Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä aurinkorasva, joka ei haise pahalta eikä tee ihoa valkoiseksi?

Vierailija
18.07.2018 |

Ostin hajusteettoman jonkin ekorasvan. Tekee ihosta valkoisen ja tahmaisen. Nivean voiteiden haju taas yököttää. Minulla on ollut hyvää hawaiji-öljyä, mutta ei se ihoa suojaa, jos käy uimassa välillä. Onko vinkkejä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on minusta Avene. Toisena tulee L Widmer.

Vierailija
2/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää, mikä sinusta haisee pahalle. LV:n kasvosuoja on minusta ainakin hyvä (ei valkaise, ei rasvoita), joten voisin kokeilla merkin vartalosuojaakin, mutta hajuista en tosiaan osaa sanoa. "Ekorasvoissa" on yleensä fysikaalinen filtteri, siitä valkoisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawaian Tropic, ei tahmaa eikä lähmää. On kyllä pieni kesän tuoksu, musta ihana.

Vierailija
4/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lähimarketista käytännössä lähes kaikki rasvat myyty loppuun. Jäljellä oli lähinnä suojakertoimella 10 ja 50 olevia, joista kumpikaan ei houkuta, jos aikoo ruskettua muttei palaa. Apteekissa oli hyllyt täynnä rasvoja, mutta aika hintavia olivat (melkein tuplahinta marketin hintaan verrattuna).

Vierailija
5/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lähimarketista käytännössä lähes kaikki rasvat myyty loppuun. Jäljellä oli lähinnä suojakertoimella 10 ja 50 olevia, joista kumpikaan ei houkuta, jos aikoo ruskettua muttei palaa. Apteekissa oli hyllyt täynnä rasvoja, mutta aika hintavia olivat (melkein tuplahinta marketin hintaan verrattuna).

Jos aiot tai joudut olemaan pitkään auringossa, niin maksaisin kyllä mieluummin sen kalliin apteekin hinnan kuin ottaisin ihosyöpää vaivoikseni. Seuraavalla kerralla sitten halvempaa marketista.

Vierailija
6/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawaian tropicia suosittelen myös. Tuoksuu hyvälle, ei liian vahva tai imelä, ja jättää ihon ihanan säihkyväksi. Kasvoille löytyy myös oma rasva, ilman kimallusta.

Vierailija
7/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algamaris tai Biosolis.

Vierailija
8/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Algamaris tai Biosolis.

Molemmissa fysikaalinen filtteri (suojausteho alkaa siten heti Huom) muttei jätä ihoa valkoiseksi.

Vierailija
9/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean rasvojen tuoksu on ihana

Vierailija
10/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Algamaris tai Biosolis.

Molemmissa fysikaalinen filtteri (suojausteho alkaa siten heti Huom) muttei jätä ihoa valkoiseksi.

Minulla Algamarista koko sarja, ja todellakin jättää valkoisen naamarin.

Vierailija
11/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV sk30 on hajusteeton ja kestää vettä. Levitä kunnolla niin ei jää lainkaan valkoiseksi.

Olen kalpea ja melko helposti palan. Laitoin koko kroppaan tuota rasvaa yhden kerran päivässä (kotoa lähtiessä levitin, ei siis tarvinnut lisätä pitkin päivää) ja iho pysyi hyvänä koko mökkiviikonlopun jonka vietin aamusta iltaan bikineissä.

Vierailija
12/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LV sk30 on hajusteeton ja kestää vettä. Levitä kunnolla niin ei jää lainkaan valkoiseksi.

Olen kalpea ja melko helposti palan. Laitoin koko kroppaan tuota rasvaa yhden kerran päivässä (kotoa lähtiessä levitin, ei siis tarvinnut lisätä pitkin päivää) ja iho pysyi hyvänä koko mökkiviikonlopun jonka vietin aamusta iltaan bikineissä.

En siis tarkoita etten olisi laittanut mökillä rasvaa ollenkaan... :D vaan että joka aamu ennen sisältä poistumista laitoin ja sen jälkeen olin kaikki päivät ulkona enkä lisännyt rasvaa ennen seuraavaa päivää.

Vierailija
13/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivean rasvojen tuoksu on ihana

No just. Haisee musta vanhalle mummolle, mut hei, kukin tyylillään.

Vierailija
14/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Algamaris tai Biosolis.

Sk 30 -rasva ei jätä, mutta sk 50 jättää. Onkohan sellasta sk 50 mineraaliaurinkorasvaa olemassakaan, joka ei tee valkoiseksi?

Vierailija
15/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on minusta Avene. Toisena tulee L Widmer.

Mulla oli Avenen spray sk 50. Se liisteröi ihon pitkäks aikaa. Onko sulla jokin muu voide Avenelta, joka toimii paremmin? Tuota spraytä en suosittelis kellekään.

Vierailija
16/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aco on hyvä perusrasva eikä kovin kallis.

Vierailija
17/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Algamaris tai Biosolis.

Sk 30 -rasva ei jätä, mutta sk 50 jättää. Onkohan sellasta sk 50 mineraaliaurinkorasvaa olemassakaan, joka ei tee valkoiseksi?

Mulla on sk 30 spray ja ei kyllä jätä valkoiseksi.

Vierailija
18/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy. En käytä muuta.

Vierailija
19/22 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookosöljy. En käytä muuta.

Minä en halua palaa. Kookosöljyssä ei ole mitään suojakerrointa aurinkoa vastaan, joten kuulostaa typerältä käyttää sitä aurinkosuojana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme