Onko siinä jotain vikaa, jos käyttää sukkia sandaaleissa?
Kertokaa. Etenkin naikkosten mielipiteet kiinostavat.
Kommentit (12)
Minä käytän aina sandaalien kanssa sellaisia pieniä nilkkapituisia sukkia, samoin mieheni. Hameenkin
kanssa, koska paljas jalka hikoaa inhottavasti sandaalissa.
No on ne aika nolon näköisiä. Mutta mitä väliä? Sun asenne on sitä tasoa, että siinä ei paljon sukattomuus asiassa auta.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina sandaalien kanssa sellaisia pieniä nilkkapituisia sukkia, samoin mieheni. Hameenkin
Eikös se saa ilmavirtaa paremmin kuin sukan kanssa? Osta hyvät nahkaiset sandaalit, niin ei jalka hikoile. Keinomateriaalisissa ehkä hikoaakin.
Jalka/kynsisieneen saa lääkkeitä ja korppuuntuneisiin kantapäihin auttaa jalkahöylä tai kuorintasukat;)
En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on? Joku on vaan joskus keksinyt, että se on noloa. Karseemmat näköstä on Kardashian perseet, pillifarkut, ankkahuulet, korkeavyötäröiset housut ym.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa kato semmoset ihonväriset nilkkaan yltävät varvassukat, niin hämää kaikkia. Win-win!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa kato semmoset ihonväriset nilkkaan yltävät varvassukat, niin hämää kaikkia. Win-win!
Miksi pitäis hämätä? En muutenkaan välitä miltä pukeutumiseni näyttää kunhan on mukava olla!
Ihonväriset ohuet polvisukat on hyvät kesällä.
Niitä mä käytän tähän aikaan vuodesta aina.
Varpaat ovat niin rumat miehillä, että parempi vaan kun työnnätte ne sinne sukkiin.
Ja onhan se paljon hygieenisempääkin.
Suojaahan sukat pieniltä kolhuiltakin.
Miesten ainakin kannattaisi käyttää sukkia. Karvavarpaat ja hiekkaan/multaan sotkeentuneet varvasvalit eivät näytä miellyttäviltä. Naisilla sukattomuus on ok, varsinkin lakatut kynnet voivat olla kivat. Sukat sandaaleissa ovat muuten olleet muotia ainakin 2016, jolloin naisetkin maailmalla vetivät punaiset nilkkasukat korkokantaisiin sandaaleihin. Nyt 2018 muotinäytöksissä on näkynyt tennarimallisia kenkiä sandaalien sisällä. Muissa maissa kuljetaan sisätiloissa kengät jalassa, mutta en kyllä välttämättä toivoisi omaa kotiini vieraita avojaloin tallustelemaan.
Ei siinä mitään. Kunhan ei sukissa sandaaleita.