Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappohelteet, kivaa vai kamalaa?

Vierailija
17.07.2018 |

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kamalaa.

Vierailija
2/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalia. Olen onnekas hirsitalossa ja järvi vieressä. Sääliksi käy kaupungissa kuumissa kerrostaloissa olevia.

Vierailija
4/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neutraalia. Olen onnekas hirsitalossa ja järvi vieressä. Sääliksi käy kaupungissa kuumissa kerrostaloissa olevia.

kivi- ja betonitaloissa on kaikkein viileintä sisällä. Täällä meilläkin on nyt vilposta, eikä ole edes tuuletinta tms.

Vierailija
5/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa😍

Vierailija
6/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Helsingissä kerrostalossa ja vieressä on lampi. Lampi (kuten se sinun järvesi) auttaa asiassa vain jos pulahtaa sinne. Meillä on läpiveto ja siedettävää. 

Vierailija
7/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, älä turhaan sääli. Meillä on koneellinen ilmastointi, ihan vaan diginumeroilla valitset sopivan viileyden. Uima-allas on pihalla ja vene kelluu kotirannan laiturissa ja ennenkaikkea se on meri eikä mikään hapan järvi. Mutta kiitos silti osanotosta täältä Helsingin rannoilta:D 

Vierailija
8/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kamalaa. Olen töissä 32 asteen kuumuudessa, edes tuulettinta ei ole omalle työpisteelle. Olen myös raskaana ja epäilen, ettei tämä vauvalle ainakaan hyvää tee.

Vierailija
9/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,5 raskaassa työssä ulkona työvaatteissa (jotka eivät hengitä tai ole kovinkaan kevyet).. ihan helvetin kamalaa.

Kotona työt tehtävä myös niin sisällä kuin ulkona.. ihan helvetin kamalaa.

Yöllä ei pysty nukkumaan, koska aurinko paahtaa aamusta iltaan.. ihan helvetin kamalaa.

Vierailija
10/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kivi- ja betonitaloissa on kaikkein viileintä sisällä. Täällä meilläkin on nyt vilposta, eikä ole edes tuuletinta tms.

Se nyt vähän riippuu. Ei tämä hirsitalokaan ole kovin viileä jos ikkunat tai verhot on päivällä auki. Meillä on nyt 24 astetta sisällä joka on meille hyvä, hyvin pärjätään iltaan asti, yöllä tuuletetaan. Yöllä suorastaan palelee. Ei ole tuuletinta tms.

Vierailija
11/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heltiäisiköhän Norjan hallitukselta lupa rakentaa ihan pieni kesämökki Bouvet-saarelle.

-3C..+3C ympäri vuoden, aahhh!

Vierailija
12/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kuumasta, ei jaksa oikein mitään ja yölläkin hikistä. Tunnen myötätuntoa ulkotyöntekijöitä ja vanhuksia kohtaan. Ei tee hyvää liika kuumuus.

Vierailija
13/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tämä on. Rannalle vaan nauttimaan!

Vierailija
14/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Kuumuus vie voimat ja joka päivä on pakko nukkua päiväunet. Kun herää, aurinko paistaa suoraan niskaan, koko naama valuu vettä ja tyyny on hiestä märkä.

Vierailija
15/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiallisesti olisi harkittava hätätilan julistamista maahan.

Vierailija
16/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantojenmies kirjoitti:

Hmm, älä turhaan sääli. Meillä on koneellinen ilmastointi, ihan vaan diginumeroilla valitset sopivan viileyden. Uima-allas on pihalla ja vene kelluu kotirannan laiturissa ja ennenkaikkea se on meri eikä mikään hapan järvi. Mutta kiitos silti osanotosta täältä Helsingin rannoilta:D 

Kyllä silti tunnen olevani onnekas, täällä metsässä hengittäessäni raikasta ilmaa ja kaukana kuumasta asfaltista ja saasteista. Täällä ollaan kuin hipit omassa maailmassamme. Puhdas levätön suuri järvi, vesi puhdasta ja turvallista.

Vierailija
17/17 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin. Oikea kunnollinen kesä pitkästä aikaa. Tällaisina muistan lapsuuden kesät.

Rakastan aurinkoa ja lämpöä. Isäni ja isoäitini ovat saman laisia. Meille ei koskaan ole liian kuuma!

Sen sijaan vihaan talvea ja kylmää ja lunta ja pakkasta. Kärsin masennuksesta joka ikinen talvi. Se on kamalaa. Olenkin päättänyt että kun pääsen eläkkeelle suuntaan jonnekin missä on kunnolla lämmin eikä talvea koskaan! 

En ota aurinkoa enkä loju rannoilla, kärsivällisyys ei riitä siihen. Uimassa käyn, se riittää. Liikun paljon ulkona luonnossa ja nautin linnunlaulusta ja kukista ja meren rannalla kävelystä ja kaikesta mitä lämmin ihana kesä tarjoaa! 

Lapsesta asti olen ajatellut että olen syntynyt väärään maahan. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi