Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon kuukautisista (jokin ehkäisy/lääke tms)?

Vierailija
19.07.2018 |

Nyt iän myötä (39v.) tullut paljon enemmän kipuja melkeinpä koko kierron ajan. Erityisesti ovulaatio sattuu ja kuukautisten alkaessa on kauhea päänsärky jne. Tarviiko tästä kärsiä, kun lapset on tehty, eli raskaus ei enää ole suunnitteilla? Kumppania ei ole. Kohdunpoistoon ei varmastikaan noin vain pääse, ja ehkä se olisikin turhan suuri operaatio.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka on kallis, mutta sitten säästää juuri kuukautissiteissä yms.

Vierailija
2/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonikierukka eikä ole lainkaan kuukautisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo toinen hormonikierukka menossa ja todellaki elämän laatu  parani sen asettamisen jälkeen. Ei kuukautisia , ei kipuja, mielialat nyt vähän heittelee, mutta rautalääkkeet olen saanut lopettaa ja olen onnellinen. 

Vierailija
4/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi raskaus ja pitkä imetys päälle. Voisi kk pysyä poissa jopa noin 2- 3 vuotta. Ok, lapset tehty, niin ei toimi sulla:(

Vierailija
5/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut hormonikierukka 6 vuotta. Ei kuukautisista tietoakaan tänä aikana.

Vierailija
6/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt iän myötä (39v.) tullut paljon enemmän kipuja melkeinpä koko kierron ajan. Erityisesti ovulaatio sattuu ja kuukautisten alkaessa on kauhea päänsärky jne. Tarviiko tästä kärsiä, kun lapset on tehty, eli raskaus ei enää ole suunnitteilla? Kumppania ei ole. Kohdunpoistoon ei varmastikaan noin vain pääse, ja ehkä se olisikin turhan suuri operaatio.

Minä pääsin kyllä helposti kohdun poistoon mutta kun munasarjat on niin ei täysin oireeton ole.

Vierailija
7/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt minipillereitä (cerazette) yli kymmenen vuotta eikä kuukautisia ole ollut tänä aikana.

Vierailija
8/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukat 26 vuotta. Ei kuukautisia koko aikana. Eikä vaihdevuosioireita. Nyt poistettiin 57-v. täytettyäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän