Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venla savikujalla amastaffi vapaana julkisella paikalla

Vierailija
19.07.2018 |

Mikä siinä on että edes viime aikaisista uutisista huolimatta niitä koiria ei voi pitää kiinni. Ex salkkari näyttelijä venla savikujalla(näytteli heidiä) näkyy insta storyssa kuinka koira kävelee irti taustalla kun hän treenaa ulko"kuntosalilla" vai miksi noita kutsutaankaan. Hihna koiralla kyllä on mutta ei se auta jos se raahaa maata eikä sitä kukaan pitele tai ole sidottu mihinkään kiinni.

Tässä vielä linkit viime päivien uutisiin:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807192201083235_u0.shtml

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807182201080832_u0.shtml

Hox! Koirat eivät ole samaa rotua mutta se ei silti poista sitä tosiasiaa että ne on pidettävä kiinni ja hallinnassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato eihän se tee mitään :33 <33 ikinä oo kenenkään kimppuun käynyt eikä käy!

Vierailija
2/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdelle vinkattu 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää siltä. Kai sinne someen voi kommentoida.

Vierailija
4/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kysyä. Vastaus on: No mut tää mun koira on niinku tosi kiltti ja tykkää kaikista muista koirista ja erityisesti lapsista <33

Vierailija
5/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha kysyä. Vastaus on: No mut tää mun koira on niinku tosi kiltti ja tykkää kaikista muista koirista ja erityisesti lapsista <33

Veeteemittari paukkuu

Vierailija
6/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laillista kantaa asetta hihnan päässä niin minä kannan veitseä sitten, että voin turvata oman pienen koirani turvallisuuden. Varmasti listin jokasen hirviökoiran joka tulee mun koiran päälle. Mulla ei oo ketään muuta kuin tuo koira.

Vierailija
7/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on laillista kantaa asetta hihnan päässä niin minä kannan veitseä sitten, että voin turvata oman pienen koirani turvallisuuden. Varmasti listin jokasen hirviökoiran joka tulee mun koiran päälle. Mulla ei oo ketään muuta kuin tuo koira.

Sumute olisi parempi

Vierailija
8/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sumute olisi parempi

Ei ne sumutteet toimi oikeaan aggressioon. Ei eläimillä tai ihmisillä.

Vierailija
9/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttelijät ole kovin älykkäitä.

Vierailija
10/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näyttelijät ole kovin älykkäitä.

Paitsi Natalie Portman <3_<3

Vierailija
11/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, koiranmyrkyttäjät ja -rääkkääjät kokoontuneet taas

Vierailija
12/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy edes säilyttää ne pallit koirilla, joita ei käytetä jalostukseen? Dogo argentinon ja amerikanakitan risteytys, ei sillä teetetä pentuja. Huoh.

Kyllä sen pitäisi olla olettamus, ettei koira käy muiden koirien päälle vaikka ei olisikaan käsketty vierelle.

Vierailija
13/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sumute olisi parempi

Ei ne sumutteet toimi oikeaan aggressioon. Ei eläimillä tai ihmisillä.

Paprikasumute koiraa vastaan

Vierailija
14/15 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amstaffihan on kielletty rotu Tanskassa ja siitähän Venla on valittanut kun ei voinut ottaa Mulania mukaan Köpikseen. Olisi kyllä kiva saada Venlalta kommentti siihen miksi pitää koiraa vapaana julkisella paikalla.

Vierailija
15/15 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien kiinnipitolaki on siitä vähän hauska homma, että siinähän kirjaimellisesti sanotaan "Koira on pidettävä kytkettynä TAI sen on oltava välittömästi kytkettävissä". Mutta juu fiksut koiranomistajat pitää kyllä minustakin koiransa taajamassa/julkisella paikalla hihnassa jo ihan koiran oman turvallisuuden vuoksi, koska ei sitä ikinä tiedä, vaikka koira ois kuinka tottelevainen, että päättääkö se yhtäkkiä näkevänsä tien toisella puolen jotain kivaa ja juokseekin auton alle tmv. Ja itselläni on hyvin vahvan metsästysvietin omaava ja paukkuarka koira, jota ei tulisi koiran turvallisuuden takia mieleenkään pitää irti muualla, kuin suljetulla alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi