Kondomipaketti loppui ennen aikojaan.
Että tällaista tällä kertaa. Huomasin kun meidän kondomi paketti oli tyhjä vaikka siellä olisi pitänyt olla vielä kolme kumia jäljellä. Mies oli ostanut vähin äänin uuden paketin yöpöydälle.Herää epäilys että mihin tai kenen kanssa nämä kumit on käytetty? Muistan kun ostimme 10kpl paketin kolme viikkoa sitten (26.6)ja olemme olleet tasan seitsemän kertaa yhdynnässä sen jälkeen. Minulla on nämä kerrat jopa kalenterissa ylhäällä,
Onko tuolla ukolla jotain säätöä meneillään vai mitä helvettiä tämä on? Kehtaanko ottaa asian puheeksi ollenkaan? Ahdistaa ihan helvetisti.
Kommentit (45)
Lainannut Martille ja Jonnelle. Hyvä muistutus kaikille miehille, että nainen pitää inventaariota.
Kalenterissa ylhäällä... Kuulostat niin hilpeältä ja rennolta tyypiltä, että jännä jos pettäisi.
Ottanut lompakkoon talteen jos teillä himot herää poissa kotoa?
Onneksi oma mies ei laske kumeja tai jäisin kiinni siitä, että tein valtavan "vesi-ilmapallon" kondomista :D Se tosin posahti ja koko kylppäri lainehti :(
No mulla on teinistä lähtien ollu tapana merkata iloiset ja vakavammat asiat pieneen kalenterikirjaseen. vähän niin ku päiväkirja tyyliin. Laitan myös menkat sinne ylös.
Ai että noin tarkkaan pidät kirjaa panemisista ja kumeista. Varmaan jonkun toisen kanssa on käyttänyt, jos näin on, että kolme on hävinnyt.
Eikö tätä kannata kysyä suoraan mieheltä? Ei ole kauhean hyvällä tolalla parisuhde ihan ylipäätään, jos et uskalla puhua kumppanillesi omista peloista.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on teinistä lähtien ollu tapana merkata iloiset ja vakavammat asiat pieneen kalenterikirjaseen. vähän niin ku päiväkirja tyyliin. Laitan myös menkat sinne ylös.
Menkkojen merkkaamisen kyllä ymmärrän.
Mutta että panokerratkin, kai merkkaat myös kuluneen ajan ja asennot?
Vierailija kirjoitti:
Ai että noin tarkkaan pidät kirjaa panemisista ja kumeista. Varmaan jonkun toisen kanssa on käyttänyt, jos näin on, että kolme on hävinnyt.
Minusta on ihan normaalia pitää asioita hyvää huolta. Kuten esimerkiksi säästan kaikki kauppakuitit ja muut vastaavat taloudenpitoa sekä kuukausibudjettia varten.
Vaikuttaa siltä, että mies harrastaa useammin, kuin joka kolmas päivä ja onhan tuo tosiaan aika harvoin
Minä piirrän kalenteriin aina pienen hattivatin kuvan kumipäivän kohdalle. Viime viikolla oli kolme hattivattia. Tällä viikolla on niin kuuma, että taitaa jäädä harvemmaksi. Jos ei sitten uimarannalla vaatteidenvaihtokopissa tule sutinaa...
Me ostettiin entisen kanssa 100 kpl pakkauksia ja ihmeteltiin taasko nämä on lopussa? Oltiin aika nuoria ja niitä kumeja kului paljon. Parhaillaan yksi loota kului alle kuukaudessa eikä kumeja tuhlattu oraaliin.
Näin muisteluna annan sille muijalle täyden kympin sänkyhommista. Itse olin silloin vielä niin huono että 7 + ja se plussakin on armosta itseä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
No tuopa kuulosta mielenkiintoiselta harrastukselta.
Onko ne kondomit iloinen vai vakava asia?
Entäpä kuukautiset?
Merkkaatko muistiin vessakäynnit, miehesi wc istunnot?
Oletko eritellyt kalenteriisi erikseen iloiset ja vakavat?
Vakavat.
21.7.2012 mies kävi vessassa ja haisi.
Menkat loppumaisillaan.
Iloiset.
1602.2017.
Aaamupaska luisti ja solahti pönttöön kivuttomasti, kiitos herralle.
Uusi kondomipaketti ostettu ja ilolla odotan sen avaamista.
Et voi ikinä tietää mihin ne on mennyt. Mies voi väittää vaikka harjoitelleensa niiden asettamista. Jätä se sika, tai asia painaa mieltäsi vielä vuosikymmenien päästä.
Luontevia selityksiä voi toki olla. Mikset kysyisi? Ehkä se ei oo kehdannu kertoo et välillä lainaa sun dildoa ja on ihan korrektia siihen vetää kortsu päälle.
Kai se pitää otta puheeksi illall kun ukko tulee töistä illalla. Jotenkin vaan tuntuu että olisko mies tosiaan niin ääliö että ottais kumeja kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan ryhmään sulla seksi kuuluu? Iloiseen vai vakavaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Et voi ikinä tietää mihin ne on mennyt. Mies voi väittää vaikka harjoitelleensa niiden asettamista. Jätä se sika, tai asia painaa mieltäsi vielä vuosikymmenien päästä.
Jos muuten väittää jotain näin tyhmää, niin kondomiroskien pitäisi sitten löytyä teidän roskiksesta. Että jos ei löydy niin johonkin muuhun on tainnut mennä.
:D No jo on darwinismin riemuvoitto koko mies jos ottaa yhteisistä kumeista rinnakkaisrientoihin :D