Alle 150 euron ilmanviilentimet loppu koko maasta :)))))
On tämä huvittava kansa. Ehkä viikko hellettä kerran neljässä vuodessa ja kaikki myydään päivässä loppuun :))))
Kommentit (45)
Hihii. Helle pellet saa päivä toisensa jälkeen näpeilleen ja huomaavat että eihän tää olekaan kivaa. Noh, siinähän helle hellii :) Itse olin järkevä ja ostin silloin tappokesänä pari kappaletta viilentimiä. Karjalauma juoksee vauhkona viilentimien perässä, mutta arvatkaas mitä.... Ei niitä enää ole :D:D:D:D
Mulla ollut halpa pöytätuuletin jo monta vuotta ja kyllä se ihan mukavasti viilentää 👍
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Tuo ja Nuo
Oli pakko ostaa. Meillä on sisäilma yhtä lämmintä kuin ulkoilma, eikä tuulettimesta ole silloin apua.
150 eurolla tai alle ei kyllä saa yhtäkään toimivaa viilentävää laitetta. Vähintään 300 euroa saa pulittaa jos haluaa edes sen keskustan itsemurhayksiönsä 21 asteeseen. Toki se pomppaa heti takaisin 27-30 kun laitteen sammuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Typerykset eivät osaa varautua ennalta. Rynnätään vasta sitten kauppaan, kun tarve on akuutti. Onhan se nyt selvää, että sään ääri-ilmiöt yleistyvät ja voimistuvat.
Monelle on ilmeiststi ihan outo asia että vieressä on Venäjä jossa mannerilmastoon kuuluvat todella kuumat kesät kylmien talvien ohella. Katsokaas: ei Siperia ole synonyymi kylmälle kuin osan vuotta, siellä on joka vuosi todella kuumaa.
Just tuli uusi ennuste :/ ei riitä enää mikää 8 hellepäivää kun sitä vilkasi nopsaa.
No mikä estää tilaamasta ulkomailta? Hellettä näyttää riittävän vielä parisen viikkoa ja toimitus ulkomailta muutamassa päivässä, myöskin halvemmalla saa.
Mihis nää härpäkkeet sitten joutuu kun helle menee ohi?
Vierailija kirjoitti:
Typerykset eivät osaa varautua ennalta. Rynnätään vasta sitten kauppaan, kun tarve on akuutti. Onhan se nyt selvää, että sään ääri-ilmiöt yleistyvät ja voimistuvat.
No eipä sitä olisi tarvinnut viime vuonna,kai silti olisi pitänyt rynnätä kauppaan mielestäsi
Mun vanhemmilla alkaa jäähdytin hajota. Kiitos tän palstan eilisen vinkin, sain varmaan koko kaupungin viimeisen viilentimen. Tosin näytekappale normaalihintaan. En tiedä, onko vaurioitunut, kun kaupassa oli päällä ilman vettä eikä saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ovat sitten varastossa ja voi sitten ottaa taas käyttöön kun tarttee. Ei ne mitään kertakäyttöisiä ole.
Minua ihmetyttää se että ne loppuu kaupoista joka kerta kun on pitempään lämmintä. Mutta mikä musta aukko niitä syö, kun eihän ne mitään kertakäyttöisiä ole?
Vierailija kirjoitti:
Voi mahoton! Mihin sä laitat kesävaatteet kun talvi tulee? :D
Oli loppuunmyyty. Hommasivat lisää heinäkuuksi. Viimevuonna ale jo juhannuksen jälkeen viilentimillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmilla alkaa jäähdytin hajota. Kiitos tän palstan eilisen vinkin, sain varmaan koko kaupungin viimeisen viilentimen. Tosin näytekappale normaalihintaan. En tiedä, onko vaurioitunut, kun kaupassa oli päällä ilman vettä eikä saisi olla.
Takuuseen ja vaatikaa UUSI!
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää se että ne loppuu kaupoista joka kerta kun on pitempään lämmintä. Mutta mikä musta aukko niitä syö, kun eihän ne mitään kertakäyttöisiä ole?
Tässä on sama ilmiö kuin talvella lumilapioiden ym. vastaavien kanssa. Suomalaiset ryntää aina sinne minne muutkin.
Jos opettelee ilmaiset perusasiat, näitä ei edes tarvitse.
Mutta kun ei. Jatkuvasti näkee verhoja auki päivällä ja ikkunoita sekä ovia levällään kiskomassa kuumaa ilmaa sisälle. Että ”ilma liikkuisi”. Ja vastaavasti yöllä lävet kiinni ja verhotkin suljettuna. Typerää.
Hyväkuntoisena kestää hellettä paremmin.