Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eniten ahdistaa kaikki

Vierailija
16.07.2018 |

Ahdistaa enkä osaa rentoutua ja nauttia kesästä ja lomasta. Kun huomaan, että ahdistaa, niin rupeaa ahdistamaan vielä vähän lisää. Olen saamaton enkä edes viitsi aloittaa mitään. En saa iloa tai nautintoa mistään. Yleensä tykkään lukea kirjoja mutta nyt en saa siitäkään sitä samaa rentoutumisen oloa kuin aiemmin. Luen toki, koska se on ainoa tekeminen, jonka "keksin" mutta koko ajan se tuntuu vähän pakkopullalta. Yleensä siis en tarvitse muuta virikkeitä ja minulle riittää pelkkä kirjakasa. Koko ajan huomaan purevani hampaitaan yhteen ja olevani täysin stressaantuneen jäykkänä. Kun huomaan tämän rupean stressaamaan siitä. En saa nukuttua öisin, koska heräilen enkä saa uudelleen unta.

Kaikki "keksitty" tekeminen tuntuu teennäiseltä esim. ystävän pyytäminen kahville, vaikka se juuri varmasti olisi täydellisen oikea piristys olotilaani.

Velloessani tässä alakuloisuudessa, ajatukseni poukkoilevat kaikenlaisiin masentaviin asioihin esim. olkapäät punoittaa eilen ulkona oleskelun jäljiltä vaikka käytin aurinkorasvaa ja nyt ajattelen, ettei kannata suunnitella tulevaisuutta, koska kuitenkin todennäköisesti kuolen ihosyöpään nuorena. En todellakaan ajattele itsemurhaa mutta ajattelen ettei millään ole mitään väliä eikä mikään kannata, koska kuitenkin kuolen nuorena (alle 40v.) syöpään (ei tähän ole mitään loogista perustetta, kunhan nyt vain tällainen totuus on jämähti ajatuksiini)

Todella raskasta olla tällä hetkellä ja olen todella raskasta seuraa tällä hetkellä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi käydä lääkärissä, saat lyhyen saikun ja sen lisäksi mielialalääkityksen.

Ala käymään kävelyllä, se auttaa oikeasti. Tsemppiä, tiedän mitä se masennus on.

Vierailija
2/2 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kiitos. Oon kyllä käynyt lähes päivittäin pyöräilemässä. Kyllähän se auttaa. Harmi, kun ei voi vaan koko päivää pyöräillä ympäriinsä. Viime viikolla kävin jopa ulkona lounaalla, mikä oli oikein mukavaa ja ne on hetkellisiä hyvänolon hetkiä. Ylipäätään oon yrittänyt leipoa ja tehdä erikoisia ruokia nyt loman aikana, jotta tulisi virikkeitä. Se yleinen alakuloisuus vaan iskee melkein heti takaisin, kun päästä tyhjenee aktiiviset ajatukset. Samantien alkaa ajatukset kiertää samaa masentavaa kehäänsä.

Mietin jo saikun hakemista loman perään, koska henkisesti tuntuu etten ole vielä lomaillut ollenkaan. Toisaalta töihin meneminen häivyttää murheelliseksi ajatukset taka-alalle. Että ehkä se ei ollut tämän vuoden loman tarkoituskaan rentoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla