Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako jatkaa suhdetta valehtelevan miehen kanssa?

Vierailija
17.07.2018 |

Olen tapaillut kuukauden ajan mukavaa miestä. Meillä synkkaa ja ilmassa on todella vahvaa ihastusta molemminpuolin, joten mies haluaisi nyt viedä suhteen seurusteluasteelle.

Ongelmana on miehen jatkuva valehtelu. Alkuun pienistä asioista ja tulkitsin tuolloin miehen haluavan vain tehdä vaikutuksen minuun ja ns. kaunistelleen tiettynä asioita. Nyt suhteen jatkuessa olen kuitenkin saanut hänet kiinni yhä isommista valheista. Isoimpana sain tänään tietää hänen valehdelleen minulle ikänsä (tietysti alaspäin). Aiemmin hän on valehdellut mm. vanhempiensa ammatin, tulonsa ja pituutensa.

Asiat ovat olleet vielä suht pieniä ja tavallaan ne voi laittaa sen piikkiin, että hän haluaa tehdä minuun vaikutuksen. Silti olen alkanut miettiä, onko miehellä jotain isompaakin salattavaa. En rehellisesti sanoen pysty enää luottamaan häneen ja hänen sanomisiinsa. En enää edes hämmästyisi, vaikka paljastuisi, että hänellä olisi lapsia edellisestä suhteesta tai jotain muuta isoa asiaa, jonka hän on "unohtanut" mainita. Tämä jatkuva valehtelu on myös ristiriidassa sen kanssa, että hän on muuten niin avoin. Kannattaako tällaista suhdetta jatkaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata. Iän, pituuden ja ammatin valehtelu kertoo tarpeeksi.

Vierailija
2/15 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ehdottomasti kannattaa hei jatkaa!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä itsekin vastauksen. Jos vaan joku kk seukannut tollaisen kanssa niin sanoisin et byebye vaan. Toki jos vahva ihastus niin saattaa olla hankalaa, mut trust me, varmana tulee valehtelemaan lisää jos tässä vaiheessa jo noin isoja asioita valehtelee. Pituus vielä menisi tms. siihen et saattaisin antaa mennä sormien läpi, mut joku vanhempien ammatin tai oman ammatin valehtelu on jo minusta vähän liikaa. Ja varsinkin kun kirjotat ette voi enää luottaa häneen. Eikös se ole yleensä se suhteen perusta? 

Vierailija
4/15 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Jotenkin itsellenikin selkeni nyt, miten hullu koko kuvio on, kun nuo ajatukset ja epäilykset kirjoitti tänne. Ihastuneena ei aina osaa ajatella selkeästi. Itse ainakin kiinnyn toiseen ihmiseen tosi nopeasti ja alan kuvitella että hän on se oikea minulle kaikkine virheineenkin. Ikään kuin tuolla ei olisi rehellisiä ja normaalisti käyttäytyviä miehiäkin olemassa! Parempi varmasti nyt päättää tämä suhde ennen kuin se ehtii syventyä.

Ap

Vierailija
5/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päivittää tähän, että miehellä tosiaan oli lapsi... Tämä selvisi minulle pari viikkoa tuon viestin kirjoituksen jälkeen. Mies oli "unohtanut" mainita asiasta.

Ap

Vierailija
6/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko päivittää tähän, että miehellä tosiaan oli lapsi... Tämä selvisi minulle pari viikkoa tuon viestin kirjoituksen jälkeen. Mies oli "unohtanut" mainita asiasta.

Ap

Unohtiko myös kertoa että panee lapsen äitiä edelleen?

Vierailija
7/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ootteko vielä yhdessä? :)

Vierailija
8/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista aisoista valehteleva mies haluaa vain seksiä.

Vierailija
9/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä! Ei oo nähny lastaan 8 vuoteen niin kävis järkeen jos ei tahdo asiasta mainita naisille.

Vierailija
10/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valehtelu vaikuttaa sen tasoiselta, että kyseessä on sairaus. Ei tämmöinen kanna parisuhteessa. Parisuhteessa kun on muutenkin kyse niin isoista asioista, niin mikä tulee olemaan tilanne, jos mihinkään ei voi luottaa? Ja mikäli toiselle valehtelu on sairaus, niin sinä et siihen kyllä omilla teoillasi ja sanomisillasi mitenkään voi vaikuttaa! Ei jatkoon......

Vierailija
11/15 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo valehtelu vähän viittaa siihen, ettei mitään vakavaa minun kanssa edes halunnut. Vaikka kyllä pilvilinnoja rakenteli, puhui paljon yhteisestä tulevaisuudesta, lapsillekin oli jo nimiä miettinyt... Itse yritin vielä antaa anteeksi tuon lapsijutun, koska meillä synkkasi muuten niin hyvin. Mies kuitenkin petti luottamukseni uudestaan ja uudestaan. Silti en idioottina osannut päästää irti, vaikka tiesin ettei suhteella ole tulevaisuutta. Lopulta sitten itse ilmeisesti menetti mielenkiinnon ja yhteydenpito väheni. Nyt emme ole missään tekemisissä, ilmeisesti löysi uuden höynäytettävän tilalleni. Harmittaa kun kulutti monta kuukautta elämästään tuollaiseen kusipäähän :( Kaiken huipuksi nyt monen kuukauden tauon jälkeen mies yhtäkkiä laittoi viestiä ja haluaisi tavata. Arvatkaa vastaisinko?

Ap

Vierailija
12/15 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppini ei naimisiin mennessään tiennyt, että mies oli ollut aiemmin naimisissa ja tällä oli pari lastakin.

Eroonhan se päättyi se liitto noin kymmenen vuoden kuluttua, kun mies löysi kolmannen naisen, jonka kanssa myös perusti perheen, niin kuin kahden aiemmankin.

Eli siis on olemassa miehiä, jotka haluavat perustaa perheen ja haluavat naimisiin yms ja ovat siinä liitossa jopa uskollisia, kunnes kyllästyvät muutamassa vuodessa ja löytävät uuden naisen, jonka kanssa sitten sama perhekuvio.

Semi-uskollisia, vai miten sitä kuvailisi. Onhan niitä naisiakin olemassa, joilla on lapsia kolmenkin miehen kanssa.

Vierailija
13/15 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa menee taas lujaa...

Vierailija
14/15 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkait minäkään työstä, pituudestani enkä lapsista ensimmäisenä muijalle kertonut, moni muukin asia selvisi vasta vuosien jälkeen.

Vierailija
15/15 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: toivottavasti tuo oli ironiaa