Kummasta nautit enemmän ulkona. 30c pakkanen vai helle?
Kommentit (71)
Puumis 60 v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helle ja ihanat naiset vähissä vaatteissa 👍 Kyllä kelpaa vilkuilla hyviä peppuja ja rintoja 😊
M31
Missä vaatteissa olet itse?
Sortseissa ilman paitaa tai joskus on hiaton päällä niin on naisillekin jotain katseltavaa 😎
M31
Vierailija kirjoitti:
Helle ja ihanat naiset vähissä vaatteissa 👍 Kyllä kelpaa vilkuilla hyviä peppuja ja rintoja 😊
M31
Tämä. Kyllä liikennevaloissa on ihanaa katsottavaa. Onneksi aurinkolasit peittää katseen ;) törötissisiä t-paita päällä.
Pakkanen on aina parempi; eikä ulkonakaan ole mitään helteessä aivonsa höyrystäneitä tyhjännaurajia. En siis pidä siitä, millaiseksi helle saa ihmiset. Pakkasella maailma on terävä, helteellä nuupahtanut.
Tuskaisaa hellekkin,mutta valitsen sen.yli kymmenen asteen pakkanen on helvettiä!kokoajan saa lämmittää ja mitkään vaatteet ei riitä.
Sisällä nyt kuitenkin viileää,kun ilmalämpöpumppu.ulkona viilennyn uima-altaassa.
En nauti kummastakaan, mutta kumpikaan ei tuota mulle suurta piinaa. Kestän hyvin erilaisia säitä ja sitten asteista -15 -+20 nautin ellei niihin liity rankkaa sadetta, kylmää tuulta tms. joita niitäkin siedän hyvin. Sää on asenne- ja pukeutumiskysymys terveelle aikuselle ihmiselle.
Ihan ehdottomasti helle. Helteessä sentään ei ole hypotermian vaaraa, eikä sitä v*ttumaista lunta. Kaikkein passeli olisi tommonen noin 20 astetta plussaa ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Talvella +20, kesällä +30
Kuvailit juuri hyvin ilmaston jossa aion viettää lähivuosikymmenet.
Loskapaska ja pimeys -ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähä tuolla olisi hienoa surffata, ajella vesijetillä tai meloa.
Tai lennätellä radio ohjattavaa lentskaria.
+30 astetta on tuskaa, koska ajatus ei kulje, ulkona ei siedä oleskella, nukkuminen ei onnistu ja työnteosta ei tulisi mitään.
-30 on hankala, jos täytyy miettiä, lähteekö auto aamulla käyntiin, mutta jos on kunnon lämmitysmahdollisuus sekä kotona että töissä, työnteko sisätiloissa sujuu ihan mainiosti eikä nukkuminenkaan poikkea mitenkään normaalista, paksun peiton alla kyllä tarkenee. Ulkona ei tietenkään tarkene oleskella.
Siksi vastaan, että -30 on parempi.
En nauti kummastakaan. Mutta jos on pakko valita pienempi paha, valitsen ehdottomasti sen pakkasen.
Vierailija kirjoitti:
+30 astetta on tuskaa, koska ajatus ei kulje, ulkona ei siedä oleskella, nukkuminen ei onnistu ja työnteosta ei tulisi mitään.
-30 on hankala, jos täytyy miettiä, lähteekö auto aamulla käyntiin, mutta jos on kunnon lämmitysmahdollisuus sekä kotona että töissä, työnteko sisätiloissa sujuu ihan mainiosti eikä nukkuminenkaan poikkea mitenkään normaalista, paksun peiton alla kyllä tarkenee. Ulkona ei tietenkään tarkene oleskella.
Siksi vastaan, että -30 on parempi.
Joku ehti jo kirjoittamaan melkein sanasta sanaan sen, mitä olin itse tulossa kirjoittamaan. :)
Pakkasella pärjää aina, helteellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisellä tekis bisnestä ihan selkeesti.
Kyllä te ihmiset olette sekasin. -30 pakkanen on useimmista parempi? Melkein toivon että tästä eteen päin olisi vaan sellasia sateisia paska kesiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainii, tennis vielä siihen lisäksi.
Pakkanen. Se ei tunkeudu sisälle kotiin, toisin kuin helle. Inhottaa kun olen kotonakin koko ajan märkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainii, tennis vielä siihen lisäksi.
Kalastusta ja hevosajelua kesäyössä shampanjaa nauttien.
Mieluummin menen 30 asteen helteellä uimaan kuin 30 asteen pakkasella hiihtämään