Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko X-tra- merkin alushousut miten kestäviä? Ostin pojalle muutamat.

Vierailija
18.07.2018 |

Edullinen hinta näytti pöksyissä olevan ja päällisin puolin kun katsoin niin yhtä hyviltä näytti kuin monella muullakin merkillä. Eli saumat ja ompeleet siistin näköiset ja ihan perushousujen malliset, ei olleet lötköt mihinkään suuntaan.

Mutta onko miten kestävät pidemmällä aikavälillä vai ratkeaako saumat heti parin käyttökerran jälkeen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä ratkeaa vaatteet parin käyttökerran jälkeen? Eiköhän laatu ole aivan sama kuin millä tahansa muillakin alkkareilla.

Vierailija
2/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti osti mulle thaimaasta alushousut tuliaiseksi. Jalkaan kun laitto niin alkoi kullia kutittamaan ja syyhyttämään ihan hirveästi. Roskiin menivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ruokakassijonottaja?

Vierailija
4/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin itselläni kestänyt naisten x-tran alkkarit, vaikka pesen 60 asteessa. Ollut 4 kk käytössä.

Vierailija
5/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä huomaat varmaan laadun lähiviikkojen aikana? Häviö ei voi olla kovin iso, jos kokeilu osoittautui huonoksi.

Vierailija
6/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti osti mulle thaimaasta alushousut tuliaiseksi. Jalkaan kun laitto niin alkoi kullia kutittamaan ja syyhyttämään ihan hirveästi. Roskiin menivät.

Pesitkö housut ennen käyttöä? Aina pitäisi pestä. Uusissa alusvaatteissa on vaikka minkälaisia myrkkyjä jotka voivat ärsyttää ihoa. Ap

Vierailija
7/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä huomaat varmaan laadun lähiviikkojen aikana? Häviö ei voi olla kovin iso, jos kokeilu osoittautui huonoksi.

No ei ollut onneksi kalliit. 3kpl/7, 95€.

No jos nää tän kesän hellekelit kestää, se riittää. Poika tykkää vedellä pelkillä pikkupöksyillä näillä helteillä. Ap

Vierailija
8/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä ratkeaa vaatteet parin käyttökerran jälkeen? Eiköhän laatu ole aivan sama kuin millä tahansa muillakin alkkareilla.

No joissakin halvemmissa vaatteissa on joskus käynyt näin ainakin mulla. Jos ostaa jotain ihan halpishalpis-merkkejä tai jotain henkka maukka-kamaa. Ap

Vierailija
9/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut onneksi kalliit. 3kpl/7, 95€.

No jos nää tän kesän hellekelit kestää, se riittää. Poika tykkää vedellä pelkillä pikkupöksyillä näillä helteillä. Ap

Toivottavasti laittaa ihmisten ilmoille päällyspöksyt jalkaan

Vierailija
10/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät ja pestävät on.

Vierailija
11/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestävät ja pestävät on.

Hyvä juttu. 👍Ap

Vierailija
12/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan yhtä hyviä kuin muutkin. Ei näissä aina hinta kerro laadusta.

Vierailija
13/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kyllä jasso näkyy kun vähänkin pyllistää.

Vierailija
14/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä näitä muka saa? Tosin tytöille ja naisille? Siinä puuvillapikkari-keskustelussa joku kertoi x-tran pikkareista mutta ainakaan prisman sivuilta niitä ei löydy.

Vierailija
15/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä näitä muka saa? Tosin tytöille ja naisille? Siinä puuvillapikkari-keskustelussa joku kertoi x-tran pikkareista mutta ainakaan prisman sivuilta niitä ei löydy.

Kyllä niitä Prismoissa myydään. Mukavat ja kestävät alkkarit.

Vierailija
16/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pelkästään Xtra-pikkareita, ovat maailman parhaat jalassa eivätkä ole menneet vielä miksikään edes vanhemmasta päästä. Suosittelen!

Vierailija
17/17 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D