Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako haukkua takaisin, jos toinen on ensin haukkunut sinut?

Vierailija
18.07.2018 |

Eikö se yleensä nettikyselyyn mene näin? Typerästi sinua kohtaan käyttäytyviä ihmisiä kohtaan ei tarvitse itse olla mukava.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se yleensä nettikyselyyn mene näin? Typerästi sinua kohtaan käyttäytyviä ihmisiä kohtaan ei tarvitse itse olla mukava.

*Nettokeskustelussa. Automaattinen tekstinsyöttö korjasi miten sattuu.

Vierailija
2/5 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmitä on nettokeskustelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä saisiko, mutta kyllä itse ainakin tulee usein haukuttua. Pitäisi tietysti pyrkiä olemaan kypsä ja tuollaisen yläpuolella.

Vierailija
4/5 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastata samalla mitalla tai pahemminkin, mutta silloin aiheutat eskalaation: vastapuoli kokee olevansa oikeutettu yhtäläiseen vastahyökkäykseen.

Lisäksi se yhtäläinen on aina kokijasta pahempi kuin mitä hän itse on tehnyt koska ihmisellä on enemmän perusteluja omalle käytökselleen kuin ymmärrystä toisten ihmisten toiminnalle.

Sitten voikin miettiä että onko syöksykierre vaivanarvoinen lopputulos, vai voisiko sitä toimia jotenkin paremminkin suurempaa yhteisymmärrystä ihmisten kesken aiheuttaakseen.

Vierailija
5/5 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä saa haukkua, eipä sitä kukaan pysty kieltämään tai estämään.

Yhtä typerää käytöstä se silti on, kuin alkuperäiseltä haukkujalta. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän olen vakuuttunut että muiden ihmisten haukkujilla ei voi itsellään olla kaikki ihan kunnossa. Toki saa korjata valheelliset väittämät, mikä asettaa aloittajan epäsuorasti huonoon valoon, mutta samalle tasolle ei kannata alentua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi