Hellehullut! Ulkona tänään yli +30c joten mitä aiot tehdä ulkona tänään?
Kommentit (41)
Olen töissä nyt, mutta illalla menen miehen kanssa istuskelemaan pihalle ja lukemaan kirjaa. Syödään myös päivällinen ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ovet säppiin ja en poistu ulos ennnen kuin ulkona on alle 20 astetta.
Laitatko myös ikkunat visusti kiinni? Paljonko teillä on sisälämpötila iltapäivällä?
Totta kai laitan ikkunat kiinni päivällä, olen hullu mutta en sentään itsetuhoinen. Sisälämpötilasta en tiedä mutta kyllä täällä pystyy olemaan ongelmitta.
Pyöräilin 10 km töihin, en nyt pääse rannalle, valitettavasti. Iltapäivällä sama kotimatka, koukkaan vielä puutarhan kautta. Siis elän normaalisti, enkä vouhota helteestä.
Pesin just pihallamme pari mattoa. Kohta lähden kaupungille. Illemmalla jumppaan, sieltä suoraan uimaan.
Miksi helteestä pitävän pitäisi maata rannalla ottamassa autinkoa? Rakastan lämpöä mutta en ikinä makaa rannalla, en edes etelän ns rantalomakohteissa. Minusta se on tylsintä mitä olla voi.
Nyt kun kotityöt on tehty niin aion vain nauttia olostani. Kastelen pihakukkia, kerään vadelmia, otan aurinkoa ja juon jotain kylmää ja hikoilen ja sitten menen kylmään suihkuun.
Illan notkun sohvalla topissa ja alkkareissa ja katson telkkaria laiskana.
Huomenna menemme sitten torille, terassille ja pizzalle ja terasilla on illalla myös live musaa :)
Elämästä saa nauttia!
En viihdy rannalla enkä tykkää auringonotosta. Viisi minuuttia auringossa riittää minulle. Istun varjossa nauttimassa pienestä tuulenvireestä. Siinä juuri sopiva.
En ole hellehullu mutta vastaan silti: oleskelen pihalla ja käyn ajelemassa avoautollani. Nautin tästä upeasta ilmasta!
Olin eilen rannalla ja paloin vähän, joten en mene sinne vaan kohta menen torille ostamaan mansikoita. Illalla näen kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole jo rannalla ottamassa aurinkoa?
Miksi pitäisi? Rannalla löhöäminen on maailman tylsintä hommaa. Itse teen sitä samaa mitä eilenkin, eli lähden pyöräilemään. Eilen poljin yli 100 kilometriä, kuten täällä jo eilen kerroinkin. Tänään on luvassa vain 70-80 kilometriä. Pyöräily helteellä aivan mahtavaa!
Nestettä riittävästi, sekä eväät mukaan ja ei kun matkaan. Maisemat vaihtuu ja mukavan vilvoittava ilmavirta hellii kehoa. Pyöräily on miljoona kertaa mukavampaa helteellä, kuin tylsä löhöäminen ja kaloreita kuluu siihen malliin, että lenkin jälkeen voi huoletta herkutella ihan mitä vaan, kun on kuluttanut yli 2000 kilokaloria, että humpsis vaan :)
Teen osa-aikaista työtä ja aloittelen omaa yritystä. Toivottavasti jossain vaiheessa voin jättää tuon osa-aikaisen pois.
Oma valinta siis tällaiset työajat :D
-16
Odotan miestä töistä, niin sit voidaan lähtee rannalle. Viritin koiratarhan kahdelle seinälle pressut, jotta koirilla olisi varjoisat paikat tarhassa.
En myöskään ole oikein hellehullu, mutta vastaan kuitenkin. Äsken kaupassakäynti moottoripyörällä, nyt eväitä naamaan ja sitten moottoripyörällä Hankoon. En siis ehdi rannalle löhöämään juuri nyt.
Menen ulos kastelemaan kaikki miljoonat kasvit, kukat ja taimet. Siinä meneekin pari tuntia.
"Kiva" kun tuosta isosta pihasta pääsee näin nauttimaan. Muuten siellä ei kyllä voi olla.
Tällainen sää pitäisi määrätä lain voimalla pakolliseksi kesäsääksi Suomessa aikavälille 1.5.-30.8.
Jesse-armahtaa-luonto-ei kirjoitti:
En myöskään ole oikein hellehullu, mutta vastaan kuitenkin. Äsken kaupassakäynti moottoripyörällä, nyt eväitä naamaan ja sitten moottoripyörällä Hankoon. En siis ehdi rannalle löhöämään juuri nyt.
Kuumassa nahkapuvussa kaupassa, aikamoinen hioste.
Noh noh,kuka KEHTAA istua varjossa tahi PAETA merelle TUULETTUMAAN ??
Pitää naaaattia läkähtymiseen asti porotuksesta,krääsäyksestä,pistoksista,hiestä ym.Petturit,opetelkaa vain rakastamaan/rakastelemaan hellää heleää hellettä !!
Ratikka/bussikuski? Nostan hattua, minusta tuollainen työaika on ihan anaalista. En kestäisi.
-Sori OT-