Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen nyt tosi kummissani. Olin pari viikkoa sitten päivän auringossa paidassa, jossa oli melko tiukka kaula-aukko. Aurinkovoiteesta huolimatta poltin lievästi niskani ja ihoon tuli voimakas rusketusraja. Tuon päivän jälkeen olen ollut varsin paljon ulkona topissa/avoimemmassa mekossa, mutta tuo eka aurinkoraja vaan pysyy ja uusia ei tule. Miten on mahdollista, että vaikka olisin päivän topissa pihalla, niin uuden kaula-aukon mukaista rusketusrajaa ei tule?

Enerityisesti halua ruskettua, mutta ihmetyttää tuo. Yhtenä päivänä ruskettuu paljon ja tämän jälkeen ei lähes yhtään (eivät myöskään kädet tai kasvot).

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Laita aurinkorasvaa vain sille palaneelle alueelle ja mene grillaamaan itseäsi rannalle B)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laita aurinkorasvaa vain sille palaneelle alueelle ja mene grillaamaan itseäsi rannalle B)

Rannalla en ole ollut, mutta pihalla paljon, enkä kerta kaikkiaan ole nyt ruskettunut tai palanut lisää.

Tänäänkin kävin vähän väliä katsomassa peilistä, että enhän ole palanut. En ole, en edes ruskettunut, vaikka olen ollut koko päivän ulkona.

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat