Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

641/3051 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vielä kollaasin, vaikka eipä siitä hullua hurskaammaks tule 🤷‍♀️

642/3051 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Menkat on nyt kestänyt kaks päivää. Eli taitaa olla iha normimenkat. Testasin aamulla vielä varuiksi kun kerran sen haamun sain aiemmin...laitan nyt vielä kuvan testistä tähän. Näen siinä itse hiemna jotain mut olisko viivanpaikka. Seuraavaan kiertoon siis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
643/3051 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi89: En osaa sanoa näkisinkö hieman jotain mut aika haaleeta on. Toivottavasti vahvistuisi! ❤️

644/3051 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Harmi89: En osaa sanoa näkisinkö hieman jotain mut aika haaleeta on. Toivottavasti vahvistuisi! ❤️

En oo missään noissa mun testitikuissa nähny viivaa, tulee vaan tohon alareunaan toi punanen kohta siihen, missä viivanpaikka olis. Kaveri teki saman testin kokeeksi eilen eikä sille tullu kerrassaan mitään siihen testiin.

Aikasinhan minä näitten testien kans oon liikkeellä, mutta viimenen lapsi tekeillä, niin jotenki haluaa "nauttia" myös tästä jännittämisestäkin 😅

645/3051 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi89 kirjoitti:

Dpo 11

Kp 28/30

Testi näyttäny 3 aamua tältä samalta. Tuskastuttavaa 😫

Mitäpä te muut kuumeilijat tuumitte?

Mä sanoisin, että malta pari päivää ja tee sillon ku menkkojen pitäisi alkaa, on varmasti tummentunut siihen mennessä jos on tummentuakseen. 😊 vauvapölyä sinne!

646/3051 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tein uuden testin, kp 30/31-32 ja kyllähän se tummenee. Pliis menkat, älkää alkako.

647/3051 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ❤ Omat menkat olivat viimeksi 23.12-26.12 ja ei ole tälle kuulle vielä menkkoja kuulunut, ovis oli 6.1 tai 7.1. Uskaltaisikohan tehdä testin. Pelkään taas negatiivista tulosta... Minkäänlaisia menkka kolotuksiakaan ei ole. Muutaman kerran tällä viikolla vihlaissut tai tuntunut nopea kipu alavatsalla ja munasarjojen kohdalla. Viimeksi maanantaina tein r-testin, mutta oli minusta negatiivinen.

648/3051 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä ovis testi?🙂

649/3051 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Meillä haaveissa kolmas ja silti joudun tähän turvautumaan 🙈 "yritystä" eli ilman ehkäisyä jo heinäkuulta asti, aiemmat plussat ekasta kierrosta ja nyt ei kuulu. Menkat olleet vähän epäsäännölliset viime aikoina, joten oon sit testannut välillä lyhimmän kierron mukaan. Nyt sain tälläisen. Testi on rfsu joten en oikein hirveesti luotax mutta olis kyllä selkein viivanpaikkakaan ikinä. Kameraan ei tarvinnut käännellä tai väännellä jne.

Mitä mieltä 🙊 nyt kp 22 ja kierrot syksyn aikana heittäneet tosi paljon jopa 15-30 välillä. Nyt 2 edellistä olleet normi 25 ja tässä kierrossa pitkästä aikaa huomasin merkkejä oviksesta ☺️

650/3051 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joitakin kuukausia vanha kuva, ne testit voi näyttää väärinkin. 4 eri testiä positiivisia kahden viikon aikana+ehkäsy käytössä=verikoe viimeisen testin jälkeisenä päivänä nega.

651/3051 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään haamuja joka paikassa, mutta luulen että tässä ei oo oikeesti mitään? 😄

652/3051 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka ei taida olla kovin aktiivinen ketju, niin kyllä, se tuolla ainakin mun omani oli haamu ☺️ sain heti seuraavana aamuja rfsu liuskalla selkeämmän viivan ja tänään päiväpissasta pc testillä tälläisen 😍 olen siis tuo hanniina joka päivitti nimimerkkinsä 😂

653/3051 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa kokeilussa ovulaatiotestit kun raskautta ei ala kuulua. Olisko täällä viisaampia jotka osaisi näistä tikuista tulkita, onko ovulaatio jo ollut? 🤔 oon tehnyt kp 12 alkaen 2 testiä per päivä. Toisen keskipäivällä ja toisen illemmalla.

654/3051 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja97 kirjoitti:

Ekaa kertaa kokeilussa ovulaatiotestit kun raskautta ei ala kuulua. Olisko täällä viisaampia jotka osaisi näistä tikuista tulkita, onko ovulaatio jo ollut? 🤔 oon tehnyt kp 12 alkaen 2 testiä per päivä. Toisen keskipäivällä ja toisen illemmalla.

Näistä testeistä ei oo ainakaan mikään plussaa, että oisko voinut olla ovis jo ennen kp 12 ? Nää testithän näyttää plussan joku 24h ennen ovista. Itse en saanut näihin kertaakaan plussaa vaikka vahvistui vahvistui mutta sitten vaan haaleni, luulen ettei ovista ollut niissä kierrossa ollenkaan. Sit kun sen oviksen bongasin, bongasin oireista en testaillut.

655/3051 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja97, monta päivää kiertosi kestää? Ovulaatio tapahtuu keskimäärin 14 päivää ennen kuukautisten alkamista. Jos kierto on vaikka 32 päivää, silloin ovis on n. kp 18. Ovulaatio siis määrittää kierron pituuden. Joskus ovista ei tapahdu tai se on todella myöhään ja kierto voi sen takia venyä pidemmäksi.

Ovistikkuja on erilaisia, herkempiä ja ei-niin-herkkiä. Jos tuntuu että et saa selkeästi muista erottuvaa viivaa, niin kannattaa kokeilla eri herkkyyttä. Tai vaihtoehtoisesti jättää tikuttelu jos kiertosi on säännöllinen ja talletella päivää ennen arvioitua ovista. Tsemppiä ja plussapuhuria sulle!

656/3051 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannapuuro, on aina ollut epäsäännöllinen kierto. Silloin tällöin on normikierto, ja se on yleensä reilu 30 päivää. Jos oviksen bongaisin niin se jo toisi toivoa. Esikoinen on todiste siitä, että kyllä se mullakin joskus tapahtuu. Häntä yritimme tasan vuoden, kohta tulee taas vuosi täyteen tämän toisen yritystä. Harmittaa vaan kun ikäero kasvaa kasvamistaan.

657/3051 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ovistestejä kun katson niin tuskin niiden perusteella on vielä ovis ollut. Eli vasta tulossa tai sitten noi ei ole riittävän herkkiä. Tai lh huippu kestää niin pienen hetken ettei sitä ehdi saada tikuilla kiinni. Jos sulla on nyt normi reilun 30 päivän kierto, niin kannattaa varmaan tänään talletella niin on pariksi seuraavaksi viikoksi piinailtavaa😊

658/3051 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä. Mulla pamahti vahva plussa ovikseen kp13. Mutta kalenterin mukaan vasta tänään olisi ovis päivä. Haalea viiva tuli äsken 🤔 eli kp 15. 28 on mun kierto.

Kumpaa tässä nyt uskoa

659/3051 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko teillä naiset suositella raskaustestejä? Yritystä takana 4kiertoa, parhaillaan 4 päivää menkat myöhässä. Olen viikon sisään kokeillut rfs ja raskauskeijun liuskoja ja tikkuja ja tyyli puhtaita negoja. Kaapista löytyy vielä gb mut en tiedä viitsiikö käyttää jos en olekkaan raskaana. Raskaushormoonin hitaasta noususta olen tietenkin kaiken jo googlannu🙈 kun ei jaksaisi odottaa enää, ja vit#ttaa jo valmiiksi jos kierto alkaa nyt heittää häränpyllyä...

660/3051 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kaikille plussanneille! 🥰 Kahvipapu millä viikolla olet? Kävitkö ultrassa ja oliko kaikki hyvin? Itellä alkoi tänään rv 12 ja maanantaina olisi eka ultra ja seulonta, ei yhtään hajua miten tuolla mahassa on mennyt, yksi niukka välivuotokin ollut josta neuvolaan soitin ja kuulema kuulosti normaalilta. Jännittää ja pelottaa kyl ultra kyl nii kovin..😬

on tää hassua ku ajattelin ite että kun kaks viivaa pärähtää testiin oon nii onnellinen ja voi huokassa helpotuksesta, mutta nythän se huoli vasta suuri onkii 🙄😊 tsemppiä myös kaikille kuumeilijoille, kyllä se plussa sieltä ihan varmasti tulee kun sitä vähiten odottaa.

En muuten tiiä pitääkö paikkansa vai ei, mutta melkein vuoden raskautta yritettiin miehen kanssa ennen tätä ja luin netistä että ovulaation jälkeisinä päivinä voi lipitellä punaviiniä hyvin vaikutuksin, koska se auttaa kiinnittymisessä (vaikuttaa verenkiertoon positiivisesti muistaakseni) ja muu alkoholi ei vaikuta samalla tapaa. No tää tyttöhän lipitti sitte viikossa puol lasia viiniä ruoan kanssa n.viikon (tai kauan pullo riittikään) ja samassa kierrossa raskautu. Voi olla toki sattumaakin, mutta ei nyt hirveesti haitannu viini siltikään ruoan kera joten halukkaat kokeilee!😉