Tuulia Thynell on kyllä symppis toimittaja
Kommentit (14)
Näyttää venäläiseltä, liekö venäläistä syntyperää.
Ihana ääni ja jollain tapaa hyvin tasapainoisen oloinen! Voisivat vaihtaa Tuulian siihen tämänaamuiseen yle 1 aamu-tv juontajaan.
On ihana nähdä tuulia uutisissa vaikka sormus poistui ei uutta ole ilmestynyt. Kaunis kotoinen nainen helppo ystävystyä luulen! Olis kiva tavata, kaikesta päätellen menee hyvin tsemppiä ja jaksamista tälle vuodelle.
Aivan viehättävä nainen, mutta äänen mataluus ei sovellu nykyteeveitten huonoon äänentoistoon. Tuulialla on poikkeuksellisen matala puheääni naiseksi, eikä siitä saa aina selvää, moni tuttu on valittanut ihan samaa. Toimittajien äänen selkeyden merkitys on korostunut näinä aikoina, kun kaikissa uusissa telkkareissa on käsittämättömän huono äänentoisto. Iso ruutu vie kaiken tilan ja siksi minikokoiset kaiuttimet on sijoitettu joka mallissa laitteen taakse ja siksi varsinkin liian matalat puheäänet kumisevat liikaa ja puuroksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Tuulian ääni on taivaallinen!
Olisi täydellinen Muumimamman ääneksi. Ihan uskomattoman rauhoittava.
Ai? Itse en oikein voi sietää häntä ja hänen tätimäistä tyyliään. Uutistenlukijan tehtävä on lukea uutiset, ei yrittää selittää niitä.
Kyllä minä saan selvää. Ihanan hunajainen ääni. Sensuelli nainen.
Hänellä on nimenomaan radioääni, ei sovi telkkariin.
Tietääkö kukaan, onko Tuulia Thynell kokoomukselainen vai vihreä?
Vierailija kirjoitti:
Ai? Itse en oikein voi sietää häntä ja hänen tätimäistä tyyliään. Uutistenlukijan tehtävä on lukea uutiset, ei yrittää selittää niitä.
Juuri tämä asia minuakin hänessä ärsyttää. Pään nyökkäilyllä ja pyörittämiselle sekä silmien sulkemisella yrittää tehostaa uutisen sisältöä, mutta se ei ole hänen tehtävänsä.
Tuulia pääsi tänään ensimmäistä kertaa jostain syystä mukaan Ylen aamuun. Nainen oli sekaisin kuin Helsingin lähiliikenne. Tämä studiomaleksija ei tuntunut koskaan tietävän, minne pitää oman vuoronsa jälkeen mennä, vaan valui pikkuhiljaa väärään suuntaan ja näytti todella eksyneeltä.
Hänelle ei pitäisi antaa muuta roolia kuin lukea tarkasti tekstitetyt uutiset, joissa ei ole sanankaan vertaa mahdollisuuksia omaan tarinointiin. Heti kun hän aloittaa "jutustelun" alkaa myötähäpeä nousta sekä studiossa että vastaanottimien tällä puolella.
Tosi miellyttävä ääni, vähän unettava mutta sillälailla mukavasti unettava.