Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys n. 25-vuotiaille naisille

Vierailija
18.07.2018 |

Kuinka hyvännäköisenä pidätte tavallista 30-40-vuotiasta suomalaismiestä? Siis sellainen keskiverto n. 180 cm ja 80-85 kg mies. Onko ulkoisesti kiinnostavan näköinen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu! Et pysty ikinä kilpailemaan lähi-idän ihmeiden kanssa! Meille urbaaneille vapaille naisille ei suomijuntit kelpaa!

N24

Vierailija
2/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta voi sanoa mitään. Emme me kulje mittanauha taskussa ja puntari kädessä.

Mutta yleisesti sanoisin että tavallinen mies ei ole erityisen hyvännnäköinen tai kiinnostavan näköinen. Kyllä  siihen kiinnostumiseen tarvitaan lisäksi muuta ja tuossa tapauksessa ikäeroakin on liikaa.Mies ei  pysy perässä ja haluaa asettua aloilleen, harva 25-vuotias nainen on vielä  valmis siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ulkonäöllä ole väliä. Keski-ikää huiteleva on liian vanha, ja minä en ole mikään "palkintopokaali rilluvuosien jälkeen". Ei kiinnosta sun tittelit eikä bemarit. Mulla on Justin Biiberin ikäinen pitkä ja tuuheatukkainen poikaystävä :)

Vierailija
4/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaaleus ei sytytä.

Vierailija
5/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta voi sanoa mitään. Emme me kulje mittanauha taskussa ja puntari kädessä.

Mutta yleisesti sanoisin että tavallinen mies ei ole erityisen hyvännnäköinen tai kiinnostavan näköinen. Kyllä  siihen kiinnostumiseen tarvitaan lisäksi muuta ja tuossa tapauksessa ikäeroakin on liikaa.Mies ei  pysy perässä ja haluaa asettua aloilleen, harva 25-vuotias nainen on vielä  valmis siihen.

5 vuotta on liikaa ikäeroa?

Vierailija
6/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 35. Kuuma, miehekäs isolla ämmällä. En voisi kuvitellakaan seurustelevani parikymppisen kanssa.

Vierailija
7/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain ikää ajatellaan niin 30-vuotias menisi, ei vanhempi. Mitä yhteistä olisi keski-ikäisen kanssa?

Vierailija
8/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähempänä 30 pitää olla kuin 40. Tavis näkönen ei kyllä sytytä yhtään

Vierailija
9/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain ikää ajatellaan niin 30-vuotias menisi, ei vanhempi. Mitä yhteistä olisi keski-ikäisen kanssa?

Öööh, suunnilleen kaikki mahdollinen? Onko sulla yhtään 35-40-vuotiaita tuttuja? Meinaatko, että ihminen muuttuu aina täysin viiden vuoden välein?

Vierailija
10/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 35. Kuuma, miehekäs isolla ämmällä. En voisi kuvitellakaan seurustelevani parikymppisen kanssa.

Kuinka iso äm-mä olet?

Vierailija
11/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvännäköisenä pidätte tavallista 30-40-vuotiasta suomalaismiestä? Siis sellainen keskiverto n. 180 cm ja 80-85 kg mies. Onko ulkoisesti kiinnostavan näköinen?

Kyllä voi olla, jos on fiksu ja filmaattinen.

Mutta kurttuja ei saa olla naamassa!

- Aune, 62 vuotta

Vierailija
12/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ulkonäöllä ole väliä. Keski-ikää huiteleva on liian vanha, ja minä en ole mikään "palkintopokaali rilluvuosien jälkeen". Ei kiinnosta sun tittelit eikä bemarit. Mulla on Justin Biiberin ikäinen pitkä ja tuuheatukkainen poikaystävä :)

Kuka/mikä on justiinsa piiperi?

Vierailija
13/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka/mikä on justiinsa piiperi?

Sä oot too old.

Vierailija
14/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on hauska.

Jokainen mies on tietenkin ihan samanlainen....

Vierailija
15/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on hauska.

Jokainen mies on tietenkin ihan samanlainen....

Ihan yleiskuvaa oli tarkoitus tiedustella, jos se ei aloituksesta riittävän hyvin käynyt ilmi. Yritin kyllä selittää asian.

Ap

Vierailija
16/16 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itseään voi kutsua vähän nätimminkin kuin isoksi ämmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä