Oletko jo tänään kertonut kaikille että olet vegaani?
Kellohan on jo varttia vaille kymmenen eli kai olet?
Kommentit (14)
Ap tuhansien vegaaniketjujen perustajan taidolla käynnisti tämän päivän myllytyksen. Kohta ap alkaa vastailemaan itselleen.
Kyllä olen. Ensin aamulla r-kioskilla kun varmistin että saan kahvin kauramaitoon. Sitten kaupassa kun etsin vegaanisia eineksiä. Kolmas kerta oli parille työkaverille, kun laitoin eväät jääkaappiin. Eli onko se sit 3. ja 4., kun heitä oli kaksi? Tässä mietin, kenelle seuraavaksi kerron, mutta onneksi tuli tämä ketju <3
Vierailija kirjoitti:
Ap tuhansien vegaaniketjujen perustajan taidolla käynnisti tämän päivän myllytyksen. Kohta ap alkaa vastailemaan itselleen.
Olet eläinten kiduttaja ja maapallon tuhoaja, mene pois!!!
Eipä oo pitkään aikaan näitä vegaaniprovoja näkynyt, mutta tääkin kaveri taisi tulla kesälomilta takaisin.
Tottakai olen ja monta kertaa. Vaikka toisaalta en vegaani kyllä olekaan... mutta saahan sitä ihmisille silti niin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vegaani = wt. :)
Vegaaniprovoaja on wt sori vaan. :)
En ole vekaani olen BITBULL!!!! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA
Kyllä, aina aamuisin käyn parvekkeelta huutelemassa olevani vegaani. Ulos lähtiessäni liimaan otsaan "vegaani" -tarran, ja kävellessäni karjaisen 4 minuutin välein "OLEN VEGAANI".
Tämä kaikki sai alkunsa siitä, että olin tuntenut erään hyvän ystäväni noin 5 vuotta, ennen kuin hänelle selvisi, että olen vegaani.
Ap älä tunne alemmuutta vaan tee töitä parempien valintojen puolesta. Ehkä sinustakin tulee onnellisempi kun näet miten oman käden jälki vaikuttaa monen elämään ja vähintääkin tekee sinusta vähemmän katkeran. :)
T: sekasyöjä joka pyrkii lihanvähentämiseen <3
Vierailija kirjoitti:
Vegaani = wt. :)
Noup vaan vegaani=vihannes. Kaikki muut elukat syödään paitsi kissat. Tilaanpa tästä pitsalähetin.
Yhyy! Unohdin sanoa kassalle, että ostamani salaatti ja kasvispihvit ovat vegaanisia BYYYääääääH!!!
Tottakai. Olen aspa-työssä ja sanon asiakkaillekin usein vegaanisesta aamiaisestani.