Saimme vihaisen soiton omalta mökiltämme
Wc-paperi loppu kun sukulaiset lomalla siellä.
En kehtaisi. Pitäskö lasku mökkiviikoista kun noin kiittämättömiä ovat.
Kommentit (22)
Kummastelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaliälyinen ihminen vie itse perustarvikkeita mökille mennessään. Veskipaperit, säilykkeet, shampoot ym. Ja jättää niitä vielä isäntäväellekin kiitokseksi.
Mun mielestä jos joku tulee omat kamat mukanaan mökilleni, niin se vasta loukkaavaa onkin.
Asumaanko meinaat tulla?
No siinä tapauksessa kun ap ei ole itse emännöimässä mökillä vaan vieraat ovat tulleet sinne yksinään lomailemaan, niin olettaisin kyllä vieraiden itse tuovan mökille ruokansa ja täydentelevän puutteita sen mukaan mitä tavitsevat. Enkä pidä tätä yhtään nolona enkä loukkaavana. Itsekin olen lomailut kavereiden ja sukulaisten mökeillä heidän ollessaan muualla.
Omakin mökki on. Osa siellä lomailleista kysyy mitä pitää viedä ja mitä maksavat vuokrana. Olen kehottanut viemään omat lakanat, pyyhkeet ja ruuat pyytänyt vuokran sijasta ostamaan mitä kokevat sieltä puuttuvan. Ja laittamaan paikat lähtiessä sellaiseen kuntoon kuin tullessa.
Osa ei kysy mitään, sotkuinen mökki vaan jää jälkeen. No tällaisten vieraiden kysellessä uudelleen, on mökki varattuna.
"Jättää. isäntäväelle. kiitokseksi."