Pyhärannassa Varsinais-Suomessa roihuava maastopalo jatkaa leviämistään
Kommentit (30)
Onhan varusmiehet kiikutettu paikalle jostain parinsadan kilometrin päästä, kun paikallisia ei kiinnosta sammuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisiä joutunut saarroksiin?
eläimiä ainakin
Vierailija kirjoitti:
Onhan varusmiehet kiikutettu paikalle jostain parinsadan kilometrin päästä, kun paikallisia ei kiinnosta sammuttaa?
"Ei voi sammuttaa tai tehdä mitään, kun heti tulee syyte"?
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto jos leviää Poriin nyt kun täällä on asuntomessut ja jazzit ja kaikki !
Siinähän ne tärkeimmät tulikin mainittua.
😏
Eikö enemmän huolestuta koti ja läheiset, jos siellä asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto jos leviää Poriin nyt kun täällä on asuntomessut ja jazzit ja kaikki !
Siinähän ne tärkeimmät tulikin mainittua.
😏
Eikö enemmän huolestuta koti ja läheiset, jos siellä asut?
Minua taas huolestuttaa ihan jo itseisarvoisesti se jos tulipalo leviää Pyhärannasta Poriin noin 100 km. Kyllä siinä vaiheessa on peruttu jo pari muutakin häppeningiä tältä kesältä
Mua raivostuttaa, kun ihmiset ei piittaa yleisestä turvallisuudesta. Ne grillit on saatava sytyttää vaikka mikä olisi!
Ihan kuin kuviteltaisiin että kyllä viranomaiset tulee apuun.
Ja turistit, voi herranjestas! Yhdetkin ulkkarimelojat oli rantautuneet JA leiriytyneet JA pykäisseet kunnon nuotion. Saareen alueella, johon ei saanut edes rantautua pesintäaikana. Tämä oli monella kielellä kartassa sanottu ja takuulla kanootinvuokraajakin oli infonnut.
Käytiin sanomassa niille, että sammuttakaa nuotio ja poistukaa! Ne vain tuijotti takaisin.
Hehtaari on 100 m * 100 m
100 hehtaaria on 1 km * 1 km
Palo vaan leviää.
Hommahan alkaa saada uutistilaa vasta kun palo leviää asutusalueelle.
Ei siellä yhtään taloa ole palanut. Ihmiset vain evakuoitu turvaan varmuuden vuoksi ja savuhaittojen takia.
Olen kerran ollut maastopalon lähellä. Pelottavaa! Silloin paloi rantaruovikkoa ja pelättiin palon leviävän viereiseen metsään. Haju ja tuhkaklempareet lentelivät kilometrien päähän.
Luulen että monet ihmiset ei tajua, miten vaarallinen tulipalo on. Maa on nyt kuivaa kuin ruuti.