Miksi mies kiinnostuu muista naisista?
On ollut koko suhteemme ajan kiinnostunut muista, kohta 30 vuotta. Onko normaalia? Aluksi ihastui hyvään kaveriini, ja niin siinä kävi, että katkaisin välit kaveriini. Hän ei siis tiä mitään tästä ihastumisesta.
Ja jatkuvasti vilkuilee muita naisia, vaikka sanoo, että ei katso. En luota häneen yhtään tippaa.
Varmaan kandee erota.
Kommentit (6)
Hanki parempi itsetunto, niin yhtäkkiä huomaat, ettei mies katsokaan muita naisia "sillä silmällä."
Tosiaan kannattaisi erota, olisi miehelläkin helpompi elää, kun toinen ei saa vartin välein raivokohtauksia siitä, miten hän muka katsoo muita naisia.
Meillä kaikilla on silmät. Pitäisikö miehesi kulkea silmät kiinni opaskoiran kanssa?
Kaikki ihastuu varmasti useammin kuin kerran elämässä vaikka suhteesa olisikin, tai ainakin iso osa ihmisistä. Se taas, miten asiaan reagoi on eri asia.
Siis pitäisikö hyväksyä se, että mies ihastuu muihin naisiin ja tuijottaa heitä? En helvetissä. Jos on Jumalan kasvojen edessä luvannut rakastaa ja kunnioittaa aviopuolisoaan, niin ei tuo tuollainen käytös sitä ole.
Kyllä minäkin naisena komean miehen tunnistan, mutta ei mua kiinnosta tuijottaa sitä tai ihastua siihen. Ihan sama, vaikka tulisi komea auto vastaan.
No etkö itse katsele muita miehiä? Meilläkin on yhteiseloa jo 30 v ja kyllä olen huomannut, että mies on muitakin katsellut. Ihastumisista en tiedä, ei ole koskaan onneksi kertonut jos sellaisia on ollut, ei ilmeisesti kuitenkaan ihastumista kummempaa, kun on mun ja perheen luona pysynyt. Ja minä kyllä katselen muita miehiä ja on ollut pari ihastumistakin, mutta ohihan ne menee, ei ne oman puolison edelle mene. Sellaista elämä on, paha mieli menee ohi ja aina voi sitten itseään ilahduttaa katsomalla komeita miehiä ja meillä naisillahan on se kiva juttu, että niitä ottajia olisi muitakin, se aina piristää mieltä. Monta olisi ottajaa ollut vuosien varrella, vaan enpä ole vaihtanut minäkään.
Mies on muuten tunnustanut, että on kuulemmat suhteemme alkuvuosina tai jotain katsellut muita naisia ja ollut ihastunut hyvään ystävääni. Silloin väitti toista eli valehteli mulle.
T.ap
Ei nyt enää kande jos olet jo 30 vuotta asiaa pähkäillyt.