Vierailija

Se pitää syödä ilman lisättyä wasabia. Kokki maustaa sushin wasabilla jos niin haluaa, ei asiakas.

• ylös 2
  • alas 17

Kommentit (11)

Vierailija

Niin, ja sitten he, joille sushi on ruokaa eikä esittämistä, voivat myös lisätä maun mukaan.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Kun Japanissa tilasin sushilajitelman niin lähes jokaisessa oli köntti wasabia siellä kalan ja riisin välissä. Aikamoisia juntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun Japanissa tilasin sushilajitelman niin lähes jokaisessa oli köntti wasabia siellä kalan ja riisin välissä. Aikamoisia juntteja.

Miten niin juntteja? Justiinhan todistit aloituksen oikeaksi. Wasabia ei lisätä vaan se on valmiina kokin laittamana.

DUH.

Vierailija

Minä käytän wasabia päivittäin, en ole siis juntti. Varsinkin kuvien lähettäminen on tosi kätevää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä käytän wasabia päivittäin, en ole siis juntti. Varsinkin kuvien lähettäminen on tosi kätevää.

:D Meillä myös perheen kesken tosi suosittu

Vierailija

Voi hitsit. Pitääpä kertoa meidän japanilaisille diplomaattiystävillemme, kun aina tarjoavat sushia meille ja lisäwasabi on vieressä. No en kerro. Vain juntti haukkuu toisen tapaa syödä.

Vierailija

Ja taas Suomeen rantautui ruoka 25 vuotta muuta Eurooppaa myohemmin ja ollaan niin expertteja etta.... muutin pois suomesta  1993 ja tassa maassa oli sushi-buumi silloin, pikku sushi-paikkoja ylt ympariinsa. Nyt se on taalla ihan peruskauraa, buumi long gone ja muutama korkeatasoinen sushi ravintola jaljella. Wasabilla tai ilman. 

Vierailija

Ai, no mut mä oon tähän asti ollut se kokki. Mites noissa marketin tiskin susheissa, onko kokki maustanut valmiiksi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat