Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla ongelmia nestlen murojen days out-kupongin lunastamisessa? Onko huijausta koko homma?

Äippä Tampereelta
18.07.2018 |

Olen ostanut keväällä ja kesällä Nestlen muropaketteja, joista saa ilmaisia aktiviteettikoodeja. Kolmen lapsen hoitovapaalla olevana äitinä ajattelin että niiden avulla pääsisi muksut Flowparkkiin tai Touhutaloon kesällä. Koodit piti rekisteröidä toukokuun loppuun mennessä ja palkintokupongit 27.7. mennessä. Nyt kun yritin niitä viime viikolla lunastaa, niin linkki menikin sivulle "kampanja on päättynyt"! Sekä Nestlen omilla, että kampanjan toteuttajan TLC:n sivuilla luki kuitenkin 27.7. asti. Laitoin asiasta heille viestiä, niin vastaus kuului: Nestlen sivuilla on ollut kirjoitusvirhe joka on nyt korjattu. Kampanja on päättynyt. Voiko yritys noin vaan ilmoittaa että päivä olikin väärä ja lopettaa kampanjan kuukautta ennen? Kaikki kerätyt koodit jäisi käyttämättä? Voikohan tällaisesta ilmoittaa kuluttaja tai kilpailuviranomaiselle? Tavallaan ne on ilmaisia palkintoja, mutta onhan sen koodin saanti edellyttänyt paketin ostoa, meilläkin muuten ois syöty ihan muita (edullisempia) muroja. Onko kellään muulla käynyt samalla lailla? Tosi paljon harmittaa, luvannut jo lapsille että loppukesästä mennään, mutta taitaa jäädä väliin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmotus ja kuluttajaviranomaiselle soita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla