Mies. Perustele, miksi juuri sinut kannattaa valita kumppaniksi?
Lisäpisteitä jos pystyt tekemään sen alentamatta ketään toista
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka kuuntelit zeppeliniä itseäsi palstalla viihdyttäen, kerro toki lisää itsestäsi.
No en mä oikeestaan voi, ku sä tiedät kuka mä oon. Mut alkuperäseen vastaukseen lisäys, niin siks, koska mä oon hiffannu et jos kuuntelee musaa vinyyliltä ni se aina jossain kohtaa rahisee ja pomppaa uralta, mut sitä on silti niin siistii kuunnella. No niin. Silviisii:)
En juopottele, lyö tai väkivaltaile henkisestikään, tupakoi, petä, rötöstele = ITSESTÄÄNSELVÄ OLETUSTASO, jonka alapuolelta kukaan itseänsä hiemankin kunnioittava nainen ei koskaan edes harkitse ketään miestä.
Tämä ehdoton alataso ei siis riitä, koska vain sen täyttävä on persoonaton, tahdoton ja sieluton reppana.
Vierailija kirjoitti:
En juopottele, lyö tai väkivaltaile henkisestikään, tupakoi, petä, rötöstele = ITSESTÄÄNSELVÄ OLETUSTASO, jonka alapuolelta kukaan itseänsä hiemankin kunnioittava nainen ei koskaan edes harkitse ketään miestä.
Tämä ehdoton alataso ei siis riitä, koska vain sen täyttävä on persoonaton, tahdoton ja sieluton reppana.
...ja silti te luuskat roikutte kaiken maailman ihmissaastoissa jotka reilusti tämän "oletustason" alapuolella ja kitisette asiasta tänne lukemattomia ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja silti te luuskat roikutte kaiken maailman ihmissaastoissa jotka reilusti tämän "oletustason" alapuolella ja kitisette asiasta tänne lukemattomia ketjuja.
Lue ja ymmärrä. Katkeroituminen ja ala-arvoinen nimittely eivät myöskään ole plussaa.
No mä vastaanki oikeesti, ku musa loppu. Siks koska mä oon oikeesti niin hyvä tyyppi et musta pitäis tehdä maailmankaikkeuden uus paavi.
Mussa on vaan se huono puoli, et kaikki mimmit miettii et ei voi olla totta mikä jäbä, sil on varmaan sata vaimoo ku se on noin kiva ja ihana.
Ei oo.
Sit ne miettii et miten ton muka sais? ei millään? Oikeesti se on ihan iisii, sanoo vaan et moi.
(sit jos oikeesti haluu viel nukkuu samas kämpässä, niin vilauttaa vähän tuoreen kauraleipäpussin nurkkaa käsiveskasta, ni asia kunnossa)
Sit viel mul on ihan kipeen hyvä musamaku ja oon viisas ku mikä.
Maailman paras mä.
Hank kirjoitti:
No mä vastaanki oikeesti, ku musa loppu. Siks koska mä oon oikeesti niin hyvä tyyppi et musta pitäis tehdä maailmankaikkeuden uus paavi.
Mussa on vaan se huono puoli, et kaikki mimmit miettii et ei voi olla totta mikä jäbä, sil on varmaan sata vaimoo ku se on noin kiva ja ihana.
Ei oo.
Sit ne miettii et miten ton muka sais? ei millään? Oikeesti se on ihan iisii, sanoo vaan et moi.
(sit jos oikeesti haluu viel nukkuu samas kämpässä, niin vilauttaa vähän tuoreen kauraleipäpussin nurkkaa käsiveskasta, ni asia kunnossa)
Maailman paras mä.
Mä just vähän rakastuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatte valittaa kun teitä ei kukaan huoli, mutta sitten ette osaa vastata, että miksi pitäisi huolia?
Niin. Kyllä muakin harmittaa, kun töitä ei tipu, mutta en voi rehellisesti sanoa olevani paras valinta työpaikkaan. Jostain löytyy aina joku paremmilla ominaisuuksilla
Ei työpaikkaan tarvitse olla paras vaihtoehto, riittävän hyvä ja sopiva käy ja kunhan sopii porukkaan eli on samanhenkinen toisten kanssa niin pätevyydelläkään ei niin väliä. Aina löytyy jollakin tapaa parempikin hakija.
Olen rauhallinen-, ymmärtäväinen- ja hauska. Osaan käydä yksin kaupassa ja teen mielelläni erittäin hyvää ruokaa. Pesen pyykkiä ja silitän tarvittaessa. Olen sisäsiisti, enkä ulkonakaan kauheasti roskaa.
Osaan rakentaa tarvittaessa vaikka ok-talon alusta loppuun, eli omaan hyvät käden taidot. Minulla on vakituinen työ, pidän lapsista ja eläimistä. Tykkään hemmotella naista. Tuoksun hyvälle. Olen vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen rauhallinen-, ymmärtäväinen- ja hauska. Osaan käydä yksin kaupassa ja teen mielelläni erittäin hyvää ruokaa. Pesen pyykkiä ja silitän tarvittaessa. Olen sisäsiisti, enkä ulkonakaan kauheasti roskaa.
Osaan rakentaa tarvittaessa vaikka ok-talon alusta loppuun, eli omaan hyvät käden taidot. Minulla on vakituinen työ, pidän lapsista ja eläimistä. Tykkään hemmotella naista. Tuoksun hyvälle. Olen vapaa.
...siis "teen mielelläni JA erittäin hyvää ruokaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri :D
Vierailija kirjoitti:
Hank kirjoitti:
Ei oo.
Maailman paras mä.
Mä just vähän rakastuin.
Noniin kaikki mököttäjät ja alapeukuttajat ja muut ihanat.
Vaikka mä istuskelen täällä kuunnellen musiikkia ja sätkää poltellen, niin joku hetkeks rakastu vähän. Johonkin, ei ehkä muhun, mut johonkin. Ja sitähän kaikki haluu, rakkautta, jopa mä, vaikka yritän sitä vältellä, koska se on aika pelottavaa.
Ja tää voi olla kundi tai mimmi, mut joka tapauksessa, todistan taas sen miks mä oon hyvä kumppani kelle vaan. Mä poltan sen sätkänki niin huomaavaisesti et se ei haittaa teitä, vaan antaa pikemminkin miellyttävän ja turvallisen olon. Däng däng, ottakaa iisisti ja valitkaa se kumppani silleen et on hyvä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se naisten touhu on,pitäisi perustella kuin työhaastattelussa...
Jos kerran valitat ja vaadit niin ole hyvä ja perustele, miksi sinulla on oikeus valittaa ja vaatia?
Mitä helvetin käskyjä sä jaat? Kuvitteletko olevasi mun pomo? Mene ulos lenkille ja laihduta.
Voi voi osuuko hermoon? No seuraavan kerran kun valitat, ettei naiset älyä millainen helmi olet, niin muista, ettei tähän osaa sanoa mitään fiksua edes sinä itse.
Ole huoleti, en ole ollenkaan kiinnostunut kaltaisestasi naisesta.
Olen 100% varma, että olisit jos saisit mahdollisuuden. Mutta sillä ei ole mitään väliä, koska olen varattu.
Mitä enemmän kirjoitat, mitä varmempi olen siitä, että en ole sinusta kiinnostunut. :)
Et voi vastata noin, koska naiset toimivat portinvartijoina suhteisiin eli tekevät kaikki valinnat. Miehet ottavat kenet saavat (eli kenet nainen valitsee). Millään muulla ei ole väliä, tätä on tasoteoria ja biologia ja evoluutio.
T: kaikki palstan miehet vuonna 2018.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen
- hyvä isä: vietän aikaa lasteni kanssa ja huolehdin harrastuksista, tuen, kannustan ja lohdutan
- hyvä kumppani: uskon tasa-arvoiseen suhteeseen, osaan puhua ja kuunnellakin, kannustan, tuen ja lohdutan
- hyvä seksissä: uskon monipuolisen ja aktiivisen seksielämän olevan osa toimivaa parisuhdetta, esileikki on tärkeeä ja orgasmi kuuluu kaikille.
- koulutettu ja kiinnostunut asioista: olen akateemisesti koulutettu ja kiinnostunut monenlaisista asioista. Kanssani voi keskustella, lähteän oopperaan, museoon, festareille tai urheilutapahtumiin.
- Liikunnallinen: Yritän liikkua ja pitää itseni kunnossa ja huolehtia terveydestäni¨
- töissä: Ihan ok palkka ja hyvät työehdot. Aikaa myös perheelle.
- kotona: osaan siivota, hoitaa tiskit, pestä pyykkiä, viikata vaatteita ja ruoan laitosta nautin ja se on oikeastaan jopa harrastus.Häh. Olen tämän täällä(kin) kertonut ja ihnnetellyt ennenkin. Mutta kerronpa taas kun se edellisestä tuli mieleeni. Minulla on erinomaisen läheiset ystävät, jotka aikanaan olivat pariskunta, mutta erosivat hyvässä yhteisymmärryksessä ja sovussa. Mutta on asia, jota heistä molemmat edelleen joutuu selittelemään ja perustelemaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Se on miksi lapsien huolto ja lähivanhemmuus uskottiin ja annettiin lasten isälle, eikä äidille. - Tähä
- sosiaalinen: minulla on ystäviä ja vietän mielelläni aikaa ystävien seurassa
- arvoiltani: liberaali, humaani. Pyrin toimimaan oikeudenmukaisesti ja ottamaan muutkin huomioon.Siis olet perheellinen? Ja miten tämä ketju koskee sinua?
Häh. Olen tämän täällä(kin) kertonut ja ihmetellyt ennenkin. Mutta kerronpa taas kun se edellisestä tuli mieleeni. Minulla on erinomaisen läheiset ystävät, jotka aikanaan olivat pariskunta, mutta erosivat hyvässä yhteisymmärryksessä ja sovussa. Mutta on asia, jota heistä molemmat edelleen joutuu selittelemään ja perustelemaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Se on miksi lapsien huolto ja lähivanhemmuus uskottiin ja annettiin lasten isälle, eikä äidille. - Tähän oli ja on edelleen erinomaiset syyt. Kuten se, että lasten äiti toimii alalla, jossa hän joutuu mm. olemaan verraten paljon poissa lasten luota/ kotoa matkustaen ja tehden välillä hyvinkin pitkää työpäivää. Kun taas lasten isä on toki töissä, mutta voi järjestellä ja "säätää" työaikaansa paljon paremmin kuin lasten äiti.
Mutta aika moni on leimannut jo lasten äidin mahd. sairaaksi, kenties alkoholistiksi tai miksi lie narsistiksi, kun ei kuulemma kukaan terve tai fiksu nainen jätä lapsiaan miehelle avioerossa..
Naisen narsismista kuulemma kielii se, että ovat edelleen säännöllisesti yhteyksissä ja kun parin viikon päästä on yhden lapsista synttärit, niin tiedän että siellä tulee varmasti olemaan sekä lasten isä että lasten äiti. Ja todennäköisesti ihan sovussa ja toinen toisiaan kunnioittaen ja arvostaen.
Syy/t miksi sitten aikanaan erosivat onkin sitten toinen juttu. Mutta ei se ei ollut naisen halu tehdä ja luoda uraa.
Ei lasten äiti ole kuoleman sairas, kun käy töissä, mutta ei täysin tervekään, jos hylkää ja jättää lapsensa erossa isälle. En tajunnu, että mikä tää yhen lapsen synttärit juttu oli. Varmaan molemmat tajunneet isän kyvyttömyyden hoitaa ja vastat lapsista, jos ovat edelleen säännöllisesti yhteyksissä.
Kuule en mä nyt millään jaksa tällaista typeryyttä.
up