Mökötän miehelle, eikä hän ymmärrä miksi! Sanoi botoxhuulia paremmiksi kuin minun normaaleita
Eilen rajasin huuleni rajauskynällä suuremmiksi, ja menin mieheni luokse. Kysyin, että täytyisiköhän minun ottaa botoxia. Mies sanoi: "Ei ole tarvetta, mutta ei se maailmanloppu olisi. Jos sanot huomenna, että menet ottamaan botoxia, tulen kyllä tukemaan sinua."
A) en tiennyt että miestä kiinnostaa kumihuulet!!
B) minun kampaamoon menoa mies kauhisteli pitkään, ettei vain menisi hiukset pilalle
C) mies ei ymmärrä ollenkaan mistä mökötän!! Botox on siis ok koska huuleni ovat selvästi miehen mielestä rumat, mutta kampaajalle meno ei ole ok jotten pilaisi itseäni. Botoxilla en siis pilaisi.
Potuttaa koko mies nyt
Kommentit (10)
Botox on hermomyrkky jota käytetään mm otsaryppyjen siloittamiseen eikä todellakaan huuliin.
Ja tämän aloituksen pointti oli nimenomaan päästä ärsyttämään palstalaisia puhumalla botoxista huultentäyttöaineena.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän aloituksen pointti oli nimenomaan päästä ärsyttämään palstalaisia puhumalla botoxista huultentäyttöaineena.
Ja maaliin meni! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja maaliin meni! :D
Juuri sen vuoksi, että niin moni puhuu botoxista täyteaineena ihan tosissaan.
Totta kai se mies haluaa nähdä kun marssit kauneussalonkiin ja pyydät laittamaan botoxia huuliis xDD
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se mies haluaa nähdä kun marssit kauneussalonkiin ja pyydät laittamaan botoxia huuliis xDD
Ehkä se myös toivoisi että ne laittaisivat sitä oikein kunnolla.
What the hell, mieshän sanoi ETTÄ EI OLE TARVETTA ja ilmaisi vielä halunsa olla SINUN TUKENASI. Ja sinä revit herneet nokkaan.
Ja kaikenmaailman trolleille mä täällä vastailenkin.
Joo, muuten kiva, mutta huuliin ei laiteta Botoxia. Hoh hoi.