Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaistahan tuolla suomiareenassa on paikan päällä? Telkkarista siitä tulee jotenkin kauhean teennäinen vaikutelma

Vierailija
17.07.2018 |

mutta johtuuko se vain maikkarista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari, kokoomus ja bisnesmaailman "konsultit". Yrjöögh.

Vierailija
2/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna siellä. Ihan mukavaa oli, vaikka kaikissa tilaisuuksissa ei istumapaikkoja riittänytkään kaikille. Kunkin keskustelun tunnelma oli aina hieman erilainen. Osa vieraista ja keskusteluista yllätti positiivisesti. Esim. mediassa nuljuksi tyypiksi leimaantunut henkilö osoittautui huumorintajuiseksi ja itseironiseksi. Kannattaa käydä, jos on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää poliitikkojen muka-rennot kesätyylit. On niin epäaitoa, niin päälleliimattua, niin stailattua että ei helvett*. (Sipilän parta on muuten oikeasti hyvin onnistunut, yllättävää, poikkeus vahvistamassa sääntöä...).

Vierailija
4/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari lähettää jonkun Arttu Lindemanin haastattelua, ei s**tana!!!!!

Siellähän oli puhuttu kuitenkin ihan oikeistakin asioista tänään, miksei niistä lähetetty mitään?

Vierailija
5/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noi tule suorana telkkarissa?

Vierailija
6/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallaaho on kyllä kova.En ole äijää pahemmin kuullut/kuunnellut mutta miten onkin asiat ja niistä kommentointi noin hyvällä tasolla?Ei mitään ylimääräistä tunnelässyä vaan asiat asiana.Miksei eduskunta koostu näistä asiaihmisistä kokonaan?

Vierailija
7/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viimeksi katsonut joskus pari vuotta sitten... Silloin oli joku nuorten poliitikkojen haastattelu/paneeli jossa keskusteltiin työttömyydestä, itsekin olin silloin vielä työtön (ja nuori) ja mielenkiinnolla seurasin, että miten nämä tulevaisuuden ministerit ja turhakkeet ratkaisevat työttömyyden. No ratkaisuhan oli "Kaikkien pitäisi mennä töihin" HUOH. Jos anti on samaa tasoa nyt niin en usko että kovin kehittävää seurattavaa. 

Vierailija
8/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos.

Vierailija
11/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava yllätys kirjoitti:

Hallaaho on kyllä kova.En ole äijää pahemmin kuullut/kuunnellut mutta miten onkin asiat ja niistä kommentointi noin hyvällä tasolla?Ei mitään ylimääräistä tunnelässyä vaan asiat asiana.Miksei eduskunta koostu näistä asiaihmisistä kokonaan?

tuskinpa se toimisi.