Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että näiden hellehulluille ei oikein ole vastakohtaa?

Vierailija
18.07.2018 |

Itse inhoan helteitä, mutten pidä myöskään liian kovasta pakkasesta ( -25C saa olla) Ihanteellisin keli minulle on syksy. Saa sataa ja ukkostaa, nautin siitä.

Mutta taas en tiedä yhtäkään ihmistä joka jatkuvasti päivittäisi someen esim. talvella tyyliin "Oi miten ihanan raikas keli oli tänään ja lumen luoti oli niin mukavaa"

poikkeuksiakin tietysti on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä helteitä neuroottisesti inhoavien hellehullujen vastakohtia on, tiedän itsekin monia jotka neuroottisesti valittavat pakkasista.

Vierailija
2/4 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä helteitä neuroottisesti inhoavien hellehullujen vastakohtia on, tiedän itsekin monia jotka neuroottisesti valittavat pakkasista.

Et vaan tajua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa riittää näitä joiden biisi on pakkanen, siitä suomalaiset tykkää. Kesä on lyhyt ja pitkästä aikaa lämmin.

Nautin siitä sen hetken kun sitä riittää. Pakkasta ja talvea on enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
4/4 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan tajua...

Kuule, kyllä meistä kahdesta minä olen juuri se, joka tajuaa.

Hellehulluja on tasan kahta ääripäätä. Sinunlaisiasi helteiden neuroottisia vihaajia, jotka jaksavat jankuttaa jankuttaa valittaa ruikuttaa, ikään kuin tämä ei kumminkin olisi aika harvinainen sääilmiö, ja vielä täysin normaalin rajoissa ja kestettävissä.

Ja sitten se toinen ääripää, jonka mielestä kesää ei ole, jos ei ole mahdollisimman aurinkoista ja kuumaa.

Olette molemmat hulluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi