Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapa millä oon ite laihtunut

enz
17.07.2018 |

Olin 85 ja pääsin 65.

Juon about 3-5 litraa päivässä. Saatoin joskus juoda päiväs vaan joku 0.5 litraa, mutta nyt oon tottunut juomaan paljon. Ongelma on se, et tavallista vettä en ole vaan saanut alas.

1. Mausta vesi esim. sitruuna tai hieman tiivistemehua.
2. Pidä vesipullo jääkaapissa tai käytä jääpaloja. Joskus siitä kraanasta ei vaan millään tahdo saada kylmää vettä ja sellasta lämmintä paskaa ei kukaan halua juoda.

Mitä safkoihin niin:

Ensimmäinen ateria joko aamulla tai 12.00. Tosin ite omat safkat, koska ruokalassa tulee rohmittua.

Toinen ja vika safka vasta illemmalla ja kevyesti. Joku, salaatti/paistetut vihannekset/hedelmät yms.

Tärkein on vesi, koska se saa sut oikeesti kylläiseksi. Liikunta kans auttaa, mutta ei sitä tarvi tehdä suonet irvessä. Hyötyliikunta on paras, jos on mahdollista. Kävely on ok.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa putos?

Vierailija
2/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 4kk. Eli herkut korvasin makealla vedellä ja suolantarve tulee paistettujen vihannesten yhteydessä. Lisäks tulee käytettyä soy kastiketta ja tobascoa.

Vedessä ja vihanneksissä on lähes nolla kaloria. Kunhan hieman maustaa, niin ei se ole niin paha juttu. Syön toki välillä herkkuja, mutta en enää siinä määrin mitä aikasemmin söin kylläisyydestä johtuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vähemmän ja liikuin enemmän. En vaan ottanut niitä herkkuja. Toimi.

Vierailija
4/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

t. Tobasco

Vierailija
5/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan aikaa laihtumisesta?

Vierailija
6/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? Mulla lähes sama tilanne.

Vierailija
7/7 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

168

En ole tarkkaan ajoista tai pitänyt muuteskaan kirjaa. Tää "vesidieetti" on ollut jo jonku aikaa päällä ja sellaiseksi se tulee myös jäämään.

Mitä liikuntaan tulee, niin jotain hyötyliikuntaa töissä. pyöräilyä tai salilla silloin tällöin, mutta ei mitään intourheilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä