Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otanko eron? Vaimo raskaana

Vierailija
20.07.2018 |

Olemme molemmat alle nelikymppisiä ja olen kyllästynyt vaimoni jatkuvaan raivoamiseen ja haukkumiseen.
Tänään vaimoni ilmoitti olevansa raskaana. Olen järkyttynyt, sillä meillä ei ole ollut kahteen vuoteen seksiä, joten lapsi ei ole minun. Kysyin vaimoltani, että kenen kanssa hän on pettänyt minua, mutta ei suostu kertomaan. Sanoin, että tahdon heti erota, mutta vaimoni tahtoisi jatkaa liittoa ja toivoo tukea minulta ja kuulema hajoaa, jos jätän hänet kahdestaan lapsen kanssa.
Älytöntä touhua!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan. Raivoava vaimo, ei seksiä kahteen vuoteen, tuli pettämisestä raskaaksi ja nyt sulla pohdinta , että jäätkö tukemaan petturia. Just just.

Vierailija
22/25 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan porukasta nämä kesäperjantain trollialoitukset uppoaa ihan 6-0. Eikö ihmisillä ole mitään läppäsuodatinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta ero heti.

Tarkista kuitenkin miten se lapsen huoltajuus menee koska veljeni syntyi marraskuussa ja avioero oli helmikuussa saanut tuomion niin veli katsottiin avioliitossa syntyneeksi ja siten isäni lapseksi vaikka äiti ei ollut varma isästä.

Tämä 70-luvulla. Sittemmin on vahvistunut veli isän lapseksi.

Menipä pää pyörälle: eli siis sinun isäsi veli on sinun veljesi isä?

Vierailija
24/25 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä niin tietenkin.

Vierailija
25/25 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan joudut elättämään jonkun n**kerinpentua. Hankkiudu äkkiä eroon siitä jakorasiasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi