Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Varmasti sairaaloissa on ilmastointi, mutta ne kotona vietettävät tunnit.

• ylös 4
  • alas 3

Kommentit (13)

Vierailija

Ai, mä just toivon et alkais synnytys, koska tässä helteessä on vielä pahempaa olla raskaana.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Mä synnytin eilen :)

Kotona oli puhallintuuletin päällä. Tuskaisempaa on tää lämmin 4kilonen pötkylä tissillä 24/7.

• ylös 13
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kotona tässä tuskastellaan tuulettimen edessä muutenkin, kun ulkona on liian kuuma olla ja liikkuminen tekee kipeää.
Paljon mielummin lähtisin synnyttämään ja epäilen että tarvitsee tunteja kärvistellä kotona ennen sairaalaan lähtöä, viimeksi olin 10cm auki 2 tuntia supististen alkamisesta..
Ylihuomenna LA.

Vierailija

Nojaa. Meillä on kotona mukavan viileä, kiitos järkevästi rakennetun omakotitalon ja ilmalämpöpumpun. Ulkoilen aamuisin ja iltaisin kun on vähän viileämpää ja välillä istuskelen varjoisella terassillakin, mukavaa on. Sairaalassakin varmaan ilmastointi pelaa, jos tässä lähiaikoina synnytys käynnistyy. Rv38.

Vierailija

Vuonna 2010 heinäkuun alussa synnyttäneenä totean, että oikeassa olet. Vastasyntyneen kanssa kotona olo oli tuskaa. Ei ollut iisiä hellevauvan kanssa oleminen silloisessa kodissa 🙄

Vierailija

Mites sitten esimerkiksi kaikki saudinaiset ja somalinaiset synnyttävät? Tuskin olisivat moksiskaan näistä Suomen lämpötiloista.

Vierailija

Tuskaa oli jo huhtikuussa Naistenklinikalla; siellä ei kaikissa potilashuoneissa toiminut ilmastointi lainkaan. Sääliksi kävi hoitajia, jotka olivat läkähtyä kuumuuteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskaa oli jo huhtikuussa Naistenklinikalla; siellä ei kaikissa potilashuoneissa toiminut ilmastointi lainkaan. Sääliksi kävi hoitajia, jotka olivat läkähtyä kuumuuteen.

Eikös Naistenklinikalta pääse myös ilmastoituun hotellihuoneeseen toipumaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikös Naistenklinikalta pääse myös ilmastoituun hotellihuoneeseen toipumaan?

Pääsee. Mulle jouduttiin tekemään kiireellinen sektio istukasta johtuen, joten olin potilaana sairaalassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mites sitten esimerkiksi kaikki saudinaiset ja somalinaiset synnyttävät? Tuskin olisivat moksiskaan näistä Suomen lämpötiloista.

Ne synnyttää kai aavikolla?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat