Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henna Kalinainen on kymmeniä kiloja isompi kuin aiemmin, mutta mikseivät hänen rintansa ole juurikaan kasvaneet?

Vierailija
16.07.2018 |

Jotain vikaa naishormoneissa tai jotain?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennasta en tiedä, mutta tuskinpa ne hänenkään rintansa ennallaan on. Ainakin mulla on kasvanut rinnatkin mutta kun samalla on kasvanut myös vyötärönympärys/vatsa ja ihraa tullut myös käsivarsiin/hartioihin niin eipä nuo rinnat aiempaa isommilta näytä. Muutenkin mä lihon tavallaan jotenkin eteen- ja taaksepäin, edestäpäin katsoessa en juurikaan edes näytä lihoneelta, mutta kun käännyn peilin edessä sivuttain niin ymmärrän miksi aiemmat vaatteet ei enää mahdu, olen siis kuin pallo, yhtä leveä edestä kuin sivustakin päin.

Vierailija
22/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla rintojen koko ei muutu painonvaihtelun mukana - mm. minulla ja tyttärelläni. Ihan sama, kuinka laihduttaa, rinnat ovat samankokoiset. Laihempana ne sitten näyttää vielä isommilta.

Mullakin oli sama niin kauan kun olin normipainoinen +/-10kg mutta sen jälkeen rinnatkin tuli mukaan ja nyt +30kg on kaksi valtavaa ja löysää riipparia. Hirvittää miltä nuo sitten näyttää kun olen takaisin normipainossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siitä "onnekas" että rinnat kasvaa lihotessa muutamankin kilon. Olen normaalipainoinen ja lihoin 4 kg, ja tuntuu että suurin osa meni rintoihin. Kuppikoko on E, hoikempana D. Vaikka kuinka laihduttaisi, tissit ei katoa minnekään, ja todennäköisesti alkaisivat näyttää nahkapusseilta. Liikunkin, mutta tissit ne vaan on ja pysyy, kiitos tämänmallisen kehon.

Mikä siinä ei ole mukavaa? Painavat rintsikan olkaimet, hölskyvät rinnat lenkkeillessä, se kun tuntuu että mikään yläosa ei ole hyvä ja istu isojen rintojen takia, limaiset katseet, epämukava olla ilman rintaliivejä kun rinnat painaa, olo kuin olisi joku lehmä jolla on isot utareet

Kelpaisi hyvin ne B kupit tai jopa A kupit mistä jotkut valittaa. Tosi hyvin.

Osta oikean kokoiset liivit, silloin ei paina olkaimet eikä hölsky. Urheillessa urheiluliivit.

Vierailija
24/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on monesti todella suuret rinnat.

Vierailija
25/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on monesti todella suuret rinnat.

suuririntaisia miehiä näkee päivä päivältä enemmän

jotenkin hämmentävää

Vierailija
26/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siitä "onnekas" että rinnat kasvaa lihotessa muutamankin kilon. Olen normaalipainoinen ja lihoin 4 kg, ja tuntuu että suurin osa meni rintoihin. Kuppikoko on E, hoikempana D. Vaikka kuinka laihduttaisi, tissit ei katoa minnekään, ja todennäköisesti alkaisivat näyttää nahkapusseilta. Liikunkin, mutta tissit ne vaan on ja pysyy, kiitos tämänmallisen kehon.

Mikä siinä ei ole mukavaa? Painavat rintsikan olkaimet, hölskyvät rinnat lenkkeillessä, se kun tuntuu että mikään yläosa ei ole hyvä ja istu isojen rintojen takia, limaiset katseet, epämukava olla ilman rintaliivejä kun rinnat painaa, olo kuin olisi joku lehmä jolla on isot utareet

Hienoa.

Muijalla kanssa kasvaa tissit ja perse heti jos tulee painoa lisää, ovat myös kiinteät ja kiihottavat.

Vierailija
27/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta oikean kokoiset liivit, silloin ei paina olkaimet eikä hölsky. Urheillessa urheiluliivit.

Miksi alapeukut? Se vaan on fakta, että oikean kokoisissa ja istuvissa liiveissä tissit ei hölsky, ja ennen kaikkea olkaimet ei paina. Kokeilkaapa joskus.

Vierailija
28/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sairaalloisen lihavana mahamakkara suurempi kuin tissit :D

Vierailija
29/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Se vaan on fakta, että oikean kokoisissa ja istuvissa liiveissä tissit ei hölsky, ja ennen kaikkea olkaimet ei paina. Kokeilkaapa joskus.

Jos/kun on lihava ja lihakseton eli löysäkroppainen niin sellaisia liivejä ei olekaan mitkä istuisi napakasti ja tuntuisi päällä mukavilta. Lisäksi veltto rinta hölskyy vaikka se kuinka olisi liivin sisällä, ihan samalla tavalla kuin vaikka mahamakkarakin on löysä vaikka se olisi kuinka housujen sisällä. Siksi kai se sieltä niin mieluusti plumpsahtaakin housujen päälle esim istuutuessa.

Vierailija
30/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettähän Hennalla on kertynyt kehoon paljon. Ne mielialalääkkeet.... ja siihen vielä kaljaa ja pikaruokaa niin avot!

Vierailija
31/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos/kun on lihava ja lihakseton eli löysäkroppainen niin sellaisia liivejä ei olekaan mitkä istuisi napakasti ja tuntuisi päällä mukavilta. Lisäksi veltto rinta hölskyy vaikka se kuinka olisi liivin sisällä, ihan samalla tavalla kuin vaikka mahamakkarakin on löysä vaikka se olisi kuinka housujen sisällä. Siksi kai se sieltä niin mieluusti plumpsahtaakin housujen päälle esim istuutuessa.

Ai jaa, kyllä mulla ainakin on sellaiset liivit.

T. Löysä ja lihakseton isotissinen

Vierailija
32/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne kaikilla kasva, itse olin 90-kiloisena olin samanlainen a-kuppi kuin 60-kiloisenakin!

Sama mulla, lihoin joskus 40 kg --> 78 kg, tissit pysy aa-kuppina. Harmitti lievästi.

Vierailija
33/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kullikaan kasva vaikka lihoo!

Mut pillu kasvaa

Vierailija
34/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se blogisti-Hennakin kauhea sotanorsu mutta tissit on silti kuin jotkut lapaset

Vierailija
35/35 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella on selkeästi paha olo.. ei tarvitse ulkonäköä haukkua. Sen käytös sen sijaan on moitittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi