Kokemuksia Eliittikumppanit-sivustosta
Liityin eilen Eliittikumppaneihin ja oli aika yllättävää kuinka pitkä "persoonallisuustesti" sinne piti tehdä rekisteröitymisvaiheessa. Lisäksi sivusto tekee automaattisen profiilisivun joka on todella naurettava. Kun laitat persoonallisuustestiin mitä harrastat niin sivusto kirjoittaa profiilitekstiin, että teen sitä mieluiten vapaa-ajallani :D. Siis en muuta kuin vain sitä. Itse ei tekstiä pysty lisäämään ollenkaan. Ainakaan ilmaisella versiolla. Kuvia ei näe. Olen saanut viestejä, joita en pysty lukemaan. Kaikesta tuosta pitää maksaa. Ihan uteliaisuuttani harkitsen maksavani esim. kuukauden maksun, mutta voiko sen poikkaista kun haluaa ettei jatku automaattisesti? Onko maksun katkaisu helppoa? Millaisia miehiä sivustolla on? Vai onko niitä samoja kuin esim. happypancakessa tai suomi24 treffeillä?
Kommentit (9)
No sehän juuri vähän karsii sitä porukkaa kun pitää maksaa.
Maksu pitää pahimmat hörhöt poissa sieltä, mutta siihenpä ne hyvät puolet sitten jääkin. Itse olen ollut nyt kuukauden siellä, ja saanut ainoastaan kaksi "mitä kuuluu?"-viestiä ja joitain hymyjä (voit laittaa hymyn jos tykkäät jonkun profiilista). Tai sitten olen yksinkertaisesti vaan liian ruma sinne.
Montako viestiä olet saanut? Varmaankin Eliittikumppanit lähettää itse heti pari viestiä sinulle. "Tervetuloa sivullemme....." ja jotain vastaavaa toinen viesti. Sinulle tulee tunne, että nyt täytyy maksaa ja liittyä. Tämä on vain minun arvailua.
Vierailija kirjoitti:
Maksu pitää pahimmat hörhöt poissa sieltä, mutta siihenpä ne hyvät puolet sitten jääkin. Itse olen ollut nyt kuukauden siellä, ja saanut ainoastaan kaksi "mitä kuuluu?"-viestiä ja joitain hymyjä (voit laittaa hymyn jos tykkäät jonkun profiilista). Tai sitten olen yksinkertaisesti vaan liian ruma sinne.
Mites jos vastaisit niihin "mitä kuuluu" viesteihin. Onko ihan mavoton ajatus? Ties mihin jutustelu siitä lähtisi.
Onhan se aloitus livenäkin vaikein kun tunnustellaan miten toinen suhtautuu. Koskee kaikkea kommunikaatiota - ei ainoastaan miestä tai naista etsittäessä.
Vierailija kirjoitti:
Joku tolstoin romaaniko siihen pitäs heti vääntää tiskiin !?!?
Mun ystävätär löysi miehen sieltä. Hän vastasi kyselyyn ja maksoi kuukausimaksun. Miehensä kanssa olivat lähinnä tyytyväisiä, että palvelussa kiinnitetään huomiota ihmisten yhteensopivuuteen.
Niin minäkin maksoin toiseen palveluun, ja löysin miehen sieltä.
Jos olet valmis ostamaan uuden vaatteen ja käymään kampaajalla treffejä tai yökerhoa varten, niin ei tämä sen huonompi sijoitus minusta ollut.
Riippuu tietysti miten vakavasti on liikkeellä, minä hain elämänkumppania, ehkä se hinta tosiaan karsii laiskimmat renkaanpotkijat. Löysin sitten miehen joka oli myös tositarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävätär löysi miehen sieltä. Hän vastasi kyselyyn ja maksoi kuukausimaksun. Miehensä kanssa olivat lähinnä tyytyväisiä, että palvelussa kiinnitetään huomiota ihmisten yhteensopivuuteen.
Niin minäkin maksoin toiseen palveluun, ja löysin miehen sieltä.
Jos olet valmis ostamaan uuden vaatteen ja käymään kampaajalla treffejä tai yökerhoa varten, niin ei tämä sen huonompi sijoitus minusta ollut.
Riippuu tietysti miten vakavasti on liikkeellä, minä hain elämänkumppania, ehkä se hinta tosiaan karsii laiskimmat renkaanpotkijat. Löysin sitten miehen joka oli myös tositarkoituksella.
Kuulostaa firman mainokselta. Onko aitoja tuoreita kokemuksia?
Ainakin itselleni on ehdoton deal breaker, jos yritetään käyttää myynninedistämiskikkoina noita että ei näytetä viestejä joita muka on tullut, tai annetaan tehdä profiili ja sitten väitetään että siitä on ollut jotkut kiinnostuneita mutta että maksettava että näkee kuka. Ihan vastaavasti, no-no kuin jos normaalissa kaupanteossa myyjä yrittää saada kaupan väittämällä että tarjous on voimassa vain lyhyen ajan ja päätös tehtävä nopeasti tai muuten menee muille, tai jos alkaa kertomaan että itsellä / kummilla / tädillä / kaimalla on juuri samanlainen tuote ollut käytössä ja todella tyytyväisiä on oltu jne...