Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Erosin väkivaltaisesta miehestä ja sain kivan miehen tilalle, mutta
17.07.2018 |
mies tuntuu olevan aseksuaali!!! En kestä! Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta hän vain suuttuu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No, sitten ei auta muu kuin koittaa itse tehdä aloitteita enemmän jne. ja tyytyä siihen että joudut itse tekemään enemmän sen eteen että saat. Tai sitten vaihdettava mies sellaiseen, jonka kanssa halut kohtaa. Tai sitten tyydyt tilanteeseen ja olet onnellinen kivasta miehestä, ilman seksiä. Siinähän ne vaihtoehdot ovat. Punnitse itse mitä haluat?
Omallakin kohdalla miehelläni on vähemmän haluja kuin itsellä (itse haluaisin useamman kerran viikossa esim. hän vain n. kerran kahdessa viikossa keskimäärin) ja aluksi kipuilin siitä hirveästi. Lopulta totuin tilanteeseen ja nyt jo tykkään siitä, kun seksiä ei olekkaan koko ajan, ne harvemmin olevat hetket ovat niin hyviä, että pitää minut tyytyväisenä. Väliaikoina, jos mies ei ehdotteluihini suostu niin tyydyttelen sitten itse itseni :) ei kannata kuitenkaan miehelle kasata paineita jos hän ei ole yhtä seksuaalinen kuin itse olet. Se vaan saattaa ahdistaa häntä enemmän ja viedä haluja vielä enemmän pois...