Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Visuaalinen lahjakkuus testi vaikea.

Vierailija
17.07.2018 |

http://www.xestia.net/testit/index.html

Tuolta tuo visuaalinen lahjakkuus pitkä. Vaikeampi kuin mensan nettitesti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en tiedä testin vaativuudesta. Olen 21-vuotias nainen ja sain 60/66, kai se ihan ok tulos on? Valokuvaan kyllä paljon ja tykkään sisustamisesta yms visuaalisesta, mutta jotenkin koen tuon testin mittaavan enemmän äkykkyyttä... Osa tehtävistä oli todella helppoja, ja osa vaati taas kunnon pähkäilyä. Kiinnostava testi joka tapauksessa :)

Vierailija
2/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitääpä tehdä sitten kun saa kunnolla herättyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, pitääpä tehdä sitten kun saa kunnolla herättyä.

Sain 62/66. Paljon samanlaisia tehtäviä. Ihan helppo, jos vaan yhden kerran hoksaa miten tehtävä ratkaistaan. Nuo muutama oli tosi kinkkisiä enkä saanut järkeiltyä niitä. Mensan testistä saan yleensä n. 130 älykkyysosamääräksi. Olen tosi visuaalinen ihminen ja opiskelen taidetta yliopistossa.

Vierailija
4/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti alapeukuttaa? Ihan asiaa kirjoitin.

Vierailija
5/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut tehnyt tätä testiä? Mitä mieltä ootte?

Vierailija
6/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi mulla ei ollut mitään hajua mikä olisi pitänyt valita, välillä olin havaitsevinani jonkun kaavan, mutta seuraavassa kuvassa olin taas ihan yhtä pihalla :D. En kyllä ole visuaalisissa jutuissa hyvä muutenkaan.

Vierailija
7/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmaksi osaksi mulla ei ollut mitään hajua mikä olisi pitänyt valita, välillä olin havaitsevinani jonkun kaavan, mutta seuraavassa kuvassa olin taas ihan yhtä pihalla :D. En kyllä ole visuaalisissa jutuissa hyvä muutenkaan.

Paljonko sait pisteitä? Suurin osa niistä tehtävistä oli sellaisia, joissa piti seurata sen kuvion kääntyilyä.

Vierailija
8/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
9/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 44 pistettä. Ap

Vierailija
10/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sait pisteitä? Suurin osa niistä tehtävistä oli sellaisia, joissa piti seurata sen kuvion kääntyilyä.

Joo, minäkin laitoin ne ei kuulu joukkoon, jotka kääntyy ikään kuin vastapalloon. Ap

Vierailija
11/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi avaruudelliset, joita oli suurin osa, oli lapsellisen helppoja. Sitten oli niitä, joissa oli minun mielestäni useampi ratkaisuvaihtoehto, riippuen siitä, mitä haetaan. Nämä on ärsyttäviä kun pitää arpoa, että millähän logiikalla testin laatija oli tämän ajatellut, näin vai noin. Randomilla sitten ne kyssärit. 54/66