Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttuisin rumasta edes hieman kauniimmaksi?

Vierailija
20.07.2018 |

Kaikki vinkit ovat erittäin tervetulleita. Haluaisin siis parisuhteen 35-59-vuotiaan miehen tai naisen kanssa. En tiedä tarkkaa ja täsmällistä syytä rumuuteeni; ilmeisesti rumia piirteitä on useita. Olen kuitenkin normaalipainoinen ja pitkähiuksinen (mitat: 174cm/62 kg, B-kupin rintavarustus, maantienväriset hiukset, vaalea iho, melko liikunnallinen/kiinteä olemus, tyylinä neutraali seinäruusu-/toimistotyyli). Ainakin pakit olen saanut hiljattain yhdeltä ihastuksen kohteeltani (itseäni n. 15 vuotta vanhempi henkilö, joka ei kertonut todellista syytä pakeille). Olen tässä surrut tilannettani jo pian kaksi vuotta ja säästän plastiikkakirurgiaa varten rahaa.

T. N39 (kuulemma näytän oikeasti jopa alle kolmekymppiseltä)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden kuntoon kannattaa panostaa. Oikomishoito jos tarvetta, ja hampaiden valkaisu. Suuhygieniaa unohtamatta. Kukaan ei halua pussata rumahampaista suuta, vaikka ihminen muuten olisi kuinka viehättävä.

Vierailija
22/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava kirjoitti:

Hei Ap!

Tosi vaikea sanoa, kun en ole nähnyt sinua, mutta tiedän omasta kokemuksesta että homma vaatii kovasti töitä. En oikein edes tiedä mistä aloittaa ja omakin prosessi on vielä kesken. Mulla on vielä se hankala tilanne, että olen periaatteessa nätti, mutta viimeisin naisellinen silaus puuttuu, joten musta tulee jotenkin todella kummallinen vaikutelma. Monasti monissa nkasvoiltaan ja kehoiltaan "rumemmissakin" naisissa on enemmän sellaista naisellista karismaa, mikä minusta puuttuu, ja sen aikaansaaminen on oma ongelmani. Kuitenkin, lähdin liikkeelle ihan siitä hiirenharmaa nörtti -leveliltä, ja nämä asiat kannattaa laittaa ainakin ensin kuntoon, jos haluaa kaunistaa itseään:

- Kynnet huolitelluiksi. Voi olla hyvin huomaamaton lakkaus ja lyhyeksi viilattu, tai sitten enemmän rakenne/geelikynnet, mutta näihin kannattaa muistaa oikeasti panostaa eikä sortua ajattelemaan ettei tuollainen pikkuasia nyt vaikuta vaikkei tekisikään. Kauneus koostuu n. 500 pikkuasiasta ja kaikki pitää olla kunnossa jotta homma toimii :)

-Hiukset! Itselläni myös maantienharmaat ja ihan lirut ja lasimaiset ohuet. Kesti 25 vuotiaaksi ennenkuin tajusin miten näitä voi edes alkaa laittaa. Ja opettelua on todella paljon, hankin niin paljon apuja kampaajalta, kavereilta, youtubesta kuin pystyt. Vaikka tuntuu ettei tarvitsisi, niin hiusten suoristaminen tekee ainakin itselläni heti paljon naisellisemman vaikutelman. Etsi itselleni sopivat hiustuotteet, joillait saat haluttua lookia. Värjäys ei ole välttämätöntä, jos malli ja hiusten tuuheus istuu piirteisiisi.

-Jos ihosi tuntuu raakamakkaran väriseltä, kannattaa käyttää itseruskettavaa kesät talvet. Jos ihosi on vaalea mutta kaunis, ei tarvitse.

-Opettele meikkaamaan. Käy meikeissä ja tavaratalojen meikkineuvonnassa ja katsoa ohjeita youtubesta. Tämä on tosi tärkeä. Opettele tunnistamaan ne omalle kasvoille välttämättömät toimenpiteet. Itselläni ne on kulmien tekeminen ja vaalea huulipuna (aina!) koska punaviinin väriset luonnolliset huuleni yhdistettynä piirteisiini saa mut näyttämään ihan tarja haloselta.

-Ryhti, asento, liikkuminen. Tee keskivartalotreeniä jotta jaksat kannatella kehoasi naisellisesti. Hae tähänkin rohkeasti personal trainerin apua jos vaan rahatilanne sallii, säästät vuosia aikaasi...

-Kiinnitä huomiota manerismeihisi. Vaahtoatko innostuessasi kuin korskuva hevonen? Oletko tosi miehekkään kuuloinen kun keskustelet? Tämä on oma kipukohtani, harkitsen itseni videoimista jotta voin katsoa itseäni ulkopuolelta, koska tilanteessa on vaikea keskittyä tähän ja aina se, mikä tuntuu itsestä kauniilta ei näytäkään siltä ulospäin!

