Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeasti ainoa, jota nämä helteet eivät rasita?

Vierailija
18.07.2018 |

Päivisin hädintuskin huomaan sitä. Onko minulla jotenkin harvinaisen viileä talo? Öisin kyllä tuppaa olemaan hiukan kuuma, mutta ei niin kuuma, etten unta saisi tai niin, että heräisin aamuisin läpimärkänä hiestä. Minusta tämä kuumuus on oikeastaan ihanaa, lämmintä, aurinkoista ja uimavedet lämpimät. Lapsetkin tykkää!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muakaan niin hirveesti, ottaen huomioon että meillä on kuuma asunto ja olen viikolla 22 raskaana. Vähän uuvuttaa mutta ei mitään valtavia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, täällä toinen joka nauttii tästä kaikesta. Lomailen ja ei ole ilmastointia, makkarissa on lampussa tuuletin siinä kaikki. Ei ole partsia ja talo on vanha paksuseinäinen tiilitalo jossa jo pari päivää ja yötä on ollut 28-29 sisällä päivällä ja yöllä 27 astetta. Ulkona on varjon puolella 32 melko tarkasti. Osan päivää olen sisällä ja osan ulkona liikkumassa ja asioita toimittamassa. Ei ole hiki eikä epämukava olla ulkona eikä sisällä.

Hieno kesä, olisipa joka kesä tällaista :)

Vierailija
4/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Minä tykkään.

Vierailija
5/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, olen maalla eikä ole yhtään liian kuuma.

Vierailija
6/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut aivan valtavasti! Niin harvoin täällä Suomessa tällaista on. Olen uinut perheeni kanssa luonnonvesissä vaikka kuinka usein. Nyt nautimme olostamme kylpylähotellin ulkona olevalla uima-allasosastolla aurinkotuoleissa istuen. Ihanaa!

Vierailija
7/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tästä lämmöstä kyllä. Paisteesta en, mutta se on se sama talvellakin. Lämpötilasta riippumatta pilvinen sää sopii minulle paremmin.

Vierailija
8/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään. Nautin helteistä ja auringosta. En tosin makoile rannoilla koska en jaksa olla paikoillaan mitään tekemättä. Parasta on puuhailla jotain puutarhassa tai kuljeskella luonnossa ja meren rannassa.

Vihaan talvea, pimeyttä, kylmää ja lunta sydämeni pohjasta. Masennun aina jo ennen Joulua eikä parempaa ole tiedossa ennen kevättä. Se on raskasta ja kamalaa. 

Vierailija
9/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Suuri hiljainen enemmistö pitää helteestä eikä esimerkiksi ulkona varjossa edes ole tänään kovahkosta tuulesta johtuen kovin lämmin. Ymmärrän senkin että joissain asunnoissa lämpötila nousee tukalan kuumaksi, olen asunut pitkään sellaisessa. Mutta kuten sanottua, ulkona on upea ilma.

Vierailija
10/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei rasita, päinvastoin! Tulimme juuri kotiin reilun 2 vkon reissulta paikasta missä oli päivisin 34 ja öisin 28 lämmintä joten tämä on ihan normilämpöä. Sisällä on melkein viileää kun on 26 astetta:D

Olen pessyt pyykkiä, raivannut loman aikana villiintynyttä puutarhaa ja käynyt kaupassa joten ei tämä vireystasoon ainakaan vaikuta. Ei tullut edes jet-lagia. Jatkuvat kivutkin on olleet poissa jo 2 kuukautta:D

Vierailija
11/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
12/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei rasita.

19-v futiskundi

Vierailija
13/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasita. Harmi vaan, että menee jälleen kerran nämä upeat kelit ihan ohi töissä +30 asteisessa, ilmastoimattomassa toimistossa. Mieluummin nauttisin ulkona puuhastellen.

Vierailija
14/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti olet harvinainen.  Olin jo melkein paniikissa kun säätiedotuksessa luvattiin pitkälle eteenpäin helteitä.  Nyt onneksi alkanut hiukan tottua.  Hiukan pilvisyyttä josta kiitin.

Vierailija
15/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasita. Rakastan tätä 🌞 Uloslähteminen on helppoa kun ei tarvitse montaa kerrosta vaatetta. Ulkona voi myös istua alas, mikä on suuren osan vuotta vähintäänkin epämukavaa (kylmää ja märkää). Lämpö rentouttaa; ihana tunne kun ei hytise tai ole hartiat korvissa koko ajan kylmyyden vuoksi. Tykkään mekoista ja sandaaleista enemmän kuin toppavaatteista. Suihkussa käyn pari kertaa päivässä enkä koe, että joutuisin näkemään vaivaa. Lämpimällä ilmalla on myös ihanaa syödä ulkona.

Vierailija
16/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Lasten kanssa ollaan puuhasteltu leikkipuistoissa ja käyty tutustumassa uusiin luonnonvesiin, ja löydettiin jopa pari tosi ihanaa ja rauhallista uimapaikkaa! Öisin on ollut se ongelma, etten osaa nukkua ilman peittoa (tulee jotenkin suojaton ja paljas olo), ja paksu peitto ja kuuma asunto on mullekin jo hiukan liikaa. Muuten ei valittamista, kunpa Suomessa olisi aina tällaista!

Vierailija
17/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Hikoilen kyllä kuin mikäkin, koska olen raskausviikolla 34 ja painoa kertynyt aika massiivisesti. Harmi etten oikein jaksa tehdä mitään tämän vatsan kanssa enää, kun kerrankin olisi ihanaa viettää kaiket päivät ulkona.

Vierailija
18/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rasita muakaan. Tosin jos en olisi lomalla, niin sitten vois olla hiukan tuskaisempi olo. Tiedän jo nyt, että tulen kaipaamaan näitä helteitä sitten kun ne on ohi.

Vierailija
19/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nauttinut aivan valtavasti! Niin harvoin täällä Suomessa tällaista on. Olen uinut perheeni kanssa luonnonvesissä vaikka kuinka usein. Nyt nautimme olostamme kylpylähotellin ulkona olevalla uima-allasosastolla aurinkotuoleissa istuen. Ihanaa!

Ja silti täällä tsättäilemässä. Olet kuitenkin jossain pottukellarissa puolikuolleena helteestä.

Vierailija
20/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, todellakin on turhan ja jopa inhottavan kuuma.