Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja! Mitä tuo mies nyt on keksinyt?

Vierailija
29.04.2006 |

Ensin mieheni " kielsi" mun lähtemästä kaverin tupareihin. Appi ukko " kielsi" myös kun kuuli että olisin tänään sinne menossa. ja mieheni on koko viikon kysellyt että jännittäkö? Mikä kumma mua pitäis jännittää?? No äskön olin päikkäreillä ja mies soitti että pakkaappas illaks jotain parempaa vaatetta, jotka voit sitten illalla päälle pistää. Kysyin, että millasta parempaa vaatetta, niin ei kuulemma mitään ulkoilu vaatetta.

Mitä ihmettä se on saanut päähänsä? Sen tiedän (tai siis luulen) että lapset jäävät mammalle hoitoon. Eli johonkin se aikoo mut viedä?

Olen kyllä sen verran utelias ja kärsimätön tyyppi, että kohta soittelen kaikki kaupungin raflat läpi ja kysyn onko varattu pöytää nimellä se ja se...

voi vitsi... mä meen ihan seinillä täällä kotona...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei vie sua grillille.

Vierailija
2/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs, jolla on tosi kiva mies, mutta joka ei voisi tuollaisia yllätyksiä järjestää koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... jos se sen tekee...=)

Vähän aikaa sitten se meinaan vei mut " romanttiselle" Illalliselle ja elokuviin. Kuulostaa kivalta, mutta totuus on toista: vei kattomaan kummelin jackpot (vai miten se nyt kirjoitetaan) ja paikalliselle snäkärille. Oli muuten oikeasti kivaa, mutta mulla oli kuitenkin ihan muut kuvitelmat kahden keskisestä illasta:D

AP

Vierailija
4/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa meilläkin tuollainen mummo.

Vierailija
5/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten soitin miehelle kysyin että minkähänlaista parempaa päällepantavaa hän oikein tarkoitti. Oliko hällä mielessä niinkuin Oscar-gaalan tyyppinen juhla-asu vai ihan vaan pikkusen siistimmät vaatteet. Sano vaa et ei väliä. Kunhan pakkaan ne, koska saan laittaa ne myöhemmin päälle. Siis että mitä?!! Olen vaan enemmän ja enemmän sekasin, että mitä pirua se on saanut päähänsä?

Jos mies nyt kysyis et jännittääks, niin vastaisin todellakin kyllä. Jännittää niin pirusti...

AP

Vierailija
6/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko yhteistä eloa takana? Onko useampi lapsi?

...Ihanaa iltaa sinulle ja hienolle miehellesi!

Vierailija
7/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on kaksi lasta. Jotenkin ajattelisin että tää liittyisi meidän kihlajais päivään. 13.5. se tosin vasta on, mutta kun mies on silloin työ keikalla, joten ei ole paikalla.

Mul rupee menee ihan tosissaan maha sekasin koht. Niin paljon jännittää, et mitä tänään tapahtuu..=)

AP

Vierailija
8/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA =)

Vierailija
9/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan ap huomenna kertomaan miten ilta meni?

Vierailija
10/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten tullu ihan oikeestikkaan mieleen mitään tollasta...

Voi ei nyt mä sitten aattelen ummet ja lammet kaikenlaista kosintaan liittyvää, ja sitten hän ei kosikkaan..=( Voi mikä pettymys se olis.

Pitikin nyt ruveta tollasta ajatteleen...=/

Mut tottakai mä toivon että ootte oikeessa.

AP

Vierailija
11/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa!

Vierailija
12/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei vain tosiaan ole tuollaiseen tilaisuutta, kun ei ole niitä mummoloita, joihin lapset laittaa, ihan niinkuin joku jo tuossa mainitsikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme