Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pierce Brosnan on hieno mies, ei ole vaihtanut ylipainoista vaimoaan johonkin parikymppiseen heitukkaan

Vierailija
18.07.2018 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807172201080310_vd.shtml

Tämän vuoden elokuussa he viettävät järjestyksessään 17. hääpäiväänsä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä älykääpiöitä. Sekä Brosnanin ensimmäinen vaimo että tytär Charlotte (42-vuotiaana) ovat menehtyneet munasarjasyöpään. Tuskinpa hetkauttaa rouvan muutama liikakilo sen jälkeen kun on haudannut sekä vaimon että tyttären. Ja huomattavan kaunis nainen on tämä Keely, kantaa itsensä hyvin ja säteilee aikuisen, elämäänsä tyytyväisen naisen onnea. Eletty elämä on tuonut Piercelle ryppyjä ja kurttua niin kuin meille kaikille, ei hänkään ole se sama kiilotukuvapoika kuin 20 vuotta sitten hääkuvassa. Komea pariskunta ovat. Hävetkää, haaskat!

Vierailija
42/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin on niin vaikea hyväksyä, että kaikille ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Totta kai on monia jotka on tyytymättömiä puolison rupsahtamiseen ja lihomiseen, mutta on myös ihmisiä, joille se rakkaus ja kiintymys ja seksuaalinen haluttavuus tulee muustakin, kuin toisen kauniista ulkokuoresta. Sellaisia voi olla Hollywood-tähdissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierce on introvertti. Ei mikään naistenmies. Mistäs tiedät jos hänellä on salasuhde?

Vierailija
44/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joidenkin on niin vaikea hyväksyä, että kaikille ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Totta kai on monia jotka on tyytymättömiä puolison rupsahtamiseen ja lihomiseen, mutta on myös ihmisiä, joille se rakkaus ja kiintymys ja seksuaalinen haluttavuus tulee muustakin, kuin toisen kauniista ulkokuoresta. Sellaisia voi olla Hollywood-tähdissäkin.

Totta. Osa ei ymmärrä millään myös sitä, että mies voi tykätä siitä että vaimolla on muhkeat muodot ja rinnat eritoten. Esim itse liki noissa mitoissa kuin Brosnan vaimo, mutta mies nimenomaan tykkää muodoista. Häntä ei kiinnosta tippaakaan liian timmit ja tissittömät naiset. Yhdessä oltu 20 vuotta.

Vierailija
45/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itseasiassa aika paljon saman näköinen kun tuo Piercen vaimo, paitsi että mulla on vaaleat hiukset. Puolisoni on pitkä, tumma ja komea kuten Piercekin. Rakkaus <3 

Vierailija
46/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brosnan antaa toivoa kaikille parisuhteessa lihavoituville AV-mammoille.

Vierailija
47/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuo nainen on kuitenkin hiukka erinäköinen kuin normaali suomalainen nainen

Vierailija
48/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periytyyköhän sama syöpä Brosnanin lapsenlapselle, eli tämän Charlotten tyttärelle :( Vieläpä samanikäisinä kuolivat, äiti ja tytär

Vierailija
49/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, miten rouva strategisesti asettaa käsilaukkunsa joka kuvassa peittämään sitä kohtaa missä maharöllykkä roikkuu?

Vierailija
50/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keelyhän oli vielä ysärillä hoikka ja kaunis. Plösähti sittemmin. Mutta hienoa että rakkautta riittää, Brosnan on menettänyt ex-puolisonsa ja tyttärensä, sellainen on raskasta

Vierailija
51/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mä olen itseasiassa aika paljon saman näköinen kun tuo Piercen vaimo, paitsi että mulla on vaaleat hiukset. Puolisoni on pitkä, tumma ja komea kuten Piercekin. Rakkaus <3 

Niin, etkös sinä ollut se 19 vuotiaaseen (turvapaikanhak.ija) teinipoikaan sekaantunut reilusti yli kolmekymppinen?

Vierailija
52/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka moittii vaimon ulkomuotoa voivat tsekata miltä Pierce itse nykyään näyttää: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/08/11/12/2B445F5A00000578-3193589-i…

Eipä ole herra enää mikään rantaleijona. Ihan samalla tavalla ajan hammas näkyy miehissäkin. Hyvä toisilleen sopiva pari minusta. 

Vierailija
53/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten paljon ylistystä tuo vakavasti ylipainoinen nainen täällä saa. Ollut ilmeisesti joskus vielä hoikka ja kaunis, surullista että päästänyt itsensä tuohon kuntoon.

Vierailija
54/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Colin Firthillä on kutakuinkin ikäisensä vaimo. Ihania miehiä molemmat!

Hugh Laurien vaimo on myös alkuperäinen, eikä mikään erityinen kaunotar. Ylemmän keskiluokan britit ilmeisesti osaavat naimisissapysymisen taidon vaikka menestystä tulisikin.

Sama mies seurusteli nuorempana Emma Thompsonin kanssa (jonka mukaan Hugh Laurie is lugubriously sexy, like a well-hung eel) ja ovat pysyneet hyvinä ystävinä koko ikänsä. Eli veikkaan, että tämä Mrs Laurie ei ole mustasukkaista sorttia.

Vierailija
55/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska avioero tulisi kaikkine elatusmaksuineen kalliiksi.

Vierailija
56/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua erota läskistä vaimostaan koska joutuisi maksamaan miljoonia. Käy aina välillä painamassa kaunista naista jotta kestää eukkoaan.

Vierailija
57/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi James Bondin naiseksi.

Vierailija
58/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimohan on ihan helvetin seksikäs! Mallailin omaa vaimoani valitessa, että on sen näköinen bööna, josta tulee kuuma milf myöhemmin. Pierce on voinut hyvin tehdä saman. M27

Vierailija
59/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hääkuva:

https://i.pinimg.com/originals/8b/23/62/8b23624204825b6a68f3b0cd1b1b6f7…

Nainen on sitä paitsi ollut palkittu ja menestyvä journalisti, ympäristöaktivisti ennen Brosnania. Heillä on myös asian tiimoilta ollut myöhemminkin hankkeita. Oisko semmoisellakin asialla tekemistä tämän kanssa, että Brosnan ei aikanaan avioitunut pelkän pärstän takia vaan, koska nainen oli fiksu ja aatteellinen. Ihailtava muutenkin.

Vierailija
60/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Niin, etkös sinä ollut se 19 vuotiaaseen (turvapaikanhak.ija) teinipoikaan sekaantunut reilusti yli kolmekymppinen?

En, olen yli nelikymppinen ja avomieheni on passin mukaan suomalainen ja yli parikymppinen :)