Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat luotolla ja mitä pankilla?

Vierailija
17.07.2018 |

Mä maksan luottokortilla vain lemmikin yllättävät eläinlääkärikulut ja jotkut isommat hankinnat, kuten kodinkoneet/huonekalut, muuten kaikki oikeastaan aina maksan pankilta. Myyjänä vaan olen huomannut, että toiset maksaa ihan alle satasenkin käyttötavara- tai ruokaostoksia luotolla, mitä vähän hämmästelen, vaikka eihän siinä mitään väärää ole, jokainen tyylillään :) Mitenkäs muut?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa kaikki luotolla? Sen vuoksi että on luottokierteessä. Eli jos pitäisi olla kuukausi ilman sitä luottoa niin ei olisi varaa ostaa ruokaa jne koska on maksanut sen edellisen kuun luottokorttilaskun ja palkka on uponnut siihen. Eli ei se mikään hieno asia ole. Tuttava oli tällainen. Maksoi kaiken luotolla koska ei ollut rahaa koska oli maksanut edellisen kuun luottolaskun. Näin ollen oli kierteessä ja ihan yhtä köyhä kuin se jolla oli 10 e tilillä.

Vierailija
22/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostokset luottokortilla. Käytetty summa menee automaattisesti tililtä kerran kuussa. Ikinä en ole maksanut mitään korkoja. Pidetään rahat tilillä niin pitkään kuin mahdollista. Ja todellakaan mitään rahaongelmia ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa tänään on arvokkaampi kuin 100 euroa kuukauden päästä.

T. KTM joka maksaa kaikki creditillä mutta luottokorttilaskun aina kerralla pois.

Vierailija
24/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut verkosta muuta kuin matkoja ja ne maksan luottokortilla. Kaupassa maksan pankilla. Itse asiassa maksoin juuri 38.500 euroa maksavan uuden auton pankkikortilla. Kävin sitä varten pankissa nostamassa rajaa yhdeksi päiväksi.

Joku voi ihmetellä, miksen käytä rahoitusta ja sijoita. En vaan enää viitsi. Mulla on kaikki, mitä tarvitsen.

Vierailija
25/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottohuijaus kirjoitti:

Miksi maksaa kaikki luotolla? Sen vuoksi että on luottokierteessä. Eli jos pitäisi olla kuukausi ilman sitä luottoa niin ei olisi varaa ostaa ruokaa jne koska on maksanut sen edellisen kuun luottokorttilaskun ja palkka on uponnut siihen. Eli ei se mikään hieno asia ole. Tuttava oli tällainen. Maksoi kaiken luotolla koska ei ollut rahaa koska oli maksanut edellisen kuun luottolaskun. Näin ollen oli kierteessä ja ihan yhtä köyhä kuin se jolla oli 10 e tilillä.

Miksi maksaa kaikki luotolla? No  siksi että silloin käteisen voi siirtää suoraan sijoituksiin. Käytetyn luoton ja muut laskut maksan tilipäivänä pois ja loput rahat siirtyvät sijoitustilille josta menevät osake-ostoihin. Näin tienaan joka kk silkkaa rahaa- enkä maksa korkoa.

Vierailija
26/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan luotokortilla mm. verkko-ostokset, matkat ja kaiken sellaisen johon haluan maksulleni turvan tai extra-takuun. Keskimäärin korotonta maksuaikaa kuukausi, makselen siis laskut pois aina kun ne tulee. Omaan useamman luottokortin ja valitsen ostokseen sopivimman / tilanteeseen sopivimman.

Vierailija
27/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat hankinnat ja verkko-ostokset,lähinnä sen turvan takia ja osaan tulee lisätakuu kortilla .Ruuat olen nyt maksanut myös kun sai tuplaplussapisteet.Luottokorttilaskun maksan aina kokonaan.

Vierailija
28/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottohuijaus kirjoitti:

No tuo nyt on täysin idioottimainen tapa elää. Itse en osta edes sillä ns. Luotolla koskaan mitään, mihin rahoja ei ole jos tilillä. Mutta minä olenkin vanahnaikainen, enkä halua ottaa elämässäni minkäänlaista velkaa.

Vierailija
29/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa sitten ensimmäinen joka myöntää: olen ostanut luotolla, ja en ole voinut maksaa niitä heti ensimmäisestä laskusta pois.

Vierailija
30/30 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegianin kortilla kaikki niin saan ilmaiset lennot tai parit vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi