunokirjallisuudessa termiä käytetään niissä yhteyksissä kun lukija ei malta lopettaa lukemista vaan cliffhanger vie luvusta toiseen.
Mulla oli tuommoinen opiskelukaveri. Julisti asiat, suoraviivaisesti ja aina täytenä totuutena ja loppusanojen äänenpaino oli sellainen, että vastaanväittäjät ovat alhaisia olentoja. Siis tämä tyyppi ikäänkuin "väitteli" koko ajan ja julisti oikeaa asiaa.
Minulle tulee kyllä cliffhangerista ihan eri mielikuva, esim että mies kirjoittaisi "minun täytty kertoa sinulle jotakin" ja häviäisi sen jälkeen keskustelusta😄
Sano, että hyvä kun ei niitä lihvhänkereitä ole maisemissa kun ei miskään ole mikään Stallone.
No en jatkais, vitsi miten thlsä tyyppi. Jos ei juttu luista edes kirjoitellen, niin mahtaa olla livenä mahtavaa seuraa 😆
Vierailija kirjoitti:
No en jatkais, vitsi miten thlsä tyyppi. Jos ei juttu luista edes kirjoitellen, niin mahtaa olla livenä mahtavaa seuraa 😆
Ollaan livenä kerran nähtykin. Ei nyt heti kolahtanut täysillä, mutta meinasin antaa mahdollisuuden mutta tekee asiasta aika vaikeaa.
Mulla on aina niin hirvee hungeri etten ehdi.
"Ny täytyy lopettaa, tuolta tulee auto vastaan mun kaist.., tuut-tuut, klik"
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuommoinen opiskelukaveri. Julisti asiat, suoraviivaisesti ja aina täytenä totuutena ja loppusanojen äänenpaino oli sellainen, että vastaanväittäjät ovat alhaisia olentoja. Siis tämä tyyppi ikäänkuin "väitteli" koko ajan ja julisti oikeaa asiaa.
On muuten rasittavin ihmistyyppi ikinä, näitä on ihmisissä jonkin verran. Oikea keskustelu on tällaisen kanssa mahdotonta, paras vain todeta kaikkeen ”joo joo” tai ”niinpä” ja pyrkiä liukenemaan paikalta.
Ylipäänsä olen vähän sitä mieltä, että jos keskustelu ei suju luonnostaan (poislukien tietty jännitys ym ylimääräiset häiriötekijät) niin kemioita ei ole. Next.
Pitäisikö tietää mikä on cliffhanger ja miten se liittyy keskusteluihin?