Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suonikohjuista eroon -ehkä Virossa?

Vierailija
19.07.2018 |

Mulle tuli viimeisessä raskaudessa suonikohjuja. Ei pahoja, ei pahoja oireitakaan, muuta kuin joskus kutisevat kamalasti. Plus onhan ne rumia, muuten ihan nätit jalat, mutta kohjut harmittaa. Aamulla jalat ihan ok, illalla varsinkin toisen jalan suonet pullottaa kovasti. Olen tutkinut vaihtoehtoja päästä niistä eroon, kunnalliselle en tietenkään pääse, eli yksityispuolelle mentävä, vaikka se kallista onkin. Googlatessa tuli esiin tällainen kuin Estonian Vein Clinic, onko kellään kokemusta tästä? Sivut ovat ainakin asialliset ja hinnat huomattavasti edullisemmat kuin Suomessa.

Oletko sinä hoidattanut suonikohjusi yksityisellä? Suosituksia otetaan vastaan :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta mutta kuulisin minäkin mielelläni kokemusta Viron klinikoista että onko varmasti turvallista jne. tai suosituksia kohtuuhintaisista suomalaisista klinikoista. 

Vierailija
2/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kaivataan kokemuksia, joko joltain löytyisi niitä...? :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on tulossa ja suonet pullistelevat. Olin menossa jo medimatkoille, mutta pyysivät maksua etukäteen ja siihen kaatui homma. En maksa mitään etukäteen, vaan vasta sitten, kun työ on tehty. Onko kukaan käynyt tuolla Vein Clinicillä? 

Vierailija
4/4 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan?