Mikrosoft Outlook on paskin sähköpostiohjelma ikinä
Ja minä ajattelin että hoidan kaikki tärkeät jutut outlook sähköpostilla mutta mihin lie kaikki sähköpostini hävinneet, luoja tietää!
Että kaikki jotka olette Mikrosoftilla töissä niin haistakaa ***** ja vetäkää ******.
Kommentit (20)
On ja käytin sitä keskiajalla tasan kaksi päivää ja sit sen lensi veke mun elämästä. En hoida mitään sen kautta ikinä.
Sitä ei kukaan tiedä miten ******* kun hommat tehdään vaikeaksi, ja pitäisi olla koko ajan säätämässä ja tietää ***** *****!
ap.
Mulla kans se ja aika veemäisen pska koko sähkis.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitten pakottaa käyttämään sitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käytä Luukku. comia on hyvä ohjelma ja ilmainen?
Tämähän se auttaa Outlook-ongelmaan.
En ymmärrä että mikä motiivi mikrosoftilla on tehdä näin paskaa ohjelmaa? Mitä he hyötyvät siitä? Odottavatko he että ihmiset käy jonkun kurssin heidän sähköpostiohjelmansa parissa?
Ihmettelin että kun vaihdettiin porukan kanssa sähköpostiosoitteita niin minulla 20 henkilöstä ainoana oli outlook. En ihmettele enää.
Luuleeko Mikrosoftin porukka tosiaankin että nykyihminen metsästäisi omia sähköpostejaan ja löytäisi ne, kun outlook omavaltaisesti siirtää ne hevon vit*uun?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitten pakottaa käyttämään sitä?
No sanotaanko näin että jaksan sitä kerran kuussa, kun käyn silloin vaan lukemassa jutut. Pitäis sitten taas kertoo muille uus sähkisosoite. Ei jaksa.
Postisi lepäävät cloudin reunalla, RIP.
puhutaanko nyt sähköpostinlukuOHJELMASTA vai sähköpostiPALVELUSTA???
sähköpostinlukuohjelma on esim outlook, pine, elm. thunderbird jne ja sähköpostipalvelu on se matti.meikäläinen@joku.com. ????
Kummastahan tässä nyt oikein puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
puhutaanko nyt sähköpostinlukuOHJELMASTA vai sähköpostiPALVELUSTA???
sähköpostinlukuohjelma on esim outlook, pine, elm. thunderbird jne ja sähköpostipalvelu on se
Kummastahan tässä nyt oikein puhutaan?
Sähköpostipalvelusta puhun.
Tästä puhun. (matti.meikäläinen@joku.com. ????) Siis siitä paikasta mihin sähköpostit tulee. En tiennyt että ne myös meneekin sieltä johonkin ja en tiedä mihin. Väittää kovasti että mitään ei ole tullut. Ilmeisesti oletuksena siirtää ne sähköposti jonnekkin, enkä osaa tätä kieltää:(
ap.
En oikein voi asiaa tutkiakkaan kun silmissä sumenee raivosta kun alan sitä tehdä. Pitäisi ehkä juoda ensin muutama kalja.
ap.
Sehän tässä onkin että elämässä paljon muitakin vaikeuksia, niin pitäkö sähköpostipalvelusta tahallaan tehdä tämmöinen kyrv*n syy*ä!
Tottahan toi on. Täysin paska ohjelma ja siirtää roskapostiksi normaalitkin viestit. Aikoinaan oli vielä ihan ok tuo Outlook.
veikkaisin että kyse on tästä.
https://support.office.com/fi-fi/article/mit%C3%A4-ovat-imap-ja-pop-ca2…
Käytät jollain laitetta sähköpostinlukuohjelmaa pop3 protokollalla. Tällöin ne poistuu oletuksena palvelimelta eikä ole muualta luettavista kuin siitä ohjelmasta millä olet ne postit noutanut. Ja jos tälläinen posti on esim tabletissa aina päällä niin sepä hakee ne postit säännöllisesti.
(sonta)luukku on kuitenkin se universumin surkein
Outlook.com toimii moitteettomasti, mutta juttua:
1. Telia mokasi. Telian kautta hakkerit pääsivät tekemään massiivisen kiusantekohyökkäyksen Microsoftia kohti, jolloin iskun kohde bännäsi muun muassa kaikki pp.inet.fi - osoitteet. Niistä lähetetyt viestit eivät menneet perille. Syy oli Telian, joka antoi hakkereiden mellastaa.
2. Ehkä ap ei ole ns. tietotekniikan ihmelapsi. Outlookilla on valtavasti käyttäjiä, jotka eivät päästä yllä olevan kaltaisia kiukkupurkauksia.
En tiedä voiko olla niin yksinkertainen ongelma, mutta saapuneet kansiossa on kaksi osaa: lajiteltu ja muut. Oletko katsonut kummatkin?
Windows ja microsoft on saatanasta. Käyttäkää linuxia! se on pelastus.
Miksi et käytä Luukku. comia on hyvä ohjelma ja ilmainen?