Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa kaverille, että se pilaa kehonsa halpistatskoillaan?

Vierailija
19.07.2018 |

Mulla on sellanen perus mammakaveri joka ottaa tatskoja kehoonsa tatuointi-uraansa aloittelevalta tatskaajalta. Halvalla kun saa, niin on ottanut nyt kaksi. Toinen on nilkassa ja toinen käsivarressa. Kaveri suunnittelee nyt kolmatta samalta tatuoijalta ja tekisi mieli sanoa, että sijoittaa sen parisataa enemmän ja hankkii ammattilaiselta.
Tämähän on jokaisen henk.koht.päätös, mutta +30 vuotiaana tatuointeihin hurahtanut äiti-ihminen ei välttämättä tajua, että ne tatskat oikeasti on huonolaatuisia ja tulee varmasti katumaan tulevaisuudessa huonoa työnjälkeä.
Miten siis vihjata kaverille että vaihtaa kuvittajaa??? Tatskat itsessään ovat minusta hienoja hyvin tehtynä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen kaveri ja kun hänelle huomautin hän kohautti olkiaan ja sanoi "no eihän nää nyt mitään priimaa ole, mutta ihan hyvän näköisiä, en mä näitä varmasti tule katumaan".  

Myöhemmin, kun tämä sama kaveri mietti yhtä isoa eläintatuointia koitin ilmaista, että se kuulostaa hankalalta ja pitäisi ehkä etsiä, joku joka on erikoistunut eläimiin. Niin vastaus oli taas "Mitäsä höpiset? tatuoijani taitaa nimenomaan eläimet!".

Näiden kahden kerran jälkeen en ole enää edes yrittänyt. Tärkeintä on toki, että tykkää itse miltä ne tatuointinsa näyttää. Suosittelen siis, että koitat kauniisti vihjaista asiasta, mutta opettelet myös elämään sen kanssa, jos kyseinen henkilö ei järkähdä mielipiteestään. 

Vierailija
2/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikilla vain ei ole visuaalista silmää ja huomauttelu tuskin muuttaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuota alaa säädellä mitenkään? Saako kuka vaan olla tatskaaja jos luvat.yms. on kunnossa?

Kävin katsomassa sen tatskaajan IG-galleriaa ja ne oli ihan kammottavia tuhruja ne sen kaikki tatskat... :(

Vierailija
4/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä.. henkilö itse niistä tykkää niin eipä sille mitään voi.

Vähän sama kuin joku ostaa halpoja tekokuituvaatteita, geelikynsiä tai sisustustarroja. Turha siihen on mennä sanomaan että ne on rumia ja mauttomia, vaikka kuinka olisivat. Tai sanoa että mäkkärin ruokaa ei kannattaisi ostaa. Jonkun mielestä se on hyvää ja halpaa, jonkun mielestä epäterveellistä paskaa.

Vierailija
5/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tarkoitus olisi kuinka hyvä, niin musta aikuisen ihmisen tekemisiin puuttuminen on vaan yksinkertaisesti väärin. Miksi sua ylipäätään liikuttaa kaverin tatskat noin paljon?

Vierailija
6/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samanlainen kaveri ja kun hänelle huomautin hän kohautti olkiaan ja sanoi "no eihän nää nyt mitään priimaa ole, mutta ihan hyvän näköisiä, en mä näitä varmasti tule katumaan".  

Myöhemmin, kun tämä sama kaveri mietti yhtä isoa eläintatuointia koitin ilmaista, että se kuulostaa hankalalta ja pitäisi ehkä etsiä, joku joka on erikoistunut eläimiin. Niin vastaus oli taas "Mitäsä höpiset? tatuoijani taitaa nimenomaan eläimet!".

Näiden kahden kerran jälkeen en ole enää edes yrittänyt. Tärkeintä on toki, että tykkää itse miltä ne tatuointinsa näyttää. Suosittelen siis, että koitat kauniisti vihjaista asiasta, mutta opettelet myös elämään sen kanssa, jos kyseinen henkilö ei järkähdä mielipiteestään. 

Miten niin pitäisi erikoistua eläimiin? Piirtämis- ja tatuointitaito ei ole sidoksissa aiheeseen. Joko ihminen osaa tatuoida mitä tahansa kuvia tai sitten ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän