Vierailija

Eilen rajasin huuleni rajauskynällä suuremmiksi, ja menin mieheni luokse. Kysyin, että täytyisiköhän minun ottaa botoxia. Mies sanoi: "Ei ole tarvetta, mutta ei se maailmanloppu olisi. Jos sanot huomenna, että menet ottamaan botoxia, tulen kyllä tukemaan sinua."

A) en tiennyt että miestä kiinnostaa kumihuulet!!
B) minun kampaamoon menoa mies kauhisteli pitkään, ettei vain menisi hiukset pilalle
C) mies ei ymmärrä ollenkaan mistä mökötän!! Botox on siis ok koska huuleni ovat selvästi miehen mielestä rumat, mutta kampaajalle meno ei ole ok jotten pilaisi itseäni. Botoxilla en siis pilaisi.

Potuttaa koko mies nyt

• ylös 2
  • alas 30

Kommentit (10)

Vierailija

Botox on hermomyrkky jota käytetään mm otsaryppyjen siloittamiseen eikä todellakaan huuliin.

• ylös 24
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ja tämän aloituksen pointti oli nimenomaan päästä ärsyttämään palstalaisia puhumalla botoxista huultentäyttöaineena.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja tämän aloituksen pointti oli nimenomaan päästä ärsyttämään palstalaisia puhumalla botoxista huultentäyttöaineena.

Ja maaliin meni! :D

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja maaliin meni! :D

Juuri sen vuoksi, että niin moni puhuu botoxista täyteaineena ihan tosissaan.

Vierailija

Totta kai se mies haluaa nähdä kun marssit kauneussalonkiin ja pyydät laittamaan botoxia huuliis xDD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta kai se mies haluaa nähdä kun marssit kauneussalonkiin ja pyydät laittamaan botoxia huuliis xDD

Ehkä se myös toivoisi että ne laittaisivat sitä oikein kunnolla.

Vierailija

What the hell, mieshän sanoi ETTÄ EI OLE TARVETTA ja ilmaisi vielä halunsa olla SINUN TUKENASI. Ja sinä revit herneet nokkaan.

Ja kaikenmaailman trolleille mä täällä vastailenkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat