milajaneiliet
ajattelin tytöllemme nimeä milajaneiliet ei siis mila ja neiliet vaan yksinkertaisesti milajaneiliet. en tiedä menisikö se läpi... pappi ei välttämättä voi hyväksyä nimeä. mitä mieltä te olette?? otan ruusuja ja risuja vastaan nimestä!
Kommentit (7)
niin minäkin ajattelin mutta mieheni hylkää sitten ajatuksen kokonaan! mutta voihan sitä suostutella! :D
ajattelin myös niitä luonto aiheisia nimiä mutta nyt kyllä tarvitsen kauniin ja erikoisen nimen!
Minusta tämä nimi on ihan uskomattoman kömpelö. Eikä se ole minusta kovin soinnukaskaan, vaan kuulostaa kuin kaksi erillistä nimeä olisi väkisin istutettu yhteen.
Itse miettisin miten kukaan koskaan oppisi muistamaan, lausumaan tai kirjoittamaan nimeä. Hänelle tulisi 110% varmasti jokin lempinimi/lyhenne tuosta nimestä, eli ehkä mieluummin jos antaisitte vaikka kaksiosaisena tuon nimen tms.
Minusta aivan liian erikoinen nimi. Anteeksi karut kommentit, mutta risujakin sai antaa ;) Itse henk.koht. en pidä ihan noin erilaisista nimistä.
Hei,
tavasin nimeä monta kertaa, eikä se valitettavasti tunnu ollenkaan hyvältä. Liian erikoinen.
Luulen, ettei mene läpi, mutten tietenkään voi tietää meneekö.
Jepulis; liian erikoinen.
Jo pelkkä Milaja on vaikea lausua.
Ei näytä ollenkaan nimeltä noin kirjoitettuna. Miten olisi Milaja-Neliet, voisi paremmin mennä läpikin?