Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

701/3051 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä? Tehty iltapissasta, pidätys n.1,5h. Menkat piti alkaa lauantaina mut ei oo näkynyt... aamulla teen uuden!

702/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan näiden testien viivanpaikka tai sitten vaan ei näy vielä testissä kunnolla. Nyt siis kp 34/30, menkkoja ei näy eikä oo semmonen olokaan et alkais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
703/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän ne menkat sit alkoi....oon niin pettynyt. Itku ei vaan lopu. Luulin että nyt olis tärpännyt 😞😞😞😞 Miten tää on niin vaikeeta.

704/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenhaaveissa: Kyllä noissa haamut on!!! Toivotaan että vahvistuisi 🙏🙏🙏

705/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti näänkö mä livenä koko ajan vaan harhoja... Digitesti ostettu varuiksi jos viivat alkaa selkenee. Kaikissa eilen testatuissa ja tänään aamulla testatussa pc liuskassa haaleaa viivaa...

706/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen sieltä taisi sitten tänään tulla... Oireita kyllä on. Eilinen haamu sai toiveet pintaan

707/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupup kirjoitti:

Oikeesti näänkö mä livenä koko ajan vaan harhoja... Digitesti ostettu varuiksi jos viivat alkaa selkenee. Kaikissa eilen testatuissa ja tänään aamulla testatussa pc liuskassa haaleaa viivaa...

Nään viivoja jokapuolella kun itsellä on sama homma :D Mutta minusaa tossa näkyis ihan pikkusen jotain... on tämä raastavaa...

708/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipapu kirjoitti:

Katiska22: en oo muistanu täällä käydäkään pitkään aikaan. Mulla siis alkoi tänään rv13 ja ensi viikolla ois ultra. Ekassa ultrassa oli kaikki hyvin ja käytiin silloin rv 7+0 ja koko vastas 6+5 joten ei lähetty vaihtamaan laskettua aikaa.

Pahoinvointi on vihdoin lakannut ja saa alkaa nauttia olosta❤️ mikä taas toisaalta huolestuttaa mutta on hyvin yleistä jo näillä viikoilla. Mutta ens maanantaina sit nähään taas pikku en ja toivotaan että kaikki ois hyvin☺️

Miten meni sulla ultra?

Kiva kuulla kuulumisia! Upeaa että pahoinvointi on helpottamaanpäin, itsellä rv15 alkaa huomenna ja tuntu että pahoinvointia on enemmän toisella kolmanneksella, kuin ekalla..🙄 mitä oon itekki lukenu ni yleisempää taitaa olla niinku sulla että raskauspahoinvointi alkaa helpottaa toisen kolmanneksen aikana. no ehkä tää tästä helpottaa ja kuitenki jokainen raskaus on erilainen. Ultra ja sikiöseulonta meni tosi hyvin ja pienellä kaikki mainiosti! ♡ ensviikolla taas aika neuvolaan. Mites teidän pikkuisen näkeminen meni? Meillä muute näytti vanhemmilleen heti peukkua kun ilmesty ruudulle 🥰 Mukavia odotushetkiä ja kirjoittelehan joskus kuulumisia tänne! 😊

709/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 ja toinenhaaveissa ikävää ettei tärpänny tällä kierrolla ja tiedän kokemuksesta millanen pettymys se on 😪 onneks on joka kierrossa aina uus mahdollisuus ja vaikka oottaminen on raastavaa ja tuskallista kun vauvaa oikein toivoo niin kyllä se sieltä varmasti vielä tärppää❣ ja sen jälkeen se kaikki on ollu vaivan ja murheen arvosta! Paljon plussatuulia seuraaville kierroille teille ja muutenkin kaikille kuumeilijoille!❤

710/3051 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Sieltähän ne menkat sit alkoi....oon niin pettynyt. Itku ei vaan lopu. Luulin että nyt olis tärpännyt 😞😞😞😞 Miten tää on niin vaikeeta.

Ikävä kuulla että ne menkat sit alko☹️ ymmärrän täysin tuon harmituksen. Meillä siis on yksi lapsi ja toista yritetään. Esikoista yritettiin se 8v ja voit kuvitella sitä pettymyksen tunnetta. Sitten lopulta tuli se ihana päivä❤️ hoitojen avulla tikkuun pärähti hartaasti toivottu plussa. Nyt toista yritetty se yli vuoden ja hoidot aloitettu taas ja tämä kierto ei tuonu toivottua plussaa vaan menkat alkaa pe tai la. Vielä yhden kerran tehdään inssi ja jos sit ei tärppää niin siirrytään koeputkihoitoihin.

711/3051 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1185: Voin kuvitella. Ja varmasti tuntui se plussa sitten erityisen ihanalta ❤️ Toivottavasti teilläkin pian tärppäisi taas 🙏❤️ Pidän peukkuja pystyssä! Meillä vasta ensimmäistä yritetään, tai ollaan viime syyskuusta asti yritetty ja tiedän että se on tositosi lyhyt aika vielä ja ollaan molemmat vasta 23v niin aikaakin kyllä on. Niin kovasti vaan toivotaan niin jotenkin nuo negatiiviset tuntuu tosi pahalta. Suurin pelko on, että olisikin jotain ongelmia eikä vauvaa saataisikaan. En kestäisi sitä 💔 Tiedän että menen asioiden edelle, mutta kun tällainen murehtija olen. Pitäisi vaan osata ajatella positiivisesti ja yrittää keskittyö hetki muihin juttuihin niin ehkä sitten tärppäisi...🙏

712/3051 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tein tän testin, menkat siis piti alkaa lauantaina/sunnuntaina.... Voiko pitää paikkansa kun on edelleen noin haalea? Teen kyllä aamupissasta uuden, mutta minusta kovin haalea... Livenä erottuu paremmin kyllä kun kuvassa. Ehkä tästä kierrosta tais tärpätä😍

713/3051 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut olla testaamatta, tein clearbluen digitaalisen johon tulee plussa tai miinus. Plussahan sieltä tuli, nyt toivotaan et pysyy matkassa mukana😍 Miten voikaan olla onnellinen! Tsemppiä teille, jolla ei oo vielä tärpännyt🙏🏻 Toivon kaikille plussa tuulia ja teille jotka ootte plussanneet niin tarrasukkia❤️

714/3051 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Toinenhaaveissa! 

Esikoinen 2018
Toinen haaveissa. Yritys aloitettu 01/21

715/3051 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenhaaveissa kirjoitti:

En malttanut olla testaamatta, tein clearbluen digitaalisen johon tulee plussa tai miinus. Plussahan sieltä tuli, nyt toivotaan et pysyy matkassa mukana😍 Miten voikaan olla onnellinen! Tsemppiä teille, jolla ei oo vielä tärpännyt🙏🏻 Toivon kaikille plussa tuulia ja teille jotka ootte plussanneet niin tarrasukkia❤️

Oo Oikein suuret onnittelut toinen haaveissa! 🥰❣

716/3051 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mulla vain viivanpaikka edelleen :/

717/3051 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupup: En osaa kyllä sanoa, kyllä jotain näkyy 🤔 Noita saa kyllä aina arpoa.

Mun menkat kesti kaks päivää ja tänään eli kolmantena päivänä on verta tullut enää pyyhkiessä. Alavatsaa on tänään ojdosti nipistellyt ja ollut jotenkim ojto etova olo koko päivän ja aamulla heräsin migreeniin. Pitäisi varmaan vaa unohtaa koko vauvahaave hetkeksi niin ei stressaisi näin paljon. Joka tapauksessa tein vielä varuiksi yhden testin. Rfsun testi. Tiedä siitä sitten mutta taas kuvittelen näkeväni jotain. Hulluksi tässä tulee...

718/3051 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vielä toinen

719/3051 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenhaaveissa kirjoitti:

Onnea plussasta Toinenhaaveissa💞

720/3051 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon onnea plussasta!

Täällä alkoi menkat eilen :( Ensimmäisen kerran kerkesin oikeasti innostua, että nyt tärppäsi. Vaan ei...