Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2601/3051 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli puolen vuoden jälkeen takaisin listoilla. Mulle siirrettiin dpo 2 alkio (kahden päivän ikäinen), nyt dpo 11. Onko tää totta? Testi apteekin oma herkkä.

Vierailija
2602/3051 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö mitään, kummassakaan. Nyt dpo 9. Rfsu testit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2603/3051 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää? Sama kuva, alempaan lisätty kontrastia. Raskauskeijun one step herkkä (10miu) ja Dpo 11, monen tunnin pidätyksellä päiväpissa. Ennenkin käyttänyt näitä samoja testejä enkä oo saanut tuommoista. Sormet ristiin ja huomenna uusiks testaus. 🤞

2604/3051 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tänään. Dpo 12, sama testi kuin eilen. Sama kuva, alempaan taas lisätty kontrastia. Eilen taisin pidätellä 5h ennen testiä ja tänään 2,5h. Huomenna uusiks. Hulluksihan tässä itsensä tekee. 🤦🏼

2605/3051 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepatsu kirjoitti:

Tällainen tänään. Dpo 12, sama testi kuin eilen. Sama kuva, alempaan taas lisätty kontrastia. Eilen taisin pidätellä 5h ennen testiä ja tänään 2,5h. Huomenna uusiks. Hulluksihan tässä itsensä tekee. 🤦🏼

Kyllä siinä jotain näkyy, mutta itse olen saanut one stepeillä niin monta väärää plussaa, että en luota niihin ollenkaan 😅 Ja esikoisen raskaudessa one step näytti edelleen negaa vaikka kaikki muut testit oli jo selkeästi positiivisia. Mut toivottavasti sulla toimivat ja joku sinne tarttunut mukaan 🤗

2606/3051 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki liityn tänne 🙈 meillä yritys kierto 1 menossa. Mulla on kuparikierukka poistettu menkkojen ekana päivänä 18.8 ja digi ovistestiin sain pysyvän hymynaaman 31.8 kp14. Enne kierukkaa kierto oli kp28-31 ja kierukan aikana erittäin epäsäännölliset. Raskaustestit ollu negoja tai viivanpaikkoja. Loppukierrosta tein huvikseni ovistestin sekä digin joka näytti jälleen pysyvää hymynaamaa kp32. Eilen kp34 sain vähän väriä mutta oli ilmeisesti viallinen koska tuli vain viivan yläpäähän väriä ja muutoin oli viivanpaikka, testinä sofi. Tänään kp35 raskaustestit sofi ja pc antaa viivanpaikkaa ja ultra mikä herkempi niin näytti negaa. Sain kuitenkin tänään kp35 jälleen pysyvän hymynaaman. Mietin että miten tämä on mahdollista et ovistestit näyttää positiivista, raskaustestit ei kuitenkaan raskautta ja menkkoja ei kuulu. Laitan vielä eiliseltä testikuvan. Onko kellään kokemusta? Tk soitettu eikä ota testiä ennenkuin on pari viikkoa menkat myöhässä. Myös terolut lääkettä olen kysynyt tasaamaan kiertoa mutta siitä lääkäri soittaa vasta kk päästä.

2607/3051 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli töistä tullessa käydä törsäämässä apteekissa ja tässä olis varmempi tulos. Kyllä tuntui pitkältä aika kun clearblue pyöritti tiimalasia ennen vastausta. Tästä se jännitys sitten vasta alkaakin.. 😬

2608/3051 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin mysteeri kierto, taas testiajan sisällä tällänen haamuilija kp36. Pitää vissiin ens viikolla varaa yksityiselle ultra jos menkat ei ala. Eilen kuitenki ultra täysin nega mut tälläst viivanpaikkaa tulee ja nyt ollu vahvin.

2609/3051 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepatsu kirjoitti:

Pakko oli töistä tullessa käydä törsäämässä apteekissa ja tässä olis varmempi tulos. Kyllä tuntui pitkältä aika kun clearblue pyöritti tiimalasia ennen vastausta. Tästä se jännitys sitten vasta alkaakin.. 😬

Paljon onnea plussasta! 😍😍

2610/3051 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pakko tulla kans tänne kun löysin aktiivisen keskustelun.

Yks piinailija täällä! Nyt olis kp25 ja kierto heittelee sen 25-29 välille. Oon tehny enemmän tai vähemmän testejä koska malttamaton kun olen😂 kuitenki haluisin tän päiväseen tulkintaa teiltä apuja, tosiaan oon testaillut tiistaista lähtien raskaustestejä ja ovistestejä. Mulla oli raskauskeijun ovistesti ihan plussa tiistaina ja eilen pregcheck ovistesti tummahko samoin tänään aamulla. Kuitenkin halusin myös pc raskaustestin tehdä ovistestin kanssa samasta päiväpissasta noh ovistesti ei niin tumma kun aamullamites tein silmää tää pc raskaustesti? Sori pitkä teksti! Aamulla teen uusia testejä taas😂

2611/3051 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää laadut kyllä ei vastaa todellisuuttahmh laitan tähän vielä aamusen ovistestinharmittaa kun tossa aiemmassa kuvassa todellisuudessa on iha värejäkin hieman😭

2612/3051 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan päivittämään tilanteen, tänään iltapäiväpissistä tehty herkempi helahti jo ihan selkeeks plussaks 🙌🏻 ei niin herkissäkin viiva on vahvistunu ja menkat 4pv myöhässä. Kai se pitää ensi viikolla soitella neuvolaan 😅 hirveesti en uskalla vielä iloita raskaudesta edellisen keskenmenon takia kun koko ajan on pelko takaraivossa, että entäs jos tämäkin menee kesken 😏 mutta aika näyttää miten käy 🤞🏻

2613/3051 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meltsku kirjoitti:

Nää laadut kyllä ei vastaa todellisuuttahmh laitan tähän vielä aamusen ovistestinharmittaa kun tossa aiemmassa kuvassa todellisuudessa on iha värejäkin hieman😭

Toi ovistesti on nega, raskaustestissä joku haamulainen mutta kuvasta ei erota onko väriä 🙈 mulla on tullu digillä nyt loppukierrosta pysyvä hymynaama vaikka se oli jo kp14 ja liuskat ollu myös tosi tummia. Tänään kuitenki nega ovistesti ja raskaustestiin taas viivanpaikkaa. Toivotaan että sulla enteilis raskautta 🙈😍 mä varasin itelleni maanantaille yksityiselle gynen jotta saan selkoa tähän mysteeri kiertoon.

2614/3051 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Räpelö plussasta! Tuttu tunne tuo pelko edellisen keskenmenon jälkeen. Joka vessareissulla pelkään että paperiin jää verta tms. :/ Oireina tällä hetkellä lievää kuvotusta erityisesti kun edellisestä ruokailusta on vierähtänyt hetki, alavatsan/nivusten "kiristelevää" tunnetta ja tihentyneet pissalla käynnit. Käytin testit pois kaapista seuratakseni viivan vahvistumista. Kuvassa siis dpo 11-16 (tänään).

2615/3051 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kepatsu! Ja onnittelut sinnekin plussasta, toivotaan että teilläkin kestäisi nyt pieni matkassa mukana <3

2616/3051 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitytääs mukaan tänne haamuilijoiden joukkoon, yritystä takana puolisen vuotta ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa. Tässä eilisillan ja tämän aamun tikutukset, onkohan vai eiköhän 🤔 ovulaatio ultrattu 10 päivää sitten.

2617/3051 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamuko?

❤️

2618/3051 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meni näkymättömäksi

❤️

2619/3051 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa jo huominen niin voisi testata uudelleen

❤️

2620/3051 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänää gynellä mun pitkittyneen kierron takia, tänään kp40 ja tultiin siihen tulokseen et oon ovuloinu vasta kp32/35 ja limakalvon paksuus oli 6,9mm. Näki myös keltarauhasen mutta sen sisällä ehkä kysta. Sain 6kk terolut kuurin mikä pitää aloittaa reilu viikon päästä jos menkkoja ei kuulu. Joten piinaviikot jatkuu 🙈 totesi myös mulla olevan PCOS ja sovittiin et helmikuuhun mennessä jos en oo raskautunu niin tekee mulle lähetteen lapsettomuuspolille ja alotetaan hoidot kun 6kk on tullu täyteen. Sano kyllä et mun kierto on ollu tosi mysteeri kun näytin ovistestit ja kerroin et eka hymynaama tuli kp14 mut luultavasti ovulaatio on yrittäny tulla mut ei kuitenkaan oo tullu. Joten toivoa on vielä 🙈