Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ei jätä mitään cliffhangereita keskusteluissa mihin tarttua, jatkaisitko juttelua? Miten?

Vierailija
20.07.2018 |

Eli oikein tartu omiinikaan vaikka laittelee kyllä viestiä, tosin harvemmin kuin aluksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tietää mikä on cliffhanger ja miten se liittyy keskusteluihin?

Vierailija
2/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juttu luista, mies tutustumisen polulta suista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tietää mikä on cliffhanger ja miten se liittyy keskusteluihin?

En nyt osaa suomenkielistä termiä, mutta jonkinlainen täky mihin toisen on helppo tarttua jatkaakseen aiheesta. Kaunokirjallisuudessa termiä käytetään niissä yhteyksissä kun lukija ei malta lopettaa lukemista vaan cliffhanger vie luvusta toiseen.

Vierailija
4/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuommoinen opiskelukaveri. Julisti asiat, suoraviivaisesti ja aina täytenä totuutena ja loppusanojen äänenpaino oli sellainen, että vastaanväittäjät ovat alhaisia olentoja. Siis tämä tyyppi ikäänkuin "väitteli" koko ajan ja julisti oikeaa asiaa.

Vierailija
5/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kyllä cliffhangerista ihan eri mielikuva, esim että mies kirjoittaisi "minun täytty kertoa sinulle jotakin" ja häviäisi sen jälkeen keskustelusta😄

Vierailija
6/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että hyvä kun ei niitä lihvhänkereitä ole maisemissa kun ei miskään ole mikään Stallone.

Vierailija
7/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jatkais, vitsi miten thlsä tyyppi. Jos ei juttu luista edes kirjoitellen, niin mahtaa olla livenä mahtavaa seuraa 😆

Vierailija
8/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en jatkais, vitsi miten thlsä tyyppi. Jos ei juttu luista edes kirjoitellen, niin mahtaa olla livenä mahtavaa seuraa 😆

Ollaan livenä kerran nähtykin. Ei nyt heti kolahtanut täysillä, mutta meinasin antaa mahdollisuuden mutta tekee asiasta aika vaikeaa.

Vierailija
9/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui?

0/5

Vierailija
10/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina niin hirvee hungeri etten ehdi.

Vierailija
11/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ny täytyy lopettaa, tuolta tulee auto vastaan mun kaist.., tuut-tuut, klik"

Vierailija
12/12 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuommoinen opiskelukaveri. Julisti asiat, suoraviivaisesti ja aina täytenä totuutena ja loppusanojen äänenpaino oli sellainen, että vastaanväittäjät ovat alhaisia olentoja. Siis tämä tyyppi ikäänkuin "väitteli" koko ajan ja julisti oikeaa asiaa.

On muuten rasittavin ihmistyyppi ikinä, näitä on ihmisissä jonkin verran. Oikea keskustelu on tällaisen kanssa mahdotonta, paras vain todeta kaikkeen ”joo joo” tai ”niinpä” ja pyrkiä liukenemaan paikalta.

Ylipäänsä olen vähän sitä mieltä, että jos keskustelu ei suju luonnostaan (poislukien tietty jännitys ym ylimääräiset häiriötekijät) niin kemioita ei ole. Next.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän