Miten saan jätkän/t kiinnostumaan itsestäni?
Olen mielestäni ihan normaali mukava ja hauska tyttö.
Mulla on hyvä kroppa, ruskeat hiukset, käytän välillä silmälaseja ja olen ihan nättinaamainen (en mikään jumalainen kaunotar mutta kaunis silti). En meikkaa paljon, vaatteeni ovat kivoja ja oman näköisiä, ei herutteluvaatteita (en muutenkaan ole mikään heruttelija).
Saatan olla ihmisten seurasaa aluksi hieman vähäpuheinen ja jännittynyt, mutta rentoudun kyllä nopeasti, varsinkin jos toinen osapuoli on rento tyyppi. En ole se, joka vitsailee kovaan ääneen ja johtaa keskustelua (paitsi lähipiirissä), mutta puhun ja nauran kyllä. En juo, enkä polta.
Kaveriporukassa muut ystäväni saavat kyllä huomiota ja yhteydenottoja, mutta minä en. Jos minä esim. menen pojalle juttelemaan, niin se lopettaa keskustelun melkein heti, tai jos snäppään jollekkin pojalle niin se saattaa vaan ignoorata sen.
Missä mättää, miksei jätkät kiinnostu musta?
Tyttö, miten saat pojan kiinnostumaan itsestäsi?
Poika mikä tytössä saa sinut kiinnostumaan?
Kommentit (23)
Etsi youtubesta video: Manifest every guy to fall for you/ Get every guy attracted. Kuuntele näitä päivittäin ja luo mielikuva siitä millainen (haluat olla) =olet: suosittu, kaunis, baddie. Noita niin sanottuja subliminaaleja löytyy myös ulkonäköön, esimerkiksi be the most beautiful in the world. Kuuntele niitä, MANIFESTOI mielessäsi asia itsellesi!! Toimii!
Muista, että sinulla ei ole mikään kiire ja kivat pojat ovat lottovoitto.
ps. Luultavasti moni onkin sinusta jo kiinnostunut. Ne uskaltavat kertoa sen sitten vuosien päästä humalassa.