-Ulkonäkö on 90% asennetta! Tämä on myös mulle tosi vaikea ja toivoisin tähän hyviä vinkkejä... Onko ne instan kauniit ja naiselliset naiset (ja myös kaduilla näkyvät, heillä ei ainakaan ole filttereitä ;) ) aina osanneet käyttäytä niin kauniisti, vai miten se on opittu ja omaksuttu? Mistä kumpuaa se naisellisuus?? Tässä hyvä video joka näyttää hieman sitä asennevaikutusta:

Kouluttaja puhuu siis "pään alueeltaan" lähtien, ja toisaalta "alavatsasta" lähtien, ja minä ainakin bongaan tuossa sellaisen naisellisen soundin jälkimmäisessä tavassa.

Nyt juuri ei tule muuta mieleen :)

Paljon kiitoksia naistä vastauksista! <3 Kieltämättä en ole laittanut kynsiäni mitenkään vuosikausiin, en siis viilaa tai lakkaa kynsiä ikinä. En ole edes kokeillut rakennekynsiä koskaan. Ulosantini on myös todennäköisesti nörttimäisen hiirimäistä piipitystä. Inhoan ääntäni ja eleitäni itse, joten olisi varmastikin todella karaisevaa katsella omaa kuvaansa ja ääntänsä ja koettaa analysoida ulosantiaan.

Tavallaan pukeudun naisellisesti, mutta "tyylini" idea on lähinnä peittää lukuisia häpeää aiheuttavia kohtia kehossani, vaikka olenkin hoikka/hoikahko ja välillä käyn innokkaastikin salilla. Hiukseni ovat myös maantienväriset, tosin aika paksut, mutta en jotenkin osaa/uskalla laittaa niitä muuta kuin poninhännälle tai perusletille.

T. Ap

Kokeile erilaisia mekkoja, kaikki mallit ei sovi kaikille. Mekot ovat naisellisia, korosta hyviä puoliasi älä peitä huonoja. Itse tykkään käyttää rinnoista peittävämpää ja sääristä paljastavampaa. Itse tykkään, että liika tissien tyrkyttäminen on liian seksististä eikä tyylikästä. Toivon, että löytäisit hyvän kampaajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttihullu, pitkästä aikaa! Kuinkas sulla on kesä mennyt?

Vierailija
24/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mulle tuli vielä muutama juttu mieleen tarkennuksena! Kun sanoit, että pukeudut lähinnä niin, että pyrit peittelemään kehossasi rumia kohtia, niin lisäisin tuohon että joskus itse saattaa pitää jotain kohtaa rumana, vaikka se on itseasiassa ulkopuolisesta oikeastaan viehättävä. Esimerkiksi läski masu voi olla tällainen kohta joillain, sinulla ilmeisesti ei kun olet hoikka, vaikka voi kai hoikillakin vatsa olla sellainen löllykkä :) Mutta peittelystrategiassa voi käydä vaikka niinkin, että jos pyrkii peittämään vaikka leveää lantiotaan niin, että paidat laskeutuu kovin alas, niin voikin käydä niin että selkäsi vaikuttaa suhteettoman pitkältä jalkoihisi nähden, mikä itselläni ei ainakaan kaunista, ja olen mm. vielä vuonna 2014 pukeutunut nimenomaan näin! Kannattaa opetella tunnistamaan sellaisia pituuksia, leikkauksia, kaula-aukkoja, värejä jotka istuvat itselle. Stocka ja Sokos taitavat tarjota pukeutumispalvelua, sielläkin kannattaisi käydä ehkä ottamassa joitain vinkkejä. Itse en ole käynyt, kun lähipiiriin kuuluu henkilö jolta saan hyvinkin tarkkaa ulkopuolista analyysia ulkonäöstäni - kaikella rakkaudella :) Enemmän itse ajattelisin, että mieluummin korostaa reilusti sitä, mikä sinussa on kaunista, kuin pyrkii häivyttämään jotain rumaa.

Kauneuden tajuaan voi myös treenata! Analysoi kuvia ja mieti miksi jokin näyttää upealta, miksi jokin vähemmän onnistuneelta. Meikkaamisessa olen yrittänyt noudattaa myös tätä, mutta se on tosi vaikeaa, koska siinäkin tehdään hyvin hienovaraisia juttuja ja helposti käy niin, että laittaa luomiväriä siihen kohtaan mihin on tottunut, mutta oikeastaan pitäisi "objektiivisella analyyttisellä silmällä" katsoa miltä se juuri sillä hetkellä näyttää. Syntyykö silmiin tuikkiva vaikutelma? Näyttääkö jotenkin väsyneeltä? Tulee kasvoista symmetrinen olo? Eikö tapahtunut oikein mitään? Pitäisikö tapahtua? (No kyllä, olen saanut tuikkeen aikaiseksi ennenkin joten kyllä se nytkin pitäisi saada) Eikai tullut liian tummaa ja raskasta vaiktuelmaa? JNE IHAN LOPUTTOMIIN :DD

Mutta vielä sen asenteen merkityksestä. Usein olen naisellisimmillani ja saan kehuja tältä luottohenkilöltäni kun olen onnellinen ja "hyvissä", vaikka ei olisi meikkiä jne... Energiatasojen on syytä olla kunnossa ja tilanteeseen sopivat.  Apaattinen flegmaattisuus ei ole viehättävää ainakaan mulla, eikä otisaalta tekopirteä preppiys. Pääsen parhaaseen tulokseen kun olen aidosti innoissani ja hyvässä energiatasossa. Tietysti ne perusasiat on syytä olla kunnossa (esim. mulla huulet), ja tärkeää on myös omata sen verran itsetarkkailua, että luonnostaan on hieman hillitympi, jos on taipumusta nörttimäiseen ilakointiin, silloinkin kun on onnessaan ja pidää hauskaa. Nää on ollut niitä mun onnistumisen hetkiä. Ja työ jatkuu vielä...

Ja peilin kanssa täytyy muistaa katsoa itseään joka puolelta, hiukset takaa ja sivuilta, miltä kaula ja leuka näyttää missäkin asennossa jne. Muut näkevät sut kuitenkin joka puolelta :)

Edelleen otan itse mielelläni vastaan lisää hyviä vinkkejä niiltä jotka ovat tämän homman haltsanneet!

Vierailija
25/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden kuntoon kannattaa panostaa. Oikomishoito jos tarvetta, ja hampaiden valkaisu. Suuhygieniaa unohtamatta. Kukaan ei halua pussata rumahampaista suuta, vaikka ihminen muuten olisi kuinka viehättävä.

On mun hampaani ihan suorat ainakin näkyviltä osin. Tosin hampaani ovat jotenkin liiankin isot, valkoisina hohtavat ja näkyvät. Mielestäni pienet ja melkein huomaamattomat hampaat ovat isoja viehättävämmät muutenkin, mutta en tiedä, pienennetäänkö hampaita kovin mieluusti. Viime talvena joskus tajusin, että sen jatkuvan hymyilemisen ja samalla hampaiden esittelyn sijaan koetan pitää suuni kiinni ja naaman peruslukemilla mieluummin.

Sain eräässä yhteydessä piruilua liian leveästä hymystäni (se vaikutti ilmeisesti ärsyttävältä), joten tajusin, että onkin viehättävämpää olla vähän vakavampi ja pitää suu visusti kiinni sen ainaisen hymyilyn sijaan. Eipä minua enää niin moni asia edes hymyilytäkään. :/

T. Ap

Vierailija
26/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten värjäys ja kiva leikkaus auttaa kummasti. Minä kuljin vuosikymmenet omassa keskiruskeassa tukassa otsatukalla ja hiukset ponnarilla tai auki. Ihme tapahtui vain käymällä kampaajalla. Seuraava ihme tapahtui, kun uskaltauduin ostamaan harrypotter-rillit.

Minkälaiseen kampaukseen vaihdoit?

t. toinen otsatukkainen ponnarityyppi

Vierailija
27/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttihullu, pitkästä aikaa! Kuinkas sulla on kesä mennyt?

Ja sun ongelma oli...?

Vierailija
28/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vaan tylsä. Siinä se vika on, tylsä. ketään ei kiinnosta mitäänsanomattomuus, joten ala tuoda esille kiinnostavia puolia itsestäsi. Puhu ihmisten kanssa, harjoittele sosiaalisuutta, naura, hymyile. Unohda seinäruusun look, käytä värejä pukeutumiseasasi rohkeasti mutta tyylikkään hillitysti. Ole aktiivinen ja oma-aloitteinen ja työstä itsetuntoasi.

Vierailija
29/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusten värjäys ja kiva leikkaus auttaa kummasti. Minä kuljin vuosikymmenet omassa keskiruskeassa tukassa otsatukalla ja hiukset ponnarilla tai auki. Ihme tapahtui vain käymällä kampaajalla. Seuraava ihme tapahtui, kun uskaltauduin ostamaan harrypotter-rillit.

Kävin pari viikkoa sitten kampaajalla, mutta se oli vähän kuin olisi mennyt ojasta allikkoon. Menin pyytämään aurinkoraitoja, niin siellä värjäsivät niiden edellistenkin raitojen päälle ja mitään raitoja ei näy -> nyt hiukseni ovat vieläkin syvemmän maantienruskeanharmahtavat. :/

T. Ap

Sit sun täytyy vaan rohkeasti pyytää "Laittakaahan minua vähän aurinkoisemmaksi!"

Vierailija
30/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari viikkoa sitten kampaajalla, mutta se oli vähän kuin olisi mennyt ojasta allikkoon. Menin pyytämään aurinkoraitoja, niin siellä värjäsivät niiden edellistenkin raitojen päälle ja mitään raitoja ei näy -> nyt hiukseni ovat vieläkin syvemmän maantienruskeanharmahtavat. :/

T. Ap

Sit sun täytyy vaan rohkeasti pyytää "Laittakaahan minua vähän aurinkoisemmaksi!"

:) Kieltämättä taisin hieman liian varovaisin sanankääntein pyytää toimenpiteitä viimeksi.

T. Ap eli "the rumilus"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi