Helle tuo mukanaan HIEN HAJUISET ihmiset, ällöä!
Noin joka viides vastaantulija haisee vahvalle hielle. Yököttää esim. mennä kauppaan kun jonoon sattuu haiseva ihminen. Yököttävää. Onko antiperspirantti tai deodorantti monille suomalaisille edelleen vieras käsite? Laittavatko sen dödön rahat mieluummin olutpulloon?
PS. Vastaan tuli myös keski-ikäinen nainen joka haisi siltä kuin olisi kaatanut puoli pulloa Chanel 5-tyylistä vahvaa parfyymiä päälleen ja se lehahdus oli noin 5 metrin säteellä hänestä, joten en suosittele sitäkään!
Kommentit (33)
Mulla ei mikään dödö toimi näillä säillä, kun hikoilu moninkertaistuu normaaliista. Istuessakin hiki vaan virtaa joten voit kuvitella mitä se on, kun kävelee. Ja joka paikkaan ei voi montaa vaihtopaitaakaan raahata mukanaan. Eli joskus on "pakko haista".
Käyn päivittäin suihkussa ja käytän dödöä ja talkkia. En varmasti haise. Suosittelen talkkia myös muille etenkin hellekaudella.
Varmaan jotain maalaisten ongelmia.
Ei täällä Munkkiniemessä kukaan haise. Ja hajuaisti minulla on normaali, ellei jopa tavallista herkempi.
Moni kertoo hikoilevansa suihkuista huolimatta.
Jos olet peseytynyt ja puhtaat vaatteet päällä + käytät deodoranttia, niin se tuore hiki ei aiheuta sitä aivan karmeaa katkua. Sen aiheuttaa se, ettet peseydy tarpeeksi etkä vaihda vaatteita.
Ei voi haista, jos käy 2-3 krt päivässä suihkussa ja on aina puhtaat vaatteet.
Bakteerit tarvitsevat aikaa iiholla muodostaakseen hajua. Ei se suolavesi haise yhtään miltään.
Suosittelen teille kaikille allogeenista kantasolusiirtoa, jossa teihin siirretään toiselta ihmiseltä kantasoluja, jotta henkenne säilyy syöpähoidoissa.
Positiivinen puoli: hiki ei enää haise.
Negatiivinen puoli: turhan moni kuolee siirron vuoksi.
Rakastan hien hajua. Voit olla inhosta kyykyssä, mutta et raukka voi sille mitään. Minua on hieman hankalaa viedä pakkosuihkuunkaan. Tulepa yrittämään.
Jos käyttää saippuaa joka päivä ei pitäisi hien haista kovin pahalta. Hiki on normaalia, paskanhaju ei. Pesulle siitä!
Ihminenhän haisee usein tietämättään. Oletko ap varma ettet juuri sinä?
Jos sinulla ei ole autotallia ja joudut pitämään autoa ulkona auringonpaisteessa ja lähdet kuumalla autolla ruokakauppaan niin muutamassa minuutissa hikoilet ja samoin käy kun autosi on kaupan pihalla auringonpaisteessa niin muutamassa minuutissa hikoilet kun lähdet kuumalla autolla ajelemaan ja auton ilmastointilaitteesta ei ole mitään hyötyä jollet laita autoa käymään ja anna tarpeeksi kauan auton käydä jotta auton ilmastointilaite ehtii viilentämään auton sisältä mutta näin eivät ihmiset tee vaan menevät ruokakaupasta tullessaan suoraan kuumaan autoon ja lähtevät ajelemaan ja silloin voi saada sairauskohtauksen sillä kaikki ei vaan kestä auton sisätilan kuumuutta joka voi nousta yli 60 asteen lämpötilan.
Höh, anna Sepon haista. Pistä parikolmeneljä maskia päällekkäin ja kurahaalarit. Jos niin kauhistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt katsos niitä viherressukoita jotka hoitavat hikeään perunajauhoilla, kaikki tuoksu on kielletty ja muutenkin elämästä nauttiminen.
Persukyttääjä - käytätkö tabaccia vai menneniä?
Olen törmännyt haiseviin ihmisiin erittäin harvoin