Ruskeat raidat työpaikan vessanpöntössä
Koska voi huomauttaa työkaverille, joka paskoo pöntöt aina ihan ruskearaitaisiksi? Pahimmillaan jättää pökäleet vetämättä. Jokaisesta vessakopista löytyy kyllä vessaharjat ja jokaiseen koppiin on myös aikojen saatossa tullut liimattua lappu että käytä harjaa jos sotket, just tälläisten tapausten varalta. Mutta ei näköjään joko osata lukea, tai sitten ei kiinnosta... Missä vaiheessa työkaverille saa sanoa päin naamaa, että viitsitkö siivota paskasi pois?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mikä työpaikka se sellanen on jossa siivooja ei käy
No tuskin se siellä passissa seisoo ja odottaa että kaveri käy raidoittamassa.
Useista ihmisistä kuoriutuu tarhaikäisiä lapsia työpaikalla. Muut saa siivota jäljet ja itse eletään kuin sika pellossa, muut kun korjaa jäljet kuitenkin.
Käyttele sinä vaan sitä harjaa kerta se siellä on sinua varten olemassa.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin se siellä passissa seisoo ja odottaa että kaveri käy raidoittamassa.
Useista ihmisistä kuoriutuu tarhaikäisiä lapsia työpaikalla. Muut saa siivota jäljet ja itse eletään kuin sika pellossa, muut kun korjaa jäljet kuitenkin.
No ei kai jälkiä nyt jokaisen sontimisen jälkeen tarvitse siivota
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen sotkijan itse pidä ne jälkensä siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se esitä näytä haittaavan. Jos sinua haittaa niin mars hommiin. Sairasta kosketella vessaharjalla vierasta paskarantua. Pthui!
Olisiko mahdollista, jos nuolisit raidat pois ruskealla kielelläsi?
Jotenkin luulen että tällä palstalla ei kannata kysellä, suurin osa kommentoijista just sellaisia ihmisiä, jotka varmasti julkisella paikalla jättää ne raitansa pönttöön seuraavaa varten.
Mun työpaikalla on myös sarjaraidoittaja. Siivooja pessyt vessan illalla ni tämä himosontija menee sen heti aamusta tahmaisella tuloksellaan rajoittamaan ja niitä saa sitten muut koko päivän ihastella. Sama toistuu joka päivä. Onneksi on sentään välillä lomalla tai saikulla että edes joskus saa käydä siistissä vessassa. On muuten nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se esitä näytä haittaavan. Jos sinua haittaa niin mars hommiin. Sairasta kosketella vessaharjalla vierasta paskarantua. Pthui!
Oletko aineissa? Aika ristiriidassa tekstisi.
Tällä palstalla ei ole mitään sellaista, etteikö siitä kiistaa syntyisi, nyt tinkaavat jo paskastakin.
Vierailija kirjoitti:
Pieni firma, jollei ole varmaa moiseen luksukseen työterveyshuollosta nyt puhumattakaan.
Työskentelen pikkufirmassa, josa vittuillaan siitä, että vessa on kamala.
Meillä on kaksi vessaa ja se toinen on hyvin siisti, koska ainostaan minä käytän sitä.
Pyyhin käteni konkreettisesti sen kusipaskavessan suhteen.
Peskööt, ken käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aineissa? Aika ristiriidassa tekstisi.
En ole. Kunhan muuten vain puhun paskaa. Niinhän te muutkin teette.
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen työpaikka, missä ei käy siivoojaa.
Minä en ainakaan ala työpaikan vessoja siivoamaan, oli omat paskaraidat tai muiden. Pitäisikö pestä ikkunat ja lattiatkin?
Siivoojat saavat fyrkkaa paskan harjaamisesta.
Entisenä siivoojana huomasin että jotkut äijät eivät viitsi vetää kunnolla eivät pyyhi per:ttään ja vielä vähempi viitsivät sitä pestä.Yök.
Täällä useampi vaan paasannut siitä että on siivoojan homma pestä vessa. On kyllä erittäin paljon pienempiä firmoja jossa käy siivooja esim. 1 krt/vko tai ei ollenkaan. On todella törkeetä sotkea vessa ja jättää se työkavereille kärsittäväksi. Osoittaa täydellistä piittaamattomuutta muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä useampi vaan paasannut siitä että on siivoojan homma pestä vessa. On kyllä erittäin paljon pienempiä firmoja jossa käy siivooja esim. 1 krt/vko tai ei ollenkaan. On todella törkeetä sotkea vessa ja jättää se työkavereille kärsittäväksi. Osoittaa täydellistä piittaamattomuutta muita kohtaan.
Tämän ulinakommentin kunniaksi painunkin tästä pa*skalle ennen töistä kotiinlähtöä. Maha möyryää siihen malliin, että on ärhäkkä varpusparvi tulossa.