Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen puolisen vuotta tapaillut erästä miestä. Hänellä on iso koira, yli 40kg, pitbull-joku mix. Jumppasin kättäni televisiota katsellessa ja se liike ilmeisesti ärsytti koiraa. Hyppäsi selkäni takaa ja tarrasi peukalon ja etusormen väliin ja alkoi riepottaa kättäni.

En enää uskalla mennä miehen luo. Tämä koira on ennenkun murissut minulle ja näyttänyt hampaitaan mutta ensimmäinen kerta kun kävi kunnolla kiinni.

Mies sanoo, että se vaan leikki ja että minun pitäisi käyttää hänen luonaan pitkähihaisia kun koiraa ärsyttää ihmisten paljaat ranteet ja kädet. Kuitenkin tulisi aika tuskainen elämä edessä jos saan seuraavat n. 10 vuotta olla pitkähihainen päällä ja kulkea varpaillani, sekä varoa jokaista liikettä joka saattaa ärsyttää koiraa.

En tietenkään voi vaatia ketään luopumaan lemmikistään, mutta minä en enää sovi tuohon kuvioon mukaan. Vai olisiko jokin keino?

• ylös 111
  • alas 9

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Niin varmaan. Täällä vaan halutaan taas mustamaalata pitbulleja.

T. maailman kilteimmän bullin omistaja

• ylös 17
  • alas 133
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No kyllähän sinulla on täysi oikeus olla menemättä sinne.
En minäkään menisi. Ja luulen tuon perusteella, että mies voi olla lopulta muissakin asioissa välinpitämätön.

• ylös 116
  • alas 0
Vierailija

Koira ei selvästikään tykkää sinusta. Huonosti koulutettu omistaja takaa saman kasvatuksen "jälkikasvulleenkin". Juokse.

• ylös 93
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei se purema kauhean ruusuiseltakaan tuntunut. Tässä nyt kuvaa jos joku tätä(kin) epäilee provoksi jostain syystä

https://aijaa.com/1u0nxU

Ap

• ylös 102
  • alas 0
Vierailija

Ja siis mitään koiraa ei saa ärsyttää paljas iho eikä mikään muukaan, niin että olisi ihan ok vähän pureskella ja "ojentaa" ihmistä.
Väkivalta ym. kiusaaminen on eri asia, mutta tässä ei nyt puhuta siitä vaan ihmisten ihan normaalista käyttäytymisestä.

Nro 5

• ylös 105
  • alas 0
Vierailija

En katselis hetkeäkään miestä joka käskee tyynenviileästi pukea pitkähihaisen päälle sen jälkeen kun koira on käynyt kiinni.

• ylös 144
  • alas 0
Vierailija

Pahannäköinen puremajälki. Kävitkö terveyskeskuksessa näyttämässä? Harkitsisin myös rikosilmoitusta, koirahan on vaarallinen.

• ylös 141
  • alas 2
Vierailija

No kuulostaa kyllä siltä, että se tosiaan leikki. Jos haluat olla miehen kanssa, sun pitää ehkä oppia vähän tulkitsemaan koiraa ja vaatimaankin siltä jotain. Jos mun koira leikkisi noin, se menisi jäähylle hetkeksi. Sen jälkeen vähän positiivista treeniä, miten käyttäydytään kumppanin kanssa.

• ylös 1
  • alas 137
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei se purema kauhean ruusuiseltakaan tuntunut. Tässä nyt kuvaa jos joku tätä(kin) epäilee provoksi jostain syystä

https://aijaa.com/1u0nxU

Ap

No huh! 😨

• ylös 79
  • alas 1
Vierailija

Kävithän näyttämässä lääkärille? Näyttää aika syvältä tuo haava...

En kyllä sinne enää menisi. Mies ei selvästikään edes yritä saamaan koiraa ruotuun. Tuollainen pureminen ei tosiaan ole ok!

• ylös 112
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pahannäköinen puremajälki. Kävitkö terveyskeskuksessa näyttämässä? Harkitsisin myös rikosilmoitusta, koirahan on vaarallinen.

Kävin. N 1,5cm ja vähän syvemmälle kun olisi purrut niin olisi pahimmassa tapauksessa mennyt peukalo toimintakyvyttömäksi, sen verran lähelle meni jännettä. Antibiootit sain ja mies sentään maksoi lääkärilaskun ja lääkkeet.

Ap

• ylös 121
  • alas 2
Vierailija

Toivottavasti jäykkäkouristusrokote on voimassa. Karmean näköinen jälki. 

Jos mies tuota vähättelee, niin menkööt vaihtoon. 

• ylös 63
  • alas 1
Vierailija

Nimenomaan muista käydä lääkärissä! En menis enää lähellekään tota koiraa ja jätä se mies myös. Mun poikaystävällä on iso koira ja vaikka tykkään koirista paljonkin niin pelkäsin sitä aluksi jo kokonsa ja rodun puolesta. Jos poikaystävä olis suhtautunut noin vähättelevästi edes mun epäluuloon, saatikaa, että jotain ois tapahtunut!! niin en kyllä ikinä olis jatkanu suhdetta.

• ylös 59
  • alas 2
Vierailija

Tuo ei todellakaan ole mitään leikkiä koiralta eikä mies ole vastuullinen koiranomistaja. Koira kuulostaa oikeasti vaaralliselta ja miehen asenne ja koulutuksen puute todnäk vain pahentaa tilannetta. En missään nimessä menisi tuonne enää ikinä uudestaan, ihan oikeasti. Kai ymmärrät että on miehiä jotka olisivat olleet tapahtumasta todella huolissaan ja olisivat vieneet sinut lääkäriin? Eivätkä käskeneet laittamaan pitkähihaista päälle?!? Pidä nyt hyvä ihminen itsestäsi huoli äläkä jää tuollaisen ääliön kanssa olemaan. Ei kuulosta millään lailla hyvältä, edes kohtuulliselta. Sinun ei kuulu tai tarvitse pelätä tuollaista. Koira varmasti tekee nimittäin saman vielä uudelleen.

• ylös 79
  • alas 2
Vierailija

Koirat voi purra joo,mutta tuo miehen asenne kuulostaa sellaiselta etten jatkaisi suhdetta.

• ylös 48
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus. Voit pelastaa jonkun lapsen, tai pienemmän koiran.

Lapset ja pikkukoirat mainittu! Tässä tilanne tapahtui koiranomistajan kodissa, koira ei ollut vapaana tai edes ulkona. Outoa että spekuloidaan mitä voisi tapahtua joskus, jossain, jollekin.
En puolusta koiraa tai sen omistajaa, mutta nämä spekuloinnit vaan on niiin rasittavia!

• ylös 4
  • alas 79

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